oletko teeskennellyt orgasmin? - Seksi

Jzzu
Asphyxia
Mun mielestä tää on kuitenkin eri aihe, kun toi toinen oli että onko teeskentely väärin vai ei, ja tässä kysyttiin että "oletko teeskennellyt". Tokihan tuon tän ketjun ensimmäisen viestin voisi lisätä siihen toiseen.

Olisin kyllä lukinnut ketjun jos olisin pitänyt aihetta täysin samana, ihan vain sillä vinkkasin tuosta aiemmasta kun aihetta kuitenkin on jo käsitelty toisaallakin ja jos tästä aiheesta kiinnostuneita kiinnostaisi tuo aiempikin näkökulma. :wink:

Sivut

Kommentit (79)

Asphyxia

Hmm. Piti sanomani, että kun täällä tosiaan kaikki tuntuu laukeilevan aina ja vaikka miten päin, niin mahtaakohan ne kaikki sitten kuitenkaan olla orgasmeja..? Jotkut kun saattaa laskea orgasmiksi jonkun pienenkin kihelmöinnin alapäässä. Mullakin niitä huippuja tulee yhden panon aikana monta, mutta orgasmi on sitten ihan eri asia. Sitä kuvaamaan sopii nimenomaan toi "tajunnanräjäyttävä".

Tämähän on vaan spekulointia, muttakun on tullut törmättyä sellaisiinkin jotka tosiaan laskee orgasmiksi ne pienetkin värähtelyt. Mun mielestä orgasmin tunnistaa siitä täydellisen laukeamisen tunteesta, kun tuntuu että tyhjenee ihan kokonaan ja leijuu jossain taivaissa :P

Myoni

Jeps, täällä nuoret tuntuu saavan paremmin kuin tilastoissa, mutta eipä siinä mitään. 8) Ehkäpä seksipalstalla liikkuvat ovat jo valikoitunutta porukkaa.

Itse opin "saamaan" vasta nykyisen mieheni kanssa (ikää oli tuolloinkin jo yli 20, alle parikymppisenä en yhdynnässä saanut koskaan). Oikeastaan opettelin saamaan emätinorgasmin "leluillani".

Joku mainitsi "henkisestä lukosta", mikäli ei saa orgasmia missään muodossa. Tähän olen kyllä lukenut joitakin tutkimuksia (pahus, en muista mitä, oli jossain lääkärilehdessä (Lancet, Duodecum tms.), joissa sanotaan, että jotkut naiset eivät koskaan voi saada orgasmia, eikä heissä siltikään ole mitään vikaa, sillä biologisesti naisen orgasmissa ei lisääntymisen kannalta ole mitään väliä.

Ja alkuperäiseen kysymykseen, teeskentelenkö koskaan. Olen teeskennellyt joskus, nykyään en tiedä enää. Meinaan, että minulla orgasmin tasoja on niin monia, joskus tajunnan räjäyttävä, syvältä tuleva emätinorgasmi ja samalla klitorisorgasmi, joskus jompi kumpi, joskus sellainen "pieni", minkä jälkeen ei voi jatkaa, kun paikat puutuneet. Tämmöinen "pieni" tulee, jos olen oikein väsynyt tai stressaantunut tai ei muuten vaan huvita niin paljoa. Mieheni on joskus vaikeata ymmärtää, kuinka monta eri tasoa naisen orgasmissa on (ainakin minulla), joten silloin saatan "todeta", että sain, eli ei tarvitse jatkaa tai näytän tämän fyysisesti. Tässä ei kuitenkaan ole kysymys teeskentelystä, sillä oli pienimuotoinen laukeaminen, vaikka ei näistä kunnon tärskyistä ollutkaan kyse. :lol: Mieheni kun joka kerta haluaisi antaa nuo kunnon tärskyt. Aina tosin ei tule pientäkään ja silloin sanonkin, että tänään ei suju loppuun asti.

Asphyxia
Hawana
Kumma juttu muuten, kun kuitenkin se prosenttimäärä on varmaan aikas iso, että kuinka suuri osa naisista on joskus feikannut, mutta yllättäen täällä ei suunnilleen kukaan feikkaa vaan kaikki saavat orgasmeja ihan iisisti yhdynnässä.
Sekään kun ei ole mikään hirmu iso luku, että miten suuri osa naisista ylipäätään saa orgasmin seksissä. :roll:

Samaa olen mäkin joskus ihmetellyt. Tosin täälläkin aika moni on sellaisia että saa vaan suuseksissä. Itse saan helpommin yhdynnässä kuin suuseksissä, mikä on ihan hyvä.

Tyyppi vain ärähti "Älä feikkaa!" ja jatkoi sormetusta.

:lol: Mä olisin varmaan ton jälkeen mennyt ihan hiljaseksi.

Hawana

Kumma juttu muuten, kun kuitenkin se prosenttimäärä on varmaan aikas iso, että kuinka suuri osa naisista on joskus feikannut, mutta yllättäen täällä ei suunnilleen kukaan feikkaa vaan kaikki saavat orgasmeja ihan iisisti yhdynnässä.
Sekään kun ei ole mikään hirmu iso luku, että miten suuri osa naisista ylipäätään saa orgasmin seksissä. :roll:

devili

ei mun ole koskaan tartennut alkaa feikkaamaan :) vaikka ei aina tulekkaan niin sit ei vaan tule. piste. en ymmärrä miks alkaa siitä valehtelemaan. miesten pitäis ymmärtää et naiset tulee vaikeammin.

Asphyxia
Abigail
Olen yrittänyt feikata orgasmia, mutta nähtävästi tosi huonosti, koska olen joka kerta jäänyt kiinni :lol:. Joidenkin miesten itsetunto tuntuu romahtavan täysin, jos he eivät saa tuotettua orgasmia, vaikka kuinka yrittää selittää, että seksistä voi saada muutakin tyydytystä.

Hah, vois olla hieman noloa jonkun yhden illan panon aikana jäädä kiinni feikkaamisesta :D (ei siis tarkoita että sun juttu olis ollut yhden illan juttu)

Mitäs ukko sitten siihen kun huomas että feikkaat? Ja mistä se sen huomas? o.O

Abigail

Olen yrittänyt feikata orgasmia, mutta nähtävästi tosi huonosti, koska olen joka kerta jäänyt kiinni :lol:. Joidenkin miesten itsetunto tuntuu romahtavan täysin, jos he eivät saa tuotettua orgasmia, vaikka kuinka yrittää selittää, että seksistä voi saada muutakin tyydytystä.

SunLion

En tajua miksi teeskennellä orgasmia? ei sille mitään voi jos ei voi saada. Jos orgasmia ei saa "pelkästä yhdynnästä" voi aina itse stimuloida klitorista. Jos ei oma stimulaatio yhdynnässä auta, kyse on todennäköisesti henkisestä lukosta. Miksi vaan pahentaa tilannetta teeskentelemällä? Se on varmasti vaikea lopettaa jos pitkään feikkaa ja todella pahalle varmaan tuntuu miehestä jos hälle selviää että koko ajan toinen on vaan valehdellut/feikannut.

Koskaan en ole teeskennellyt ja koskaan en tule teeskentelemään.

marimma

No sitä oikeastaan jokusen kerran tullu tehtyä. Kai se on ollut niitä satunnaisia miellyttämisen tarpeita, tai sitä että haluaa sittenkin vaan nopeesti siitä tilanteesta pois. Joskus kun se himo hyytyy melko nopeesti kesken kaiken vaikka kuinka olis toinen saanu sut käymään kuumana..

Abigail
Asphyxia
Abigail

Hah, vois olla hieman noloa jonkun yhden illan panon aikana jäädä kiinni feikkaamisesta :D (ei siis tarkoita että sun juttu olis ollut yhden illan juttu)

Mitäs ukko sitten siihen kun huomas että feikkaat? Ja mistä se sen huomas? o.O

Ei ollut yhden yön pano. En tiedä mistä tiesi feikkaukseni. Tyyppi vain ärähti "Älä feikkaa!" ja jatkoi sormetusta. Minä nyt olen ylipäätään kaikessa valehtelussa hirveän huono :lol:.

Kukkis

En ole feikannut, en myöskään saanu. Tuntuu usein, että on lähellä, mutta sitten ei kuitenkaan saa... Poikkis tästä enemmän kärsii, kun minä, kun hän luulee että hänessä on vika :/ Olen näyttänyt hänelle kirjoituksia, joissa sanotaan että kaikkien naisten ei ole helppo saada, eikä se johdu miehestä, ainakaan tässä tapauksessa ;)

Asphyxia

Mun mielestä tää on kuitenkin eri aihe, kun toi toinen oli että onko teeskentely väärin vai ei, ja tässä kysyttiin että "oletko teeskennellyt". Tokihan tuon tän ketjun ensimmäisen viestin voisi lisätä siihen toiseen.

Mutta vastaus tähän: Mä en ole koskaan feikannut. Ei ole tarvinnut, koska nykyään saan aina, ja silloinkin kun en saanut joka kerta, niin ei mun mielestä feikkaamisessa ole mitään järkeä enkä nähnyt mitään tarvetta sitä tehdä. Luulen että miehelle tulee pahempi mieli siitä jos se saa myöhemmin tietää että oot feikannut, kuin siitä jos et aina saa. Mun ukolla ainakin itseluottamus romahtaisi siinä vaiheessa jos sanoisin että (tää on nyt kärjistetty esimerkki, lauseen voi tietenkin muotoilla nätimminkin) "oon teeskennellyt monta kertaa kun halusin että lopetat" tms. Mutta jos nyt joskus multa jää saamatta, niin ei se haittaa, koska se tietää että olen kuitenkin ihan tyytyväinen ja seksi oli siltikin hyvää.

Tosin mun olis turha yrittääkään feikata koska luulen että mun poikaystävä kyllä huomaisi. Kerran ihan muuten vaan kysyin, että jos mä sanoisin että oon monta kertaa teeskennellyt orgasmin, niin uskoisiko se, ja se sanoi että ei. Mun orgasmit kun tuppaa olemaan aika selkeitä enkä varmasti osais feikata samalla tavalla :D

Eihän sille mitään voi jos ei aina saa. Ja miesten on myös ihan hyvä tietää se fakta, että nainen ei välttämättä aina saa, ja jotkut ei ollenkaan. Moni mies kun tuntuu missanneen bilsantunnit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat