Rakastelu rintojen väliin - Seksi

pirate

Näyttäähän tuo onnistuvan, vaik on varustus kokoa A. :Ei sillä niin väliä oikeasti ole :)

Sivut

Kommentit (92)

tata

Mä voisin vaiks taas ehottaa murulle kun seuraavan kerran puuhastellaan 8) Ei se mulle tunnu kovin erikoiselta, mut ihana nähdä kuinka toinen nauttii ;)

Luger

Ei ole koskaan tullut testattua kyseistä asiaa mutta voisihan tuota joskus tytölle ehdotella.
Hänellä E-kupin tisut niin luulisi ainakin olevan aika optimaaliset puitteet kokeilulle :wink:

leben

1. Onko teille ehdotettu tai oletteko itse ehdottaneet k.o touhua?
#Ei varsinaisesti ole ehdotettu. Mutta kokeiltu on. Oli yhden yön juttu..

2. Harrastatteko sitä ja kuinka usein?

# Yhden kerran.

3. Mikä on rintojesi koko? Luuletko sillä olevan merkitystä siihen, kuinka helposti (ja usein) miehet sitä ehdottavat?

# D-kuppi. En osaa sanoa.Kyllähän kännisiä heittoja on tullut, mutta selvinpäin vakavana kukaan ei ole suoraan kysynyt..

4. Harrastatteko sitä esileikkinä vai myös loppuun saakka?

#----

5. Millainen asento siinä on mielestäsi
- helpoin
- mukavin
- missä asennossa yleensä sitä harrastat?

# Silloin kun kokeilin, niin olin selälläni sohvalla. Täytyy kokeilla uudelleen niin osaan vastata paremmin! ;)

6. Missä asennossa miehesi niin mieluiten tekee?

#---

7. Hierooko mies vehjettään rintoihisi vai rintojen väliin?
# Panoni teki sekä että..

8. tarvitseeko rintojasi painaa käsillä yhteen ja jos, kumpi niin tekee, sinä vai miehesi?
# periaatteessa ei tarvitse, mutta tein itse niin..

9. Käytättekö jotain liukastusainetta?
#EI.

10. Kumpi teistä yleensä tekee "työn", eli hierotko sinä rinnoillasi hänen vehjettä, vai hän vehkeellään rintojasi?

# Sekä että..

11. Miten suhtaudut, jos miehesi laukeaa siihen?

# Ei haittaa...
12. Mitä muuta tahdot aiheesta sanoa? Sattumuksia, kokemuksia, neuvoja tai kysymyksiä

Minkälaisia kokemuksia teillä on aiheesta? Mitä ylipäätään pidätte siitä?
# Oli kiinnostava kokemus. Uskon että teen sen uudelleen...

lillz``

1. Onko teille ehdotettu tai oletteko itse ehdottaneet k.o touhua? On ehdotettu.
2. Harrastatteko sitä ja kuinka usein? Aika harvoin.
3. Mikä on rintojesi koko? Luuletko sillä olevan merkitystä siihen, kuinka helposti (ja usein) miehet sitä ehdottavat? D<, ei ehdoteta silti usein.
4. Harrastatteko sitä esileikkinä vai myös loppuun saakka? Esileikkinä.
- helpoin Mies päällä.
- mukavin Minä päällä.
- missä asennossa yleensä sitä harrastat? Mies päällä.
6. Missä asennossa miehesi niin mieluiten tekee? ^
7. Hierooko mies vehjettään rintoihisi vai rintojen väliin? Rintojen väliin lähinnä.
8. tarvitseeko rintojasi painaa käsillä yhteen ja jos, kumpi niin tekee, sinä vai miehesi? Mies.
9. Käytättekö jotain liukastusainetta? Ei.
10. Kumpi teistä yleensä tekee "työn", eli hierotko sinä rinnoillasi hänen vehjettä, vai hän vehkeellään rintojasi? Hän tekee työt.
11. Miten suhtaudut, jos miehesi laukeaa siihen? En pahastu:)
12. Mitä muuta tahdot aiheesta sanoa? Sattumuksia, kokemuksia, neuvoja tai kysymyksiä

misako71

Miehenä vastaab

Itse olen naiselleni ehdottanut rakastelua rintojen väliin

Aina kun mieli tekee

3. Mikä on rintojesi koko? Luuletko sillä olevan merkitystä siihen, kuinka helposti (ja usein) miehet sitä ehdottavat?
D rinnat, ei ole väliä koolla

esileikkinä

- helpoin
Suihkussa yleensä
- mukavin
suikussa
Suihkussa yleensä
rintojen väliin

8. tarvitseeko rintojasi painaa käsillä yhteen ja jos, kumpi niin tekee, sinä vai miehesi?
puristetaan yhteen, nainen
ei käytetä, vesi ja naisen käyttämä iho hoito rasva riittää
10. Kumpi teistä yleensä tekee "työn", eli hierotko sinä rinnoillasi hänen vehjettä, vai hän vehkeellään rintojasi?
Mies

suihkussa Ihanaa:))

Ebichu

-On ehdotettu. :D
-Hieman kokeiluvaiheessa vielä, mutta aina kun miehestä vain siltä tuntuu.
-F-kuppi, luulisin olevan merkitystä.
-Esileikkinä.
- helpoin
- Mies istuu sohvalla jne.
- mukavin
- Sama
- Sama
-Äskön mainittu kelpaa.
-Väliin.
-Tarvitsee, minä.
-Sylkeä mutta luikkari hankinnassa.
-Minä hieron. :D
-Mission completed-fiiliksellä. :D Hyvältä se tuntuu.
12. Mitä muuta tahdot aiheesta sanoa? Sattumuksia, kokemuksia, neuvoja tai kysymyksiä?
-Eip.

Gwen
luminax
Alkuperäiseen kysymykseeni, että onkohan rintojen koolla vaikutusta siihen kuinka usein tissipanoa ehdotetaan ja sitä kautta myös harrastetaan, ei vaan tullut oikein kommentteja. Eli onko niin, että pojat ehdottelevat tätä enimmäkseen isorintaisille, ja muut eivät tähän ole juuri törmänneet? Vai onko tämä tosiaan ylipäätään niin harvojen herkkua?

En tiedä onko rintojen koolla enää varsinaisesti vaikutusta vai sillä, että mies on tunnustautunut enemmän tisseistä kuin per*eestä syttyväksi jo ihan lähtökohtaisesti.. Jos siis karusti luokitellaan miehet tämän ominaisuuden mukaan.. Eli ehkä siis alun perin melko runsas rintavarustus on ollut osaltaan vaikuttamassa mielenkiinnon syttymiseen (eikun tietysti VAIN JA AINOASTAAN, mun henkeäsalpaavan upeat keskustelutaidot ja syvällinen luonne :lol: ).. Mä ainakin kuvittelisin, että tällä tissi/pylly jakaumalla on enemmän tekemistä asian kanssa kuin rintavarustuksella.. Mutta tiedä häntä, kun nämä vain omia kokemuksiani..

Lemmi
Yummy
Mä haluisin niin koittaa tissipanoa. Täytyy joskus ehdottaa kullalle, mutta yritetään nyt ensin tottua siihen normaaliinkin seksiin. ;) Tänään vähän hieroin tissejä kullan kalua vasten. En sitten tiedä, mitä se siitä ajatteli. Toivottavasti ei ainakaan ihmetelly, että "mitäs v***u?" :lol:

No tuskin tuo hirveän pahasti ajatteli, ainakin omien kokemusten mukaan, päin vastoin, yleensä tykänneet kovastikin. Vaikka eivät ehkä kaikki olisikaan itse uskaltaneet tai osanneet pyytää.

Yummy

Mä haluisin niin koittaa tissipanoa. Täytyy joskus ehdottaa kullalle, mutta yritetään nyt ensin tottua siihen normaaliinkin seksiin. ;) Tänään vähän hieroin tissejä kullan kalua vasten. En sitten tiedä, mitä se siitä ajatteli. Toivottavasti ei ainakaan ihmetelly, että "mitäs vittua?" :lol:

Miffy

Mun mielestä ei kuitenkaan kandee pitää minään itsestäänselvyytenä mitään tommosia jakautumia ja miesten jakautumista niihin; maailmassa onneks on sellasia monimuotosemmin ajatteleviakin miehiä ;)

Noh, palataan tisupanoihin.

tata

Tätä vois kans melko pitkästä aikaa taas ehdotella kullalle viikonloppuna kun tulee lauantaina taas lomille ;) Ilkee minä, heti ehdottelemassa :lol: Mut pari kivaa asentoo mielessä mitä vois koittaa 8-[ ja viel ku viime lomilla (eli siis viime viikonloppuna) ei harrastettu seksiä kun mä sotkin :? Mut nyt pitää sit korvata puutos :lol: ;)

audigirl
fanskuli
minulla on niin pienet rinnat, etten usko että tämä edes onnistuisi, vaikka en tosin ole kokeillut :D

Ei sillä tissien koolla ole väliä. Ainakin meillä on onnistunut, vaikka minulla ei juurikaan ole rintoja...

Jimmy KImmel
Miffy
Mun mielestä ei kuitenkaan kandee pitää minään itsestäänselvyytenä mitään tommosia jakautumia ja miesten jakautumista niihin; maailmassa onneks on sellasia monimuotosemmin ajatteleviakin miehiä ;)
Bingo! Homot... :wink: Tai kai nekin jakautuvat vastaavaan tapaan tykkäämään lihaksikkaista käsivarsista, leveistä hartioista, vatsalihaksista tai vastaavista.

Itse mukaanlukeutuen tyhmä kaveripiirini on täysin jaettavissa tissi- ja takapuolimiehiin.

Jimmy KImmel
Miffy
Jimmy KImmel

tyhmä kaveripiirini

Siinä se selitys. :)

Jep. Ei varmaan tarvitse erikseen muistuttaa, että tuosta kaveripiiristä on 6/10 yliopistomiehiä. Tyhmiä ovat siis yliopistomiehet. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat