Käyrä penis - Seksi

marimma

[color=blue]
EDIT: keskustelunaloitus on poistettu..-mutta keskustellaan otsikon mukaan -sun
[/color]

Voi kuule. Ei sillä oo mitään väliä millain se on :) kaiken saman sillä pystyy tekemään :) Isännällä seisoo kanssa pystyssä, sängyllä mahallaan maatessa vähän ilmassa jne. Ei niin mitään rajotuksia ;)

Jos on oikeasti sivulle käyrä, niin ei siitäkään yleensä ole mitään haittaa, jotkut saattaa joutua valitsemaan vaan että makaako oikealla vaiko vasemmalla kyljellä kun lykkii sisään, tai että tuleeko päältä suoraan sisään vai onko koko kroppa vähän vinossa jne :)

Sivut

Kommentit (38)

Snuffle

Mutta mitä jos tyttö ajatteleekin, että "olispa sillä vähän enemmän mahaa" tai "voi ku se olis sentin lyhyempi". Ei [u]koskaan[/u] voi tietää tasan tarkkaan, mitä toinen ajattelee. Jos etsit täydellistä suhdetta täydellisellä tunne- ja seksielämällä, niin tiedoksi vaan, ettei sellaisia olekaan. :)

Lukretia

Tähän ei kyllä voi sanoa enää muuta kuin että huh huh. On hyvä asia, että tahtoo huolehtia ulkonäöstään, mutta jättää nyt mahdolliset seurustelusuhteet siksi, että ei sillä hetkellä vastaa yleistä miesihannetta?! :o

Kepatäti

Muista nyt sit sekin, että se mikä on ihanne ei kuitenkaan ole se, mitä ihmiset välttämättä ihmiseltä "vaatii".

Oma ihannemieheni olisi sellanen PITKÄ 190 senttinen "roteva" tummatukkainen, ruskea silmäinen ja vähän trenditietoinen mutta kuitenkin ns. miehinen mies.

Millaisen ihmisen kanssa sitten seurustelen?

Miehen, jolla on mun kanssa senttipari pituuseroa, joka painaa viitisen toista kiloa mua vähemmän (ja on siis ihan pikkunen), jolla on eriväriset silmät (toinen ruskea, toinen vihreä) ja pukeutuu vähän silleen "juntisti" ja ulkonäöllisesti on "kaikkea muuta kuin miehekäs" sellanen söpö nättipoika. (Ja hällä on vielä kaikenlisäksi melko paha akne, etenkin selkä on "pahan näköinen")

Silti mä rakastan miestäni mahdottomasti, mun silmissä mies on kuitenkin ihan täydellinen justiinsa tuollasenaan. Siinä alkurakkauden huumassa mä en ees tajunnu miehellä olevan eriväriset silmät, tajusin vasta erään silmävärikeskustelun yhteydessä. Selän ja naaman aknejälkiä en edes enää omaan silmään "näe". Ainut asia, mikä joskus silloin tällöin harmittaa on se, että mies on minuun suhteessa lyhyt, mutta eipä toikaan nyt mikään ongelma ole.

Kun joku on kolahtaakseen niin sitten se kolahtaa, ei siinä sitten oo enää merkitystä mahamakkaroilla tai muulla jos vaan juttu sujuu.

Snuffle

Jos ulkonäöstä puhutaan, niin ei ole olemassa sellaista asiaa kuin "ihannemies". On olemassa vain median luoma mielikuva ihannemiehestä, josta naiset eivät haaveile oikeassa elämässä sen enempää kuin mistään muustakaan miestyypistä. Paina se nyt kalloosi. :D Ihan hyvin voit treffailla ja samalla treenata kroppaa kuntoon jos siltä tuntuu. Ehkä sitten pitää olla kunnon lihakset jos ulkonäkökeskeiset teinipissikset ovat niitä joiden kanssa haluat seurustella.

Edit. Emilie ehtikin ensin.. :)

Emilie
J88
hannemiehet ovat ainakin ulkonäöltään erilaisia kuin minä, ja kun voin asiaan vaikuttaa, niin sittenhän teen niin. Sisältä voisin olla erittäinkin mieluinen, mut ulkoa en niin paljon.

Huomauttaisin kuitenkin että jokaisella naisella on hyvin erilainen kuva siitä ihannemiehestä. Minä tykkään harteikkaista miehistä joilla on vähän ylimääräistäkin ja kaverini taas rakastaa kitaraa rämpyttäviä, hinteliä runopoikia. Makuja on yhtä paljon kuin ihmisiä. Vaikka et mahtuisi yleiseen kauneusihanteeseen niin minusta tuntuu että silti täältä löytyy joku jonka ihanteisiin passaat juuri sopivasti (:

miss.
marimma
J88
Mut ensiks pitää kyl saada toi muukin vartalo johonkin kuntoon. Maha hieman pömpöttää, mut muualla ei läskiä sitte oo lainkaa.

OT (asian vierestä) // Jos oisin vapaana ja ettisin miestä niin sivuuttaisin sut tuon perusteella. Mä oon ihan hulluina pieniin pömppiksiin tai muuten vähän lihaa luunpäällä omistaviin miehiin :) Eli ei aina tartte olla timmein ;)

Ja mää sivuuttasin ihan vaan senki takia, et musta on hitusen outoo, et täytyy itteään jotenki ulkoisesti ja sisäisesti korjailla, ennen kuin voi lähteä treffeille :?.

Eli, J88, jos nyt joku tyttö tulis sua pyytään treffeille, niin et lähtis, koska tehtävä ei oo vielä suoritettu?

marimma
J88
Mut ensiks pitää kyl saada toi muukin vartalo johonkin kuntoon. Maha hieman pömpöttää, mut muualla ei läskiä sitte oo lainkaa.

OT (asian vierestä) // Jos oisin vapaana ja ettisin miestä niin sivuuttaisin sut tuon perusteella. Mä oon ihan hulluina pieniin pömppiksiin tai muuten vähän lihaa luunpäällä omistaviin miehiin :) Eli ei aina tartte olla timmein ;)

John S.
Lintu
Minusta tuo kuulostaa täysin normaalilta ja olen varma että asennotkin onnistuvat. Naisen emätin venyy ja joustaa paljon.
En usko että peniksesi rajoittaa asentoja, kaikkien parien on joka tapauksessa etsittävä ne asennot, joilla seksi toimii parhaiten ja mitkä asennot toimivat. Kaikilla voi olla syitä, miksi jotkut asiat eivät tunnu hyvältä tai edes onnistu. Eikä se tarkoita että seksi on rajoittunutta.

Juuri näin. Jos Lintu ei vielä olisi sanonut tätä, olisin minä nyt sanonut.

ranskalainen leppäkerttu
Kaikilla oikeasti on omat variaationsa niistä perusasennoistakin, harva ihminen varmaan tekee yhtäkään asentoa täysin samalla tavalla, joten ei ole mitään hävettävää tai ihmeellistä siinä, että tekee kaikista asennoista omanlaisensa, itsellensä ja kumppanillensa sopivat!

Tämä myöskin.

Pointtinani siis oli, että kyse ei missään nimessä ole siitä miten monia asentoja voitte käyttää yhdynnässä! Minusta uusien asentojen kokeileminen ei ole lainkaan niin hauskaa kuin normaalien varioiminen omien tuntemusten mukaan. Uusissa on tietysti aina oma viehätyksensä, mutta jostain syystä hommat yleensä kuitenkin päättyvät johonkin ihan tuttuun...

Mitä tulee jäykkään ja ylöspäin suuntautuvaan penikseesi: sinun pitäisi olla ylpeä siitä. Omanikin nousee selkeästi yli vaakatason seistessä, ja tämän lisäksi se myös todella kaartuu ylöspäin. Tästäkin huolimatta vaikkapa sinulle, J88, suurta huolta aiheuttavassa "tavallisessa" takaapäin-asennossa nojaudun mielelläni taaksepäin pitäen samalla tytön lanteista kiinni, jolloin penis hieroo mukavasti juuri tuota kattoa. Sinä voit ehkä vastaavassa tilanteessa olla suorassa ja saada aikaan samat tuntemukset.

Mikä lienee kuitenkin tärkeintä, yksikään mies tuskin kykenee kaikkiin asentoihin, joita joku joskus on keksinyt. Vielä vähemmän joku mies kykenisi kaikkiin asentoihin yhden ja saman naisen kanssa. Ja sama toisinpäin. On täysin turhaa huolehtia siitä, kuinka monessa asennossa voit rakastella tytön kanssa, sillä tällaiset asiat selviävät vain kokeilemalla. Joka tapauksessa tyydyttävä seksielämä on kiinni kaikesta muusta paitsi asentojen määrästä. Seksielämä voi olla täysin tyydyttävää molemmille osapuolille, vaikka yhdyntää harrastettaisiin aina samassa asennossa, mutta molemmat nauttisivat kaikesta seksiin liittyvästä ja olisivat tyytyväisiä tilanteeseen.

Puutarhis
ranskalainen leppäkerttu
"Totta kai aina täytyy varoa ettei tee juttuja jotka jompaa kumpaa sattuvat. Ja hitaasti kannattaa aina edetä aluksi, se on useimmiten sata kertaa parempaa kuin kauhea rynkytys"

Peesaan tätä.

Tuli vielä mieleen keskustelusta oman mieheni kanssa. Minulla on tapana ratsastaa selkä mieheen päin (mies selällään). Mies kertoi, että kyllä häntä välillä jännittää, kun minä taitan ylävartaloni nopeasti/rajusti kohti hänen sääriään (eli nojaan hänen jalkojensa päälle). Hän jännittää siis sitä, että kalu ei annakaan myöden siihen (taittuuhan kalu kuitenkin normaalia erektiosuuntaansa vastaan eli alle 90 asteeseen).

Tämäkin asento onnistuu, kun hitaasti ja rauhallisesti taivuttaa kalua alaspäin (eikä kalu edes taitu niin paljoa kuin oma vartaloni, emätinkin myötäilee).

ranskalainen leppäkerttu

"Totta kai aina täytyy varoa ettei tee juttuja jotka jompaa kumpaa sattuvat Smile Ja hitaasti kannattaa aina edetä aluksi, se on useimmiten sata kertaa parempaa kuin kauhea rynkytys"

Niin ja varmuuden vuoksi selventääkseni vielä; tällä tarkoitin siis että millaisella peniksellä tahansa pitää aina tehdä kaikki sen mukaan, mikä tuntuu molemmista hyvältä, enkä sitä, että pitäisi jotenkin erityisesti varoa jos on korkeana seisova penis. Varsinkin aina kun kokeilee jotain uutta juttua (eli aluksi kaikkea :D) on pieni varovaisuus ja rauhallisuus suositeltavaa :) Siitä voi sitten aina tahtia kiristää jos siltä tuntuu :wink:

ranskalainen leppäkerttu

No niin J88, kuuntelepas nyt ja kuuntele tarkkaan: Sinulla on luultavasti ihan normaali ja pystyvä penis!

Ensinnäkin, käsite "normaali vaakatasossa oleva penis", on käsittääkseni suht väärä, sillä USEAMMALLA MIEHELLÄ EREKTIOKULMA ON SUUREMPI KUIN 90 ASTETTA. Eli toisinsanoen, useammalla miehellä penis on erektiossa ylitse tuon vaakatason. "Siittimen erektiokulma vaihtelee iän mukaan. Parikymppisellä miehellä penis voi olla erektiossa lähellä vatsaa, kun taas 70-vuotiaalla miehellä erektiokulma saattaa jäädä juomattavasti alle vaakatason." Näin kertoo Kari Heusalan kirja Miehen seksuaalisuus. Eli täysin normaalia :) Ja tästähän saat toivoa senkin suhteen, että jos tuo suuri erektiokulma oikeasti haittaisikin joitain asentoja, niin ehkä ne sitten onnistuvat sinulta joskus tulevaisuudessa :lol:

Mutta ihan oikeasti, älä tee tuosta itsellesi ongelmaa. Luultavasti tuo suuri erektiokulma ei aiheuta ongelmia tai rajoita paljonkaan (jos laisinkaan!) seksielämääsi. Hyvähän se vain on jos penis on erektiossa kunnolla jäykkä :wink:

Ja siitä että tyttöön sattuisi: Enpä usko että tyttöön voi sen takia sattua, että peniksesi seisoo ylöspäin. Saatat yllättyä kuinka voimakkaasti tyttöä saa ja pitääkin sisältä hyväillä että tuntuu hyvältä, niin ettei todellakaan ole haittaa siitä jos penis emättimen seiniä hankaa :wink: Klitoris on herkkä, mutta sisältä päin hyväillessä saa oikeasti käyttää jonkin verran voimaakin. Oma poikaystäväni yllättyy välillä edelleen siitä, että kun hän pelkää sisältä sormettaessaan painavansa liiankin voimakkaasti minä vain pyydän lisää :lol:

Kaikki asennot eivät tietenkään kenenkään mielestä tunnu hyvältä. Mutta sen huomaa sitten kokeillessa. Siitä ei pidä masentua, jos kaikki ei aina toimi. Se ei välttämättä mitenkään liity siihen millainen sinun peniksesi on, jos jokin ei tunnu tytöstä hyvältä. Esim. minua sattuivat todella monet asennot kun aloitin seksielämäni :/ mutta se meni ohi jossain vaiheessa. Ja nytkään en tykkää toisista asennoista tai nauti joistain asennoista yhtä paljon kuin joistain muista, kaikilla on ne omat lempparinsa jotka toimivat parhaiten.

Voin myös sanoa siitä ratsastuksesta, että minusta ainakin tuntuu oikeinkin hyvältä kun penis hankaa emättimen etuseinämää kun nojaan siinä päällä hieman taaksepäin. Minun poikaystävälläni penis on siis myös erektiossa selvästi yli vaakatason, joten kun vielä hiukan nojaan taaksepäin tai istun suorassa, mieheni penis painaa kunnolla siihen etuseinämään :wink: Ja jos sulla on vielä tosi jäykkä ja "korkea" seisonta, niin tytön ei vain tarvitse ehkä nojata niin paljon taaksepäin :D Kaikilla oikeasti on omat variaationsa niistä perusasennoistakin, harva ihminen varmaan tekee yhtäkään asentoa täysin samalla tavalla, joten ei ole mitään hävettävää tai ihmeellistä siinä, että tekee kaikista asennoista omanlaisensa, itsellensä ja kumppanillensa sopivat! Varmasti se doggykin onnistuu, kyllä se naisen emätin sen peniksen suorassa pitää :wink: tai vaikkei siis olisi edes ihan suorassa, niin tuskin mitään haittaa! voithan vähän kumartua tytön päälle jolloin peniksesi ei tarvitse niin paljon taipua, ja voit tällöin myös helpommin hyväillä tytön rintoja/klitorista samalla. Ja kädellä se penis on muutenkin hyvä sinne määränpäähänsä ohjata. Sitäkin moni mies ujostelee, turhaan.

Mutta siis, kokeile rohkeasti vaan, sitten kun löydät sopivan kokeilukumppanin :D Ja jos joku asento ei sitten olekaan täysosuma, niin entäs sitten? Sittenpähän vaan todetaan että jaaha, ei ollut kovin hyvä tai ei nyt toiminut oikein, ei tehdä tätä enää tai kokeillaan ehkä joskus myöhemmin uudestaan josko sitten nappaisi. Ei siitä tarvitse ottaa stressiä. Se on omasta asenteesta vain kiinni :) Kaikki asennot eivät kuitenkaan kenenkään mielestä ole niin mahtavia, oli penis sitten millainen tahansa! Ihan totta :) Ja siitä, jos penis ei heti mene tytön sisään, ei myöskään tarvitsisi ottaa stressiä. Kaikissa asennoissa sitä ei ehkä ole niin helppo saada sisään, vaan vaatii vähän kärsivällisyyttä (jälleen: oli sitten millainen penis tahansa), tai on helpompi ensin aloittaa yhdyntä jossain toisessa asennossa ja sitten siirtyä siihen toiseen asentoon jossa aluksi oli vaikea saada penistä sisään. Mulla ainakin kokemusta siitä, että kun ei käytä liukkaria, niin vaikka olisi kuinka kostea, niin ei silti ole välttämättä liukas siitä emättimen ulkopuolelta, ja miehen penis voi ikäänkuin jumittaa siinä jos ei saa osumaan heti juuri oikeaan kohtaan, mikä voi joissain asennoissa olla vaikeaa. Tämän nyt siis kerroin vain siksi että selvensin sitä, että jos jokin ei heti onnistu niin ei se tarkoita ettei se voisi onnistua tai että pitää mitenkään panikoitua :D sitä hyvää asentoa voi joutua hakemaan. Omalle miehelleni välillä nimittäin kova pala, jos se penis ei heti sisään mene kun yrittää. Tätä minä en oikein voi ymmärtää, miksi se nyt on niin kauhea juttu? Sitten vaan vähän vaihdetaan asentoa tai siirretään penistä parempaan kohtaan, entäs sitten? :D Älkää miehet turhaan stressatko tällaisia :D Ei seksin tarvitse olla sillä lailla täydellistä että kaikki sujuu täydellisen sulavasti. Itse kukin välillä tuntee itsensä vähän kömpelöksi sängyssä, mutta ei se useimmiten haittaa muita kuin sitä joka itse siitä nolostuu tai panikoituu :) Eli on lupa kokeilla ja etsiä parasta asentoa/tapaa hyväillä jne, eikä haittaa vaikkei kaikki sitten onnistuisikaan tai olisi mahtavaa :) Tätä nyt olen yrittänyt tässä toitottaa :lol:

Mutta joo, en edes keksi missä asennoissa penistä pitäisi taittaa alaspäin :shock: tuokin asento mitä kuvailit, niin ollaan sitä harrastettu ainakin jonkun näköisenä variaationa, eikä poikaystäväni penis siinä alaspäin taitu.. koska ei hänenkään peniksensä taitu alaspäin. Ja niissä asennoissa joissa pitäisi taipua enemmän, niin mennään sen mukaan miltä tuntuu. Totta kai aina täytyy varoa ettei tee juttuja jotka jompaa kumpaa sattuvat :) Ja hitaasti kannattaa aina edetä aluksi, se on useimmiten sata kertaa parempaa kuin kauhea rynkytys :lol: Mutten kyllä ymmärrä miten peniksesi estäisi sinua rynkyttämästä :lol:

Kauhean tarinan taisin kirjoittaa, heh. Mutta toivottavasti rohkaisin sinua, älä turhaan ota stressiä tästä asiasta koska
a) se on luultavasti turhaa
b) se, jos itse hommaat seksistä itsellesi kauhean kompleksin, on asia joka aivan varmasti tulee haittaamaan seksielämääsi! Eli turha seksistä stressaaminen aiheuttaa varmasti enemmän ongelmia kuin suuri erektiokulma. Eli stressaa vasta sitten joskus jos tulee jotain oikeasti pahoja ongelmia, tästä tuskin koskaan muodostuu sellaista jos et itse tee siitä sellaista! Tämä on suurin viisaus joka mulla on antaa :) Tsemppiä!

Puutarhis

Piti pyytää omaa miestä apuun, kun en ymmärtänyt, että miten sinun kalusi kaartuu. Luin jutun muutamaankin kertaan ja mieleeni tuli ainoastaan ihan normaali erektiossa oleva miehen kalu. Mies vahvisti ajatukseni. Ja pyysi vielä mainitsemaan, että hän on itsekin epäillyt samaa asiaa teini-iässä ja kokemattomana.

Oikean kumppanin kanssa haetaan ne asennot, joissa molempien on hyvä olla ja lempiasennot muodostuvat ajan ja kokeilujen myötä. Rohkeasti vain yrittämään, jos on mukava tyttö kiikarissa :D .

J88
Esim. asento, jossa nainen makaa selällään ja nostaa jalat miehen olkapäille. Mies taas on polvillaan ja työntyy sisään. Penikseni ei millään taitu noin paljoa. Se onnistuisi, jos penis olisi valmiiksi vaakatasossa, joten sitä voisi taittaa hyvinkin hieman yli tuon 90 asteen.

Kyllä se penis taipuu. Riittävästi tyynyjä tytön takapuolen alle ja hellästi lykkimään kalua sisälle... Sekä tyttö, että sinä kehräätte :) . Meillä mies useimmiten nojaa hieman eteenpäin, jolloin kalu osuu vielä mukavempaan kohtaan... Vaatii kyllä hieman venyvyyttä takareisiltäni :D .

Lintu
J88
Esim. asento, jossa nainen makaa selällään ja nostaa jalat miehen olkapäille. Mies taas on polvillaan ja työntyy sisään. Penikseni ei millään taitu noin paljoa. Se onnistuisi, jos penis olisi valmiiksi vaakatasossa, joten sitä voisi taittaa hyvinkin hieman yli tuon 90 asteen.

Siinä vain täytyy mallata elimet yhteensopiviksi, siirtää peppua johonkin suuntaan tai sinun olla jossain tietyssä asennossa. Tuo ei tule olemaan ongelma, kannattaa ainakin kokeilla jos on mahdollisuus eikä pelätä tuommoisia juttuja, tulet varmasti huomaamaan kuinka kaikki onkin paljon helpompaa kuin luulit. Enemmän varmaan sinua surettaisi se, jos et koskaan uskaltaisi edes kokeilla, ovatko omat epäilyksesi oikeita vai vääriä.
"Omat epäilyni vain olivat sen verran vahvoja, että en ihan uskonut väitteitänne. " Omat epäilyt saattavat silti olla vahvasti värittyneitä, eikä ihan objektiivisia. Olen itsekin ollut täysin varma ties mistä poikkeavuudesta itsessäni ja kaikki niistä ovat osoittuneet vääriksi, vaikka itselleni olin sinetöinyt jo diagnoosin. Esimerkkejä tästä ovat juuri mm. anatomiset poikkeavuudet, olin täysin varma joskus että virtsani tulee emättimestä ja tiesin vahvasti sairastavani vestibuliittia, vaikka lääkäri olikin todennut kaiken normaaliksi. Nämä olivat vain ihan omia hömpötyksiä, jotka osoittautuivat vääräksi. Joten usko pois, sinun peniksesi kuulostaa _täysin_ normaalilta!

Snuffle

Sitä paitsi ei siinä seksin tuoksinassa varmasti tule ajateltua, että mahtaakohan penis taipua nyt tässä asennossa vaadittavat 73 astetta koilliseen. Älä stressaa! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat