Seksiä saunassa! - Seksi

Jaimie

Nojoo, pakkohan se on myöntää, että suihinottaminen saunassa on varsin mukavaa touhua, vaikka kuuma siinäkin tulee :F

Sivut

Kommentit (83)

olematon

kokeiltu on, mut ei siel kauaa jaksa olla :D kuuma tulee, kerran kävi just niin että meinasin sitten kuukahtaa suihkuhuoneen puolelle... :oops:

Lisa

Mä tykkään siitä tosi paljon, ihanaa ku on niin kuuma ja ahdasta. Mutta toi rontti on vähän toista mieltä asiasta. Se kun ei oikeen muutenkaan tykkää olla saunassa ku siellä on niin kuuma. No onneks aina välillä saan sen suostuteltua :wink:

Mirror

Onhan tuo kokeiltu. Hyvältä se kyllä tuntuu, mutta pitkiä sessioita en saunassa kestä! Alkaa pyöryttää ihan hulluna ku on niin kuuma. Onhan se sillee kyllä aika seksikästä touhua :wink:

Laurau

Huihui :D
Kyllä ollaan muutaman kerran harrastettu saunassa, mutta en nyt voi sanoa että se mitenkään mukavaa olisi! Hirveä kuuma ja läähättää siellä kuin joku ylikarvainen koira auringonpaahtamassa autossa. (olipa kumma vertaus?) Tuntuu että henki ei kulje ja ihan paha olo tulee..pelkästä ajatuksesta! Hah hah, tiedä sitten miksi sitä aina pitää kokeilla uudestaan :lol: Suihkuseksi on juu todella mukavaa, ja suihinotto virtaavan suihkun alla ;> mm !

rosa*

Huhh, en tykkää saunomisesta muutenkaan, huono olo tulee äkkiä pelkästä istumisesta... Ettei kyllä varsinkaan huvita alkaa huhkimaan siellä.. :D

Notti

Ei ole kyllä suosikkejani. On tullut harrastettua niin mökillä, kuin omassa. Lautett kovat ja pituuseron takia hieman hankalaa. Ja kuumassa saunassa,kun tulee kuuma viellä harrastaessaan seksiä... Miehellä uskoakseni eri tuntemukset, ei hänelle seksi saunassa on ok. Itse en saa siitä mitään kiksejä. Mutta pantu on, kun toisella on ollut ilman niin tukalaa ;)

Miss Blood

On tullut harrasteltua tarkalleen 3 kertaa saunassa ja oli se ihan mukavaa, mutta kieltämättä sen jälkeen oli pakko lähtä haukkaamaan happea ulos saunasta, kun tuntui että taju lähtee. Ja ite yleensä mustelmat saan takuuvarmasti polviin saunaseksin jälkeen, kun yleensä tulee oltua niin, että olen kullan sylissä joten polvet osuu lauteeseen :roll:
Mukavaa mielestäni siis, mutta en kovin usein haluaisi harrastaa :)

Milkshake

Muutaman kerran olen harrastanut seksiä saunassa, ei kyllä ole mikään lempipaikka sille hommalle ;) Tykkään rentoutua ja jutella saunassa, ehkä antaa suuseksiä rakkaalleni ja siirtyä siitä sitten suihkun puolelle. Mutta tosiaan mielestäni saunassa on liian kuuma ja huono ilma seksin harrastamiseen, alkaa tosi helposti pyörryttämään!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat