suihin itseltään - Seksi

Jimmy KImmel

Itse yletyin joskus viistoistakesäisenä nuolaisemaan terskani päätä ja se on aika kova homma näin pienimunaiselta mieheltä! :lol: Kyse oli siis pikaisesta nuolaisusta, kun oli erketio meneillään ja oikein kieltä kurkotti. Paikkana saunanlauteet ja asentona istuminen. Pirun epämukava kokemus, mutta sain kuitenkin kontaktin aikaiseksi. :lol: Varmasti olisin koko vehkeenkin suuhun saanut, jos olisin alkanut harjoittelemaan, mutta ei kiinnostanut, kun halukkaita imuttelijoita löytyi muualtakin. :wink:

Mievaan
omaan hanuriin pökkimistä
Ei tuo itsensä imuttelu ole homma eikä mikään, mutta tuo itsensä pökkiminen on! :shock: Nähnyt pari leffapätkää asiasta... Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, niin täysin mahdollista tuo on! :shock: Tätäkin on luonnollisesti tullut kokeiltua, mutta ei onnistu... Itsessäänhän mutteri kyllä ylettyy peräluukulle, mutta riittääkö pituus ja onko sopivan kova/löysä erektio penetraatiolle, niin se onkin jo eri asia. Kalun on oltava riittävän pitkä, jotta se taipuu oikeanlaiselle mutkalle ja pystyy penetroitumaan oikeassa kulmassa. Lisäksi erektion on oltava riittävän kova/löysä, sillä rautakanki ei taitu yhtikäs minnekkään ja löysä makarooni on mahdotonta tunkea sisään.

Ihminen on perimmiltään varsin utelias eläin. Nimimerkillä "pölynimuria n*ssinut" :oops: :lol:

Sivut

Kommentit (19)

SakaRisto

Voi jestas! Oli ihan pakko kokeilla, muta kun ei pituus riitä...
ei kummassakaan päässä! :shock:
Öh! :roll:

Tuota olisi pitänyt varmaan alkaa harjoitella jo pikkusällinä, mutku eihän sitä silloin arvannut. Enkä kyllä usko, että 1/10 miehistä taipuisi tuollaiseen asentoon!!! Helpompaa on nuolla omaa kyynärpäätä, vaikkei siihenkään kuulemma moni pysty. :?

Gwen

Anteeksi, mutta mielikuva J.Kimmelistä testaamasta näitä mitä mielenkiintoisempia kontakteja itseensä, sai täällä aikaan leveää hymyilyä :lol: *reps*

Jimmy KImmel
Gwen
Anteeksi, mutta mielikuva J.Kimmelistä testaamasta näitä mitä mielenkiintoisempia kontakteja itseensä, sai täällä aikaan leveää hymyilyä :lol: *reps*
Juu ei mitään... :lol: Hymyilyttää se minuakin. :wink: Tavallaan olin aika järkyttynyt (positiivisella tavalla) silloin, kuin ketju "mitä kaikkea olet tunkenut emättimeesi" oli vielä voimissaan... :lol: Ihminen on utelias omien ruumiinaukkojen ja ulokkeiden suhteen ja tuntuu hakevan rajojaan! :wink:

camomilla

On ihan pakko kysyä että oletteko kuulleet että joku mies pystyisi ottamaan suihin itseltään? Mä kuulin tämmöisestä tapauksesta aikaisemmin tällä viikolla. Kuulostaa todella sairaalta :D Entä onko täällä naisia jotka olisivat niin notkeita että pystyisivät nuolemaan itseään? Olen kuullut että niitäkin olisi olemassa.

Jotenkin ällöä kyllä... en mä haluais itseäni nuolla. Haluaisitteko te? :roll:

Lumi~

no enpä kyllä haluaisi itseäni nuolla.. ajatuskin puistattaa.. mutta en ihmettele yhtään vaikka maailmassa oiskin niin notkeita miehiä jotka voisivat ottaa suihin itseltään.. esim. jotkut voimistelijat, balettitanssijat, ihme miehet jotka vääntelevät itsensä ties mihin asentoon...

Laura20

[color=green]Hyi olkoon.

Mutta tosiaan, olen myöskin kuullut tällaisesta tapauksesta. Ja miksipä ei, onhan maailmassa paljon sellaisia ihmisiä, jotka saavat taivuteltua itsensä solmuun. TV:ssäkin olen muutamia tapauksia nähnyt. Mutta kaikesta huolimatta, en olisi ainakaan valmis ottamaan itseltäni suihin, se on jo jotenkin luonnotonta.[/color]

[-(

Mariel
Laura20
Hyi olkoon.
Mutta kaikesta huolimatta, en olisi ainakaan valmis ottamaan itseltäni suihin, se on jo jotenkin luonnotonta.[-(

eihän runkkaamisessa ole mitään luonnotonta :D lähinnä huolestuttaisi, miten niska pysyy kunnossa

Sasuska

No ei tohon mun mielestä edes vaadita mitään akrobaattisia taitoja. Kokeilkaas itse: meette selälleen makaamaan ja sitten kädet suoraksi kylkien viereen ja sitten jalat pään yli siten että maassa on vain hartiat (lapaluun alue). Käsillä voi sitten vielä työntää lähemmäksi.

Ainakin itse saisin tuosta harrasteltua jotain, jos nyt semmoinen kiinnostaisi. Ja näin ne miehet sitä itse tekevätkin, olen nähnyt tästä jopa taidevalokuvankin joskus...

marimma

Tästä oli muuten jonkun näkönen tilasto jossain olemassa. Löytäisinköhän sen. Pläh. En löytänyt.

Mutta oli tehty tilasto jonka mukaan oliko että joka kymmenes mies oli tarpeeksi taipuvainen kokeillakseen tätä, mutta näistä taipuvista vain oliko 1 tai 2 olivat kokeilleetkin.

Perhana. Luvut saattaa kyllä olla ihan hirveen väärin, mutta tosiaan. Hirveän moni mies kuitenkin pystyy tähän, näin minä muistelin.

Suzanne

Oma mies on myötäny kokeilleensa mutta on kuulemma niin hankala ja epämukava asento ettei siitä voi nauttia. Samaa mietin itekin, että jos itse ylettyisi nuoleskelemaan niin tuskin se asento olisi niin mukava että pystyisi keskittymään ja nauttimaan touhusta. Mutta joo, ei siinä mun mielestä todellakaan ole mitään sairasta. Harrastelkoot kaikki ketkä siihen pystyvät ja nauttivat! :D

Miffy

Noo saa kai sitä olla tykkäämättäkin. Mä en kyllä mitään pahaa tai outoa itseltä suihinottamisessa näe - kyl mä voisin kokeilla jos pystyisin. Ennyt jska jumpata mut toi Sasuskan kuvailema asento on kyl tuttu joogasta - ehkä mä viel kokeilenkin ;)

Laura20

[color=orange]

Mariel
eihän runkkaamisessa ole mitään luonnotonta
[/color]

[color=green]Ei ehkä siinä, mutta en ainakaan olisi valmis ottamaan ITSELTÄNI suihin. Miettikää nyt, ei kovin tervettä. Tai ehkä olen vain omituinen, kun en niin tekisi.[/color]

=;

olematon
Mievaan

Tuolla tekniikat osastolla oli melkosta juttua kyllä. Housuun paskantamista, omaan hanuriin pökkimistä ym. outoo. :lol: Ihmiset on kyllä aika hulluja.

:lol: :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat