Orgasmista - Seksi

milesi

Olen seurustellut jo jonkin aikaa nykyiseni kanssa, ja hän on ensimmäinen kunnollinen seurustelukumppanini. Hän ei tosin ole ensimmäinen seksikumppanini, vaan heitä on muutama ollut jo aikaisemmin. Heidän kanssaan en saanut ikinä orgasmia yhdynnässä, toisen kanssa sain muutaman kerran suuseksillä, ja nykyisen kanssa olen saanut kaksi kertaa, toinen tuli yhdynnässä. Saan myös melko helposti omin avuin, siis paljon helpommin kuin kumppanini kanssa..

Joka tapauksessa, ongelmani on että kultani avautui viestissä tässä eräs päivä muutama viikko sitten, että häntä häiritsee se, että "en ole saanut kertakaan orgasmia hänen kanssaan". Hän sanoi, että olisi muuten puhunut asiasta kasvotusten, mutta se oli vaivannut jo muutaman päivän häntä ja hänen oli pakko kertoa heti tuntemuksistaan.. Hän on intissä, joten ei aina ole mahdollista nähdä/puhua puhelimessa. Menin sitten hieman lukkoon, koska en ole tottunut puhumaan minulle noin henk.kohtaisista asioista kovin vapaasti. En sitten tyhmänä mennyt edes kertomaan hänelle, että olen kyllä kaksi kertaa saanut. Ja tuntuisi tyhmältä jälkeenpäin kertoa, että ainiin olenhan mä saanu pari kertaa.

Humalassa sitten tuli aiheesta jotain puhetta, ja tuo meni möläyttämää että "sulla on vehkeessäs jotain vikaa kun sä et tuu vaikka jyystäisin monta tuntia sua, ei tää ennen oo ollu näin vaikeeta".. Ja minä suutuin ja sanoin hänelle että hän ei itse osaa käyttää kyrpäänsä:S Että näin sitä pitää.. Hän tarkoitti tuolla "ei tää ennen oo ollu näin vaikeeta" ymmärtääkseni sitä, että hänen eksänsä (olivat monta vuotta yhdessä) ilmeisesti sitten sai aika helposti tjtn.

Nyt tässä sitten mietin vaan, että hän ei ilmeisesti "huomannut/tajunnut", että sain ne muutamat orgasmit viimein tässä lähiaikoina. Miten hän sitten on mahtanut entisistään huomata? En halua puhua hänelle tästä, tunnen oloni jotenkin loukatuksi.. Olen sängyssä mielestäni melko äänekäs, ja kun nuo muutamat kerrat sain, niin pidin kyllä melkoista meteliä, luulin jopa että sekin olisi huomannut että jes, viimein se sai. Kun sitä jo pitkään on haitannut etten saa. Se on sanonut muutaman kerran jo ennen kuin viimein nyt sain, että se haluaisi minunkin nauttivan kunnolla ja silloin olen vain vastannut että nautin toki vaikken saisi orgasmia..

Ja tiedän että saan siis suuseksissä orgasmin melko varmasti, jos toinen jaksaa nuolla melko kauan, koska siinä menee yleensä aikaa. Mutta nykyiseni ei kovin usein suuseksiä anna, keskimäärin kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Ja silloinkin hän nuolee vain hyvin vähän aikaa, enkä kerkeä kunnolla edes nauttimaan. Tuntuisi idiootilta pyytää toista nuolemaan niin kauan että saan, koska tiedän että hän pitää sitä melko vastenmielisenä puuhana.

En tiedä mitä tällä kirjoituksella hain, antakaa jotain vinkkejä, kertokaa mistä teidän kumppaninne huomaavat että saatta orgasmin yms, yms.. :S

Kommentit (12)

camomilla

Olipas inhottavasti sanottu, että vehkeessä on jotain vikaa. Ymmärrän että olet loukkaantunut. Mutta tällaisista asioista pitäisi pystyä puhumaan. Molemmat vain olettavat jotain. Hän ei ehkä tiedä miten paljon nautit suuseksistä, kerro se hänelle. Varmasti hän haluaa tehdä jotain mistä tietää sinun nauttivan. Kerro että olet saanut kaksi orgasmia hänen kanssaan, hän tulee varmasti iloiseksi.

Lycka till!

-Nadia-

Orgasmi tulee kun on tullakseen. Ei siitä kannata stressiä ottaa. Mitä enemmän sitä miettii ja jännittää sen todennäkösemmin se ei tule. Orgasmi on kahden ihmisen vuorovaikutteinen juttu, mitä enemmän oppii tuntemaan kumppania sitä enemmän nauttii seksistä ja osaa ottaa paljon rennommin.. sainoisin siis että ajankanssa ja ketään painostamatta kaikki alkaa kulkemaan omalla painollaan. :)
siihen miten kumppani tietää että toinen tulee.. kyllä hän sen huomaa :D orgasmin saaminen on hyvin henkilökohtaista, toiset alkavat karjumaan kun viimestä päivää, toiset eivät välttämättä päästä pihahdustakaan. Kyllä kumppani osaa tulkita toista niin hyvin ettei välillä tarvita edes sanoja toisten tulkintaan :) ajan kanssa..:)

milesi

PinkPather, olen kyllä tuon keskustelun lukenut jo, sekä monia muita aiheeseen liittyviä. Mutta minun pointtini tässä ei varsinaisesti ole se että orgasmia olisi vaikea saada tai haluaisin jotain vinkkejä siihen, vaan haluaisin neuvoja miten lähestyä puhumalla miestäni aiheesta ym, ja tuo ettei hän "huomannut" että sain orgasmin.

egyptilaiset

Mä ku sanoin, mun poikaystävälle kerran, et olis kiva, jos mäki saisin ees joskus orgasmin ja odotin vastaukseks, et "Totta kai. Mitä mä voin tehä? Keksitään ja kokeillaan kaikkea" se sanoki "No hoida ittes kuntoo".
Et oo tyytyväinen, et sun äijäs ees välittää vähääkään, vaikka kieltämättä toi syyttely on aika törkeetä.

Kepatäti

Minäkin puolentoista vuoden feikkaamisen jälkeen "tulin kaapista ulos" ja paljastin feikanneeni viimeiset 1,5 vuotta.

Sen enempää en jaksa nyt alkaa selitellä syitä tuohon feikkaamiseen, kuin että tuntui vaan itsestä vialliselta ja epänormaalilta, kun en vaan en pystynyt tulemaan.

Järkytys oli kova, kun kultsi kohautti vain olkapäitään ja totesi "itehän sä siinä oot menettänyt". Kerkesin jo suuttuakin hiljaa mielessäni verisesti, kun tuntui ettei toinen sitten välitäkään mitään mun nautinnosta. Itsekin kun olisi odottanut sellaista "mitä mä voin tehdä, voinko jotenkin parantaa" -reaktiota.

Aiheesta ei vieläkään kultsi halua paljoakaan keskustella, se on vaan sellaista mun yksinkeskustelua melkein. Kuitenkin käytöksessä ja petipuuhassa oon huomannut suuren muutoksen. Ei sillä, ei mulla oo mitään valittamista aikasemminkaan ollut eikä mun saamattomuus johdu kullan tekemisistä ta tekemättömyyksistä, vaan on puhtaasti oman päänsisäisiä ongelmia. Nykyään kuitenkin huomaa, kuinka kulta yrittää panostaa mun nautintoon ja se, että mä en enää "joudu" näyttelemään on muutenkin parantunut meidän seksielämää. Mä nautin paljon enemmän ja pystyn paremmin rentoutumaan. Toivottavasti se orgasmikin sieltä vielä joskus ilmestyy.

Juulia

Ei minun miehenikään orgasmejani aluksi huomannut, enkä tuntenut tarvetta esim. liioitella niitä. Oltiin kyllä puhuttu siitä, että meille kummallekin on seksissä todella tärkeää, että toinenkin nauttii. Kerran hän sitten otti asian puheeksi ja sanoi, että häntä harmittaa kun minä en koskaan tule, ja halusi tietää, että onko vika siinä mitä hän tekee vai missä. Kyseli, että olenko koskaan saanut orgasmia jne. Hämmennyin ihan enkä keksinyt miten olisin sanonut, että kyllähän minä saan :)

Lähestyin sitten asiaa siltä kantilta, että kerroin, etten saa orgasmia tuosta vain, ja selitin, miten se tapahtuu parhaiten (suuseksi, sormien käyttö, klitoris jne). Tiedustelin myös, että huomaako hän kun nainen saa orgasmin. Selvisi, että eksät olivat ilmeisesti olleet varsin äänekkäitä toisin kuin minä :D Siitä sitten alettiin treenailla sillä tyylillä, että hän käytti kieltään ja käsiään ja minä kerroin miltä tuntuu ja annoin ohjeita. Oli kyllä mies varsin ihmeissään, kun sitten kerroin kun sain. Nyttemmin on kyllä oppinut huomaamaan.

juupajoopa
-Nadia-
...siihen miten kumppani tietää että toinen tulee.. kyllä hän sen huomaa :D orgasmin saaminen on hyvin henkilökohtaista, toiset alkavat karjumaan kun viimestä päivää, toiset eivät välttämättä päästä pihahdustakaan. Kyllä kumppani osaa tulkita toista niin hyvin ettei välillä tarvita edes sanoja toisten tulkintaan :) ajan kanssa..:)

Miten niin varmasti huomaa? Tuo on todellakin hyvin yksilöllistä ja vaihtelee se orgasmin voimakkuuskin. Kyll mulla ainakin on hyvin monesti vaikea tietää ett tuliko toinen vai ei. Enkä sitä kyllä kyselekkään.

Ei miehet mitään ajatuksenlukijoita ole. Asiat selkiytyvät paljon helpommin kun asiat uskaltaa sanoa suoraan. Jos tuntuu siltä ettei ukkolla niska kestä pitkää suusessiota niin laitas äijjä makaamaan selälleen ja itse nouset kasvojen päälle ja ratsastat niin pitkään ett tulet =)

Theea

En jaksa pidempään jaaritella tästä aiheesta, mutta kyllä minun mieheni ainakin huomaa kun tulen: emättimeni lihakset alkavat supistelemaan niin kovaa, ettei hän kertakaikkiaan voi olla huomaamatta sitä :lol:

Emmily_

Helvetin lapsellinen idiootti sun poikaystäväs sori vaan!!! :(
Ja ne sen entiset muijatki on varmaan feikannu ku ei oikeeta orkkua ees tunnista!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat