Kävittekö testeissä? - Seksi

Hurt

Lainaus:
Jotain muuta, mitä?

Hankin e-pillerit ja siinä yhteydessä kävin papassa. Minulla todettiin kondylooma.

Sivut

Kommentit (68)

mimuli
Osita
Olin myös vaihtamassa pillerimerkkiä ja siellä sanoin, että haluaisin kaikki testit. Suuria epäilyksiä ei ollut ja asiasta oli kumppanin kanssa puhuttu, mutta olisin halunnut mielen rauhan, koska ainahan toinen voi puhua mitä haluaa. Sain sitten vaan kauheat saarnat suojaamattomasta sukupuoliyhteydestä, sekä vastahakoisen lähetteen klamydiaa varten. Mitään muita ei kuulemma testata...just joo.

Höh, onpa typerää! Eikös noihin testeihin pitäisi päästä jos haluaa? Ja jostain oon käsittänyt, että ne on myös ilmaisia? Kylläpä on retuperällä tämä terveydenhuolto, jos nuita ei testata pyydettäessä.

kuuneito

:oops:

Mä kävin ja mulla oli todellakin pa~ljon syytä käydä. Olin nuorena ja tyhmänä hölmöilly ihan liikaa. Hävetti silloin, hävettää nyt. HIV-testin tuloksien odotteleminen oli yksi pelottavimmista kokemuksistani ja en tuu koskaan unohtamaan.

Täytyy sanoa, että ollut enkeleitä matkassa kun onnistuin kuitenkin koko testiryöppäästä puhtaat paperit saamaan. :)

-Maya-

vastasin, ettei kumpikaan, olin kullalle eka ja ite olin ollu aikasemmin neitsyen kanssa, joten ei hirveesti ollu epäilyksiä, että kummallakaan olis mitään.. :wink: tosin kävinhän mä klamydiatestissä pillereiden ottamisen takia..enkä oo vieläkään saanu aikaseks kysyy tuloksia, ku tiiän jo vastauksen..testistä on aikaa muutama kuukaus.. :)

Osita

Olin myös vaihtamassa pillerimerkkiä ja siellä sanoin, että haluaisin kaikki testit. Suuria epäilyksiä ei ollut ja asiasta oli kumppanin kanssa puhuttu, mutta olisin halunnut mielen rauhan, koska ainahan toinen voi puhua mitä haluaa. Sain sitten vaan kauheat saarnat suojaamattomasta sukupuoliyhteydestä, sekä vastahakoisen lähetteen klamydiaa varten. Mitään muita ei kuulemma testata...just joo.

fleurdelys

Itse olin neitsyt ja poikaystäväni huomattavan kokenut, joten hän itse ehdotti, että voisi käydä testeissä, jos se yhtään rauhoittaisi minun mieltäni. Olin aika otettu ja uskomattoman iloinen siitä, etten joutunut itse ehdottamaan testejä. Luottamus poikaystävääni kasvoi entisestään.

hellevi85

Ei ollut tarvetta. Me oltiin molemmat neitsyitä! oli mahtavaa kun sai luopua kalleimmastaan omalle miehelle joka on vieläkin vierellä ja saman katon alla :) :)

Yummy

Mä ajattelin nyt käydä ennen kun uuden kullan kanssa alotan seksielämän. Mulla ei kyllä ole mitään syytä epäillä tautia, mutta jostain syystä haluaisin varmuuden. Mutta siis onko tosiaan näin, että täytyy olla syy, että pääsee testeihin? No, kait munkin täytyy keksiä sitten joku tarina..

Coxo_

itse olin vielä neitsyn silloin, joten olin varmasti putipuhdas, mutta poikkiksen seksi historiaa en sen tarkemmin tunne, kuin että oli harrastanut, joten oisi ehkä pitäny olla hitusen viisaampi ja laittaa se käymään testeissä, mutta kohtahan mie sen sitten nään, että tuliko mitään, kun kk päästä puolivuotiskontrollikäynti... vähän jännittää. toivottavasti saan puhtaan paperit.

overkillah

ei ihme tata ketjua lukiessa, miksi Suomessa on kasvaneet viime vuosina huimasti klamydia, papilloomavirus yms. tautien maarat.

kuulemma noin 30 prossaa kakskymppisista jo kantaa tuota kondyloomaa, miksihan.hmm. :shock:

mutta toisaalta, kun menet terveyskeskukseen tai yths:n pyytamaan _kaikki_ testit (ei siis vaan klamydia),niin asenne on kamalan naiivi myos ns. ammattilaisilla. "no onko sulla ollut sitten jotain oireita", "oletko ollut ulkomaalaisten kanssa" jne. niin kuin kaikki taudit heti oireilisi tai vaan suuresta Ulkomaailmasta tippuu tauteja..haloo.

joskus saa ihan inttaa etta ei todellakaan ole mitenkaan vaativa "asiakas" tai harrastellut sita sun tata, vaan haluaa vain mielenrauhan ja yleisen terveydenseuraamisen vuoksi tietaa missa mennaan. tosiaan, ei tarvita kuin sen poikaystavan "neitsyt" ex pettanyt vahingossa jossain valissa tms. niin virukset kiertaa....

aina suhteen alkaessa pitaisi molempien kayda testauttamassa ihan kaikki.

gollum
titania
Toi on muuten 100% totta et ei sinne testeihin niin vaan pääse: multa kysyttiin ihan samoja et montako, oliko kumi käytössä, oliko ulkomaalaisia. Totesin et vitut, jos meininki on tää niin sitä saa mitä tilaa. Sanoin sit että oon ollu suojaamattomassa yhdynnässä ulkomaalaisen narkkarin kaa. No ainakin se tehos ja pääsin testeihin.

:lol: ihan sikahyvä! :lol:

Ja haloo, ihan kun suomalaisilla ei ois sukupuolitauteja :roll:

titania

Kävin testeissä ennen pillereihin siirtymistä, sillä mulla oli ollut monta seksikumppania, joita en kunnolla tuntenut ja kerran olin suojaamattomassa yhdynnässä. Mieheni oli taas ollut vain yhden tytön kanssa ennen mua ja aina kortsun kanssa, jonka ehjyys tarkistettiin yhdynnän jälkeen sekä oireeton, joten emme pitäneet tarpeellisena hänen testaamistaan.

Toi on muuten 100% totta et ei sinne testeihin niin vaan pääse: multa kysyttiin ihan samoja et montako, oliko kumi käytössä, oliko ulkomaalaisia. Totesin et vitut, jos meininki on tää niin sitä saa mitä tilaa. Sanoin sit että oon ollu suojaamattomassa yhdynnässä ulkomaalaisen narkkarin kaa. No ainakin se tehos ja pääsin testeihin.

Mut oikeesti ei ihme et taudit leivää, kun ehkäisyneuvolaan hakeutuva ja testeihin haluava koitetaan tuudittaa uskoon että kaikki on varmaan ihan ok. Olin ihan järkyttynyt siitä, miten välinpitämättömästi mun huoleen omasta seksuaaliterveydestä ja mahdollisten oireettomien tautien leviämisestä vakikumppaniin suhtauduttiin. :(

Cosmic angel
Lintu
Ei käyty kumpikaan, tosin miehen olisi ehkä ollut aiheellista käydä. Ei ole silti mitään ilmennyt.

Näin meilläkin. Itse olin neitsyt, kun nykyiseni tapasin, mutta miehellä oli jo pitkä seksihistoria takanaan, joten hänen olisi ollut hyvä käydä. Itse kävin klamydiastestissä ekan kertani jälkeen ja puhdas tulos oli. Tällä hetkellä luotan, että mies on myös pysynyt puhtaana. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat