Kosketusherkkyys estää orgasmin? - Seksi

aada

Mulla käy suuseksissä ihan sama.. Klitoris tulee yhtäkkiä niin herkäks ettei pysty ottamaan kosketusta vastaan, vaikka just hetki sitten sen nuoleminen tuntu mielettömän hyvältä. Monta kerta oon meinannu potkasta kultaa kun äkkiä on pitäny vetäytyä kauemmas.. :P Mutta juu.. Siis pitäis saada sanottua että nyt muru ei ihan siitä kohtaa.. :)

Kommentit (3)

Asphyxia

Ei kannata nuolla ihan sitä klitoriksen päätä jos se on liian herkkä, vaan siitä vierestä. Mun mielestä tuntuu melkein paremmalta kun nuolee ihan siitä vierestä, eikä suoraan klitorista. Ja toinen on pimperon aukon ylempi reuna. Eli klitoriksen ja aukon välistä, siinä on herkkä kohta. Tee vaikka niin että suuseksissä juuri kun oot saamassa, niin käsket ukkos nuolla siitä klitoriksen ympäriltä, vaikka pyöritellä kieltä siinä niin ettei se kuitenkaan koske suoraan klitorikseen. Toimii ;)

laakeri

Onko ideoita, mikä tällaisessa tilanteessa on takana:Orgasmin lähentyessä yhtäkkiä paikat on niin arkana, ettei kosketus tunnu enää mukavalta, eikä seksiä voi jatkaa. Laukeamista ei tapahdu, hommia voi kyllä jatkaa myöhemmin (jolloin sama ilmiö tod. näk. toistuu).

Mulla käy näin aina! En ole koskaan lauennut, usein tuntuu, että orgasmi on todella lähellä, mutta aina ennen nautinnon huippua on lopetettava (usein suuseksissä), koska klitoris on äkillisesti niin arkana, että siihen koskeminen lähinnä sattuu tai kutittaa. En käsitä, mistä tämä johtuu! Joka tapauksessa tilanne on turhauttava. Aluksi poikaystäväni jopa luuli, että sain orgasmin, kun yhtäkkiä lopetin hommat, vaikka olin juuri nautiskellut täysillä.

Onko mitään ideoita, mistä moinen johtuu? Ilmiö siis tapahtuu aina melko äkillisesti, eikä niin, että paikat pikku hiljaa alkaisi puutua (vaikka kyllä poikkikseni aika paljon joutuu puurtamaankin yleensä. :oops:)

Suzanne

Jos rupeaa klitoris herkistymään liikaa kannattaa hyväillä alapäätä laajemmalta alueelta, eli vaikka painella ja hieroa häpykumpua ja -huulia. Koskettelu tuntuu klitoriksessa asti, muttei kohdistu suoraan klitorikseen joten se ei "ärry" niin helposti. :) Eikä saa unohtaa nännejä ja rintoja, niiden hyväily saattaa auttaa orgasmin saannissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat