En osaa laueta. - Seksi

sparxx

Elikkäs ongelmani on se, että en vain osaa tulla. Seksiä en vielä ole harrastanut, mutta se on pian edessä ja siksi asia minua vaivaakin. Olen koittanut käsin tyydyttää itseäni, mutta se ei vain tunnu miltään. Ihan kuin kättä silittelisi. Olen kyllä ollut kiihottunut, mutta käsipeli ei ole aiheuttanut minkäännäköisiä tuntemuksia. Lähinnä vain turhaudun kun en tule ja lopetan siihen.

Tiedän että laukeaminen on yksilöllistä, mutta tarvitsisin silti neuvoja, miten saada orgasmi? En oikein voi olettaa miehen osaavan tyydyttää minua kun en sitä itsekään osaa.

Kommentit (3)

KataTheBlondi
sparxx
Elikkäs ongelmani on se, että en vain osaa tulla. Seksiä en vielä ole harrastanut, mutta se on pian edessä ja siksi asia minua vaivaakin. Olen koittanut käsin tyydyttää itseäni, mutta se ei vain tunnu miltään. Ihan kuin kättä silittelisi. Olen kyllä ollut kiihottunut, mutta käsipeli ei ole aiheuttanut minkäännäköisiä tuntemuksia. Lähinnä vain turhaudun kun en tule ja lopetan siihen.

Tiedän että laukeaminen on yksilöllistä, mutta tarvitsisin silti neuvoja, miten saada orgasmi? En oikein voi olettaa miehen osaavan tyydyttää minua kun en sitä itsekään osaa.

Joskus mies jostain syystä jotenkin osaa. Tai jotkut miehet osaa ja se todellakin on yksilöllistä. En itsekään saa normaalisti itsetyydyttäessäni. Olen löytänyt itselleni sen oudon tavan millä saan itseni tulemaan ja siitä oon täällä jossain oudoissa saamistavoissa tai jtn...

mutta siis ainakin nykyiseni on unelma. se on lähes aina nappisuoritus, vaikka pelkästä klitoriksen kiihotuksesta en ole saanut kuin yhden kerran.

Älä sitä jännitä. Kyllä se tulee jos on tullakseen. Pääasia on olla stressaamasta sitä. Puhu poikaystäväsi kanssa. Eiköhän sekin halua koittaa erilaisia tapoja jolla sinut mahdollisesti saisi tulemaan.

Kokeilunhalua sitten kun sen aika on.

MUOKS: tulipas sekasen näkönen teksti... toivottavasti punainen lanka jostain lukijoilla löytyy...

Anee

Minä en ikinä ole saanut itseäni käytännössä edes kiihottuneeksi itse. En pahemmin tunne mielihyvää, vaikka koskettelisin itseäni, tai vaikka käyttäisin mitä leluja. Pari vuotta sitten minulla oli siis vähän sama tilanne. En vain yksinkertaisesti uskonut, että KUKAAN voisi saada minut nauttimaan mistään seksiin liittyvästä, jos en kerran itse siihen pystynyt (enkä pysty vieläkään). Väärässäpä olin.

Joillain jätkillä vain on taito saada nainen nauttimaan. Toisilla ei ole. Mutta jokatapauksessa tuota ei kannata stressata. Se, että seksin aikana miettii "miksi mä en nauti tästä?!" ei todellakaan tee nauttimista helpommaksi, päin vastoin.

Eli älä suotta panikoi. Kummasti miehen kosketus tuntuu paljon paremmalta kuin oma. ;) Toisaalta, ei kannata stressata siitäkään, ettei jätkänkään kanssa saa orgasmia heti. Sekin vaatii "harjoittelua", toisilta enemmän, toisilta vähemmän. Ja seksissä nautittavin osuus ei todellakaan aina ole itse orgasmi. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat