poikaystävällä paineita? - Seksi

anie

Elikkä ei olla seurusteltu kovin pitkään mutta pientä käsipeliä meillä on jo ollut. Yhtenä kertana kun vedin poikaystävältäni käteen hän vaikutti hieman oudolta ja sanoi sitten lopuksi että häntä vaivaa se, kun häneltä tulee tosi nopsaa ja sen jälkeen ei seiso enää.

Hän jopa sanoi että se laskee itsetuntoa aivan kamalasti jne. En itse vaan tajua että mikä ongelma tässä oikein on, olen ainakin itse ymmärtänyt että nuoret miehet tulee aika nopeasti ym.
Haluaisiko joku selventää minulle tätä asiaa kun olen vähän tyhmä :roll:

toivottavasti saitte jotain selvää tästä viestistä, tuli nopsaa kirjotettua :D

Kommentit (3)

marimma

Onko se neitsyt vielä? Meinaan siinä vaiheessa kun pääsee ekoja kertoja tyttöjen kanssa kontaktiin niin se onkin ehkä jotain mitä ne ei oo osannutkaan odottaa ja kaikki tuntuu niin erilaiselta ja taivaalliselta että se laukeaminen käy nopeesti.
Kyllä se siitä ajanmittaan yleensä tuppaa jo pitenemään tuo aika kun pääsee tositoimiin :) Ja mitä tuohon ei-seiso-enää-sen-jälkeen juttuun tulee, niin se nyt on aika normaalia. Yleensä ainakin puolentunnin tai parin tunnin ajan esimerkiksi. Voihan se tietysti päiväksikin "puutua" niin ettei halua enää nousta :) Näääh. Normaaleja juttuja :)

anie

Niin itekki oon kyllä ajatellu että se on ihan normaalia yms mutta en siinä viittiny alkaa sanomaa ku en nyt ihan satavarma ollu :shock: Mutta hyvä että tuli vähän edes vastausta tähän hommaan :) Ja siitä neitsyt asiasta niin hän on kyllä 1 tytön kanssa ollu ennen minua

@leXi

Tuskin voit varmasti tietää, onko hän oikeasti harrastanut aiemmin seksiä vai ei... Miehet sanovat todella usein oikeasti ensimmäiselle tytölleen, että ovat aiemmin olleet yhden tytön kanssa. Se on kuitenkin vielä niin vähän, ettei pieni kohellus ja kokemattomuus vaikuta epäilyttävältä mutta toisaalta ei sitten tarvitse tunnustaa omaavansa vielä poikuuden. Tiedän sekä omasta kokemuksesta että kavereiden tunnustuksista ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat