Miksi olet; mitä olet? - Seksi

Tutkija

Hei arvailijat,

Tutkimus on tutkijan omia tutkimuksia varten.

Hypoteesina on, että mitään muuta ei voida perustelella muuksi kuin fetissiksi ja tabuksi, jota persoona haluaa toteuttaa, kuin miehen ja naisen välinen parisuhteen. Tästä syystä kysymyksien asettelu on sellainen kuin se on.

Kiitos vastauksista.

Sivut

Kommentit (16)

Tutkija

Hei kaikki,

Me ihmiset sanomme olevamme monia asioita. Toiset sanovat olevansa hyviä ja toiset ovat hyviä, siitä emme puhu. Miksi sinä olet hetero, miksi sinä olet Bi tai miksi sinä olet homoseksuaali (lesbo)?

(Oletko mies vai nainen?)

1)Mikä on syy siihen, että olet mitä olet.

2)Milloin todistit itsellesi olevasi mitä olet?

3)Miten todistit itsellesi olevasi mitä olet?

4) Miten se mitä olet vaikuttaa siihen miten elät?

5) Miten se mitä olet vaikuttaa siihen miten näet muut ihmset ja heidä seksuaalisuuden?

6) Jos olet muuta kuin hetero, niin mistä sait ensimmäisen kerran idean että sellainen voi olla?

ps. Voitte vastata niin moneen kohtaan kuin itse haluatte.

Kiitos vastauksista.

Cadillac

Eikös sitä väitetä, että suuntautuminen on ihan synnynnäinen ominaisuus...

Joskus nuorempana, kun alkoi miehet kiinnostamaan, näyttämään hyvännäköisiltä jne.. Viimeistään ensimmäisen seurustelusuhteen alettua! :wink:

Eipä siinä varmaankaan tarvinnut mitään todisteluja. Muut vaihtoehdot lähinnä ällöttävät.

Olen muuttamassa yhteen poikaystäväni kanssa.. Tuo nyt ainakin tulee mieleen. Ja olen hyvin onnellinen!

5) Miten se mitä olet vaikuttaa siihen miten näet muut ihmiset ja heidän seksuaalisuuden?
Eipä vaikuta paljonkaan.. Ehkä jos näen homo/lesboparin vaikka suutelemassa, saatan ajatella että "hyh"..

6) Jos olet muuta kuin hetero, niin mistä sait ensimmäisen kerran idean että sellainen voi olla?
---

Tutkija
Cadillac
Eikös sitä väitetä, että suuntautuminen on ihan synnynnäinen ominaisuus...

Hei Cadillac,

Tälläisistä ei ole todisteita, paitsi, että ainoa tapa lisääntyä on miehen ja naisen yhdyntä, se on luonnossa eli luonnon mukaista ja siksi sitä voidaan kutsua synnynnäiseksi, koska se on osa ihmiselämän ketjua. Alla oleva sivusto kertoo, että yksikään "Professional scientist" ei ole edes väittänyt sellaista, että erikoinen seksuaali suuntautuminen olisi mitään muuta paitsi vapaa valinta.

http://www.queerbychoice.com/

1) Jos sanotaan, että ihmisellä ei ole vapautta valita, niin silloin oikeusjärjestelmä ei voi toimia, eikä silloin ihmistä voida pitää vastuussa olevana mistään.

2) Ihminen ei voi syntyä sellaiseksi kun hän on henkisesti, koska hän oppii. Väite että ihminen on syntyperäisesti jotain mikä on henkinen ominaisuus ja perustuu tietojen oppimiseen on absurdi väite.

Ehkä näistä on apua. Tutkijana minua kiinnostaa, että miksi ihmiset valitsevat mitä valitsevat.

Kiitos vastauksestasi.

Lizzie
Jimmy KImmel
Lizzie
Minkä alan tutkija oot, mihin tutkimukseen keräät tätä matskua vai kyseletkö ihan huviksesi?
Villinä arvauksena veikkaan, että nyt tutkitaan samaa alaa kuin se opiskelijanuorukainenkin tutki... :wink: (lue: r*nkkausmatskua. Voin olla kyllä väärässäkin, mutta tämä oli arvaus :D )

:D
Mun veikkaus on että kyselijä on joku sellainen jolla on vähän heiluva seksuaalinen identiteetti ja hänellä on alkanut heräämään homoseksuaalisia tuntemuksia.

Mihinkään graduun tai väikkäriin tässä tuskin aineistoa kerätään, sillä silloin kerätään omalla nimellä ja kerrotaan tarkasti, mihin aineistoa kerätään, kuka sitä käsittelee jne.

Jimmy KImmel
Lizzie
Minkä alan tutkija oot, mihin tutkimukseen keräät tätä matskua vai kyseletkö ihan huviksesi?
Villinä arvauksena veikkaan, että nyt tutkitaan samaa alaa kuin se opiskelijanuorukainenkin tutki... :wink: (lue: r*nkkausmatskua. Voin olla kyllä väärässäkin, mutta tämä oli arvaus :D )

tiiatiia

Elikkä... [u]nainen[/u] olen.

Hmmm. Hankala sanoa, jotenkin en pysty kuvitella itseäni homoseksuaalina. Ja se että miehet viehättävät enemmänkin.
... Yläasteen lopussa olin jo varma siitä että olen täysin hetero(,joskin sitten haluaisin myöhemmin ehkä kokeilla naisen kanssa)
varmaankin ensimmäiset suhteet poikien kanssa varmisti asian vielä :)
eipä mitenkään.
5) Miten se mitä olet vaikuttaa siihen miten näet muut ihmset ja heidä seksuaalisuuden?
Ei mitenkään ? Ihan normaalisti kuitenkin käyttäydyn homoseksuaalien kanssa.
-

Lizzie
Tutkija
Hei arvailijat,

Tutkimus on tutkijan omia tutkimuksia varten.

Hypoteesina on, että mitään muuta ei voida perustelella muuksi kuin fetissiksi ja tabuksi, jota persoona haluaa toteuttaa, kuin miehen ja naisen välinen parisuhteen. Tästä syystä kysymyksien asettelu on sellainen kuin se on.

Kiitos vastauksista.

Miksi sä puhut itsestäs kolmannessa persoonassa, et sä mitään akateemista tekstiä nyt kirjoita? :) Mitä sä opiskelet, teoreettista filosofiaa? :D

Tutkija

Hei arvailijat,

Asemastani, statuksestani, valtauksestani, suuruudesta, pienuudesta;
Sukupuoleton äly on universaalia ja analyysi perustuu samaan logiikkaan.

Ajatus on oma, jos sitä miettii itse.

Banda

Eikös se ole synnynnäistä? Osittain vi tua paska isä tytär suhde aiheuttaa kans .
Joskus seiskan jälkeen kesäleirillä.
"rakastuin" ekaa kertaa ja sit se vaan napsahti kohdilleen
ei mitenkään? En ehkä puhu asiasta niin avoimestyi etenkaan vieraitten kanssa.
ei tietoa koska en tiedä miten suhtautuisin ihmisiin jos en olisi se mitä olen..?
Aina se on ollu ittestään selvää, niin kauan kun muistan, tätini on lesbo ja ei siinä koskaan ole mitään sne kummepaa ollut.

ps. Voitte vastata niin moneen kohtaan kuin itse haluatte.

Kiitos vastauksista.[/quote]

Jimmy KImmel
Tutkija
Asemastani, statuksestani, valtauksestani, suuruudesta, pienuudesta;
Sukupuoleton äly on universaalia ja analyysi perustuu samaan logiikkaan.

Ajatus on oma, jos sitä miettii itse.

On muuten pikkasen väärät sivut pohtia mitään kovinkaan syvällistä... :lol: www.cosmopolitan.fi :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat