Kumiallergia? - Seksi

Fanni

Mä luulen että mulla on kumiallergia. Koska melkein joka kerta seksin jälkeen paikat on niin hellinä (vaikka ei meillä mitään rajua seksiä olekaan :lol: ) niin ajattelin että jos se olisi kumiallergiaa. :-k
Sehän voi myös johtua liukuvoiteesta ( :?: ) mitä käytetään tosi paljon tai sit tosi herkistä limakalvoista. :?

Onko teillä kenelläkään kumiallergiaa? Jos voisitte vähän kertoa siitä?
Kiitti :wink:

[size=9]Lisäys. [/size]
Kävin apteekissa kyselemässä niitä allergikoille sopivia kortsuja, mutta yks pakkaus maksoi yli 20 euroa :shock: älyttömän kalliita :shock:

Kommentit (12)

Bluegirl

Minä kans epäilen että mulla on kumiallergia. Yhdynnän jälkeen kuumottaa paikkoja ja ehkä vähän kirvelee. Mistään taudista ei ole kyse, kävin nimittäin gynellä (testit otettu) ja hän sanoi että kyllähän nuo paikat vähän punottaa, mutta eihän sekään voinut sanoa varmasti onko kyseessä kumiallergia. Me käytetään liukkaria silloin tällöin, kun/jos on tarve. Käytetään vain kumiehkäisyä. Kaupassa myydään Avanti nimisiä kumeja, jotka on kumiallergikoille. Hinta on kait jotain kympin luokkaa. Kalliitahan ne on... :(

Wammy
Bluegirl
Kaupassa myydään Avanti nimisiä kumeja, jotka on kumiallergikoille. Hinta on kait jotain kympin luokkaa. Kalliitahan ne on... :(

Noita avanteja minäkin käytän. olen kumiallergikko. Kannattaa kokeilla, hinta on kyllä huima, tavallisia saa 2 kertasen määrän samaan hintaan, mutta..Elämä on. :roll:

Jzzu

Ootteks te allergian epäilijät koittanu paljaalla?
Jos ei limakalvot sillon ärry niin sillähän se selviäis et onko se kumi se mikä sen tekee..

taizu
Jzzu
Ootteks te allergian epäilijät koittanu paljaalla?
Jos ei limakalvot sillon ärry niin sillähän se selviäis et onko se kumi se mikä sen tekee..
Kannattaa tosin ehkäisy huolehtia tässä sitten jotenkin toisin...

Hopeasusi

Kannattaa pestä paikat säännöllisesti, koska muuten syntyy punoittava ja kutiava ihottuma vaikka ei olisikaan kumiallergiaa. Kun pesee säännöllisesti niin ihottuma katoaa.

marimma
Hopeasusi
Kannattaa pestä paikat säännöllisesti, koska muuten syntyy punoittava ja kutiava ihottuma vaikka ei olisikaan kumiallergiaa. Kun pesee säännöllisesti niin ihottuma katoaa.

Liika pesukin voi aiheuttaa ihottumaa :)

Laurentsia

Oon miettiny just tätä kumiallergia juttua! epäilen että mulla olis kun aina kumin laittamisen jälkeen alkaa kirvelemään vähän ja tuntuu oudolta, liukkaria käytetään ja silti tuntuu kun olis ihan kuiva... sit seksin jälkeen tuntuu ikävältä jonkin aikaa :? ollaan oltu ilman kumiakin mutta en tykkää siitä kun systeemit tulee ulos vasta parin päivän päästä aina :D yök. pillereitä syön eikä kyseessä voi mikään tautikaan olla. pitänee koittaa ostaa apteekista niitä ja katsoa tapahtuuko muutosta.

kricu

Se voi olla kumiallergiaa..moni on lateksille allerginen.. kannattaa kokeilla lateksittomia kondomeja, jos niistä olisi apua.. ? Itse olen kanssa epäillyt samaa asiaa..,kun aiemmin olen käyttänyt ehkäisykeinona kumia, mutta seksin jälkeen paikat on kirvellyt ja kuumottanut joka kerta ja ollut inhottava olo..ja nyt ei ole tullut mitään oireita seksin jälkeen, kun ei olla käytetty kumia.. kannattaa käydä allergiatesteissä, ihotestissä, tosin nekään ei ihan 100% luotettavia ole..

blaah:)

Hei te kaikki kumiallergikot,

Voisitteko kertoa, että milloin teillä nuo kumiallergian oireet alkavat esiintymään. Alkaako esim. seksin jälkeen samantien kutisemaan ja kirvelemään vai voiko mennä jopa päivä että oireet ilmaantuvat?

Mä oon aika sataprosenttisen varma että mulla on kumiallergia tosin hanskoista yms en tuntuvia oireita saa mutta limakalvokosketuksessa oireet tulevat aina noin vuorokauden päästä ja saataavat mennä todella pahoiksi. Ja nyt on oireet kestäneet taas jo neljättä pävää.

Ja voiko kumiallergia yleensäkin ilmaantua hiivatulehduksena?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat