Kermavaahtoa, nami nami? - Seksi

leijonatyttö

Olipas kyl hyvää kermavaahtoa :D kullalleni se olikin ihan yllätys :D Sidoin hänet käsirautoihin ja peitin vielä silmätki, kyllä se tais ihmetellä et mitä hemmettiä mut nautti kuulemma siitä :D sitten myöhemmin illalla syötiin vielä ihan silmät auki toistemme vartaloiltamme sitä :P

Sivut

Kommentit (20)

Yummy

Jos joku tykkää enemmän makeasta kermavaahdosta, niin LIDLin kermavaahdot on hyviä. Tosi monet "normikaupoista" ostetut on aika veden makusia, mutta LIDLin vaahdoissa on makua. Mutta sitä ei kyllä kauheen paljon pysty syömään.
Mutta siis, jotkut tykkää makeemmasta. ;)

marimma
leben
[color=darkblue]Ensinnäkin, toi marimman suosittelema vaahto on ihan namia.. Siihen jää todella koukkuun.. :lol: MUTTA olen tässä miettinyt miten ottaa se vaahto mukaan leikkiin.. Ajattelin itse jos kävisin jääkaapilla ja siitä jotenkin saisin sen vaahdon mukaan makkariin.. Emmä tiiä.. :oops: Miten siis teillä? :wink:[/color]

No ei meillä ainakaan oo se vaahto niin nopeesti löystyny etteikö tuntia tai kahta selviäis huoneen lämmössä :) Haet sen vaikka "vessassa" käydessä makkariin sängyn alle ja sitten vähän esileikkiä ja kermaa mukaan ja sellaista :) meillä ainakin.. Tai joskus jopa alotetaan jo keittiöstä, eli kun ollaan vaikka ruokkimassa kissat niin sitten kaivan kaapista kermavaahdon, puristan sitä vaikka isännän niskaan ja nuolen pois. Pikkuhiljaa se siitä etenee vaikka mihin suuntaan ;)

leben

[color=darkblue]Ensinnäkin, toi marimman suosittelema vaahto on ihan namia.. Siihen jää todella koukkuun.. :lol: MUTTA olen tässä miettinyt miten ottaa se vaahto mukaan leikkiin.. Ajattelin itse jos kävisin jääkaapilla ja siitä jotenkin saisin sen vaahdon mukaan makkariin.. Emmä tiiä.. :oops: Miten siis teillä? :wink:[/color]

cute
marimma
Mutta ainakin citymarketissa myydään sellasta missä on vaaleansinertävä "tausta" siinä purkissa ja sitten kai jotain mansikoita ja sellasta siinä :) se on ihan tosi hyvää eikä maistu mitenkään keinotekoselle :) :D
;)

AAAH!!!

cute

tekee niin mieli tota kermavaahtoa nyt että kiitti vaan :lol:
eihän se yks puteli paljoo maksa jos menis kaupan kautta illalla...... :wink:

leijonatyttö

juup, no toivottavasti se on hyvää.. no eiköhän sitä pysty porukoiden puolen jääkaapissa säilyttää :D Tai sitte jod lähdetää seuraavana viikonloppuna mökille niin sinne sitä mukkaa :lol:

marimma
cute
mä joskus ostin sitä ja söin purkista suroaa suuhini sen..heh.

Siihen jää koukkuun ja sitäkin suuremmalla syyllä se on oiva leikkeihin kun sitä vaahtoa tekee koko ajan mieli :lol:

marimma
leijonatyttö
mä aloin tässä vaan miettii et mitenköhän tollanen kermavaahtopurkki säilyy huoneen lämmössä? :lol: Eikös ne kaupassa löydy sieltä kylmähyllyiltä? Asun siis vielä kotona enkä tiedä viitinköhän laittaa sitä porukoiden jääkaappii (ne vois kerta vähä miettiä et mihi mä sitä) :roll: Ja sit muutenki kesken puuhien lähteä hakemaa sitä jostaki jääkaapista ni öö.. :?

Kyllä se yllättävän hyvin säilyy, mutta koostumus ei oo vaan sitten niin paksua ja se lurahtaa vähän nopeemmin. Painepakkaus on kuitenkin niin yllättävän vähän lämpö siihen muuten vaikuttaa :) Muistat vaan ravistaa sitäkin paremmin ja pitää sitä sopivassa asennossa niin ei roiski :D

leijonatyttö

mä aloin tässä vaan miettii et mitenköhän tollanen kermavaahtopurkki säilyy huoneen lämmössä? :lol: Eikös ne kaupassa löydy sieltä kylmähyllyiltä? Asun siis vielä kotona enkä tiedä viitinköhän laittaa sitä porukoiden jääkaappii (ne vois kerta vähä miettiä et mihi mä sitä) :roll: Ja sit muutenki kesken puuhien lähteä hakemaa sitä jostaki jääkaapista ni öö.. :?

Rasberry

Lainaus:
sellasta missä on vaaleansinertävä "tausta" siinä purkissa ja sitten kai jotain mansikoita ja sellasta

Mekin ostetaan murun kanssa tätä (lähinnä kyllä lettujen ja jätskin kanssa syötäväksi :lol: ) ja on kyllä tosi hyvää!

marimma
Sharon
Juuri meinasin sanoa samasta vaahdosta, että se on ällön makeaa ja keinotekoista. :lol: Varsinkin se loppupullo on lähinnä pelkkää sokeria.

Mun mielestä se on just sellasta hyvää mitä jaksaa vielä nuollakkin pois kun taas toi Valion on kauheen maustamatonta ja se meinaa tökätä meillä heti samantien :D Mmmm.. voisikin ostaa ehkä ensi viikolla kermavaahtoa taas meille :roll:

Sharon

Lainaus:
Riippuu minkä vaahdon ostat. Mutta ainakin citymarketissa myydään sellasta missä on vaaleansinertävä "tausta" siinä purkissa ja sitten kai jotain mansikoita ja sellasta siinä Smile se on ihan tosi hyvää eikä maistu mitenkään keinotekoselle

Juuri meinasin sanoa samasta vaahdosta, että se on ällön makeaa ja keinotekoista. :lol: Varsinkin se loppupullo on lähinnä pelkkää sokeria.

Leikkeihin ei tosin olla käytetty vaan muru tarjosi mansikoita kermavaahdolla. :)
Mua vaan hirvitti se kamala roska mikä purkista jää. Itse en kyllä ikinä ostaisi valmista vaahtoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat