omituinen/erikoinen tapa saada orgasmi - Seksi

Asphyxia
kaneli
Kuulin, että eräs henkilö sai aina orgasmin kuntosalilla siinä reisien lähentäjälaitteessa (tai mikä lie). Varmaan vähän sama mekanismi siis kyseessä... Että et liene ainoa. :)

Jestas :D *alkaa kyttäämään saillla kanssakävijöitä*

Mutta Sokeri, kaikki ei saa orgasmia ollenkaan, jotkut vaan tietyllä tavalla ja toiset miten vaan. Se on niin yksilöllistä. Mutta voipi olla että harjoittelemalla ja kokeilemalla kaikenlaista se voisi onnistua. Oletko esim kokeillut jotain klitoriskiihotin-lelua yhdynnän aikana? Voisi toimia :)

Sivut

Kommentit (45)

paperikirahvi

Lainaus:
Sonjatar83 kirjoitti:
Itse en ole hevosella päässyt ratsastamaan, mutta yhden kaverin tunteja olen sillon tällöin seuraillut... ja on jäänyt hieman askarruttamaan, että voiko jalkovälin (klitan) hankautuminen satulaa vasten aiheuttaa seksuaalisia tuntemuksia? tai siis suoraan sanottunu kiihottumista, mahdollisesti orgasmiin asti. Arvatenkin vaatimuksena olisi ainakin, että jo valmiiksi on oikeassa mielentilassa... En tosiaan itse ole kokeillut, mutta lantion liike satulassa vaikuttaisi siltä, ettei se ihan mahdotontakaan olisi... ja omaa kokemusta on miehen päällä laukeamisesta, ihan housut jalassa siis molemmilla.

Oon tainnu itse ainakin olla vähän puutteessa, kun oon tommoseen kiinnittäny huomiota

Ei siellä satulassa istuessa kyllä klitoris hinkkaa yhtään mitään. Kuten PinkPanther jo mainitsikin, oikein istuttaessa istutaan istuinluilla ja nojataan jopa hiukan taakse. Itse asiassa olisi melko hankalakin istua tavalla, jossa klitoris alkaisi hangata satulaa. Silloin nimittäin istuisi niin etukenossa, että se häiritsisi jo hevostakin ja haittaisi koko ratsastusta. (paitsi, jos perse on niin iso, että se täyttää koko satulan ja klitoris hinkkaa automaattisesti satulan etukaareen :shock: Nyt alkaa jo naurattaa tämä kuvittelu!)

12 vuotta ratsastaneena tuntuu tosi huvittavalta, kun heppatytöistä luullaan juuri tuon takia monenlaista. :lol: Ehkä se ratsastus saattaa näyttää kiihottavalta hinkkaamiselta, mutta totuus on toinen.

nimim. MUUTAMA kipeä haava perseessä eilisen ratsastuksen jäljiltä
(pikkarit menivät koko ajan persvakoon :lol:)

Joo, tämä oli vähän OT, enkä oikeastaan muutenkaan voi osallistua itse aiheeseen, sillä en ole koskaan saanut orgasmia - en itse, enkä myöskään kumppanin kanssa.

](*,)

Mariel
Sokeri

Mulla kun ei itseasiassa jotenkin klitoriksesta ole "mitään hyötyä". Tuntuu sillä lailla ihan ookoolta, mutta ei se ole ollenkaan niin tunneherkkä kuin väitetään. Olen siis olettanutkin, että ainoa jäljellä oleva vaihtoehto on se, että saan ainoastaan G-piste orgasmin. Ja senkin niin omituisesti.. :oops:

luultavasti voit kouluttaa klitoriksesi herkemmäksi. tutustut siihen paremmin, annat sille aikaa, kokeilet eri juttuja.. jne. oman nautinnon löytäminen voi olla todella pitkä prosessi, mutta harjoittelulla ei ainakaan menetä mitään :wink:

tiikeli
Sokeri
tiikeli
Mä en nimittäin yhdynnässä saa kun oon niin tottunu vaan omaan tyyliini... :mrgreen:

tämä on myös ongelma itselläni. eli kun on niin kaavoihin kangistunut niin ei vaan osaa muulla tavoin saada :?

Mutta ehkä kun 'harjoittelee' tarpeksi kauan yrittämättä liikaa... :?:

Sokeri
tiikeli
Mä en nimittäin yhdynnässä saa kun oon niin tottunu vaan omaan tyyliini... :mrgreen:

tämä on myös ongelma itselläni. eli kun on niin kaavoihin kangistunut niin ei vaan osaa muulla tavoin saada :?

tiikeli

No niinkun jossain threadissa on aikaisemmin puhuttu, niin osa ihmisistä ei tykkää esim sormettaa itseään. Mäkin tosi harvoin teen niin koska se ei vaan tunnu yhtään niin kivalta kun hierois ulkopuolelta... Ja kyllähän se jalkojen puristaminen yhteen toimii myöskin, varsinkin kun pistää kättä sinne väliin. 8) On muutenki kivampi hieroa laajemmalta alueelta kuin pelkästään klittaa.

Ei siinä muuta ongelmaa oo kun että täytyis saada mies opetettua varmaan osallistuun siihen jotenkin. Mä en nimittäin yhdynnässä saa kun oon niin tottunu vaan omaan tyyliini... :mrgreen:

Sokeri

jos kehtaisi täällä avautua tällaisesta asiasta...

olen aikuinen ihminen, naispuolinen, jolla on ongelmana orgasmin saanti. tai sen saamattomuus, tai... kummin asiaa nyt ajattelee. nimittäin ainoa keino jolla saan orgasmin on puristaa jalat yhteen :roll: millään muilla keinoin en saa, en yksin, en miehen kanssa. olen kokeillut räpeltää itse itseäni, antaa miehen räpeltää, vaikka mitä mutta ei mitään tulosta.

opin saamaan orgasmin tällä tavoin ollessani noin 9-vuotias, kun pidättelin pissaa jalat ristissä ja huomasin että se tuntuikin omituisen hyvältä.. nyt yli kymmenen vuotta myöhemmin tuo keino tepsii yhä, ikävä kyllä mikään muu ei.

tuntuu aivan tyhmältä kysyäkin mutta kysyn silti.. onko ketään muuta jolla on omituinen tapa saada orgasmi? tai ollut, mutta oppinut saamaan muullakin keinoin ja jos niin miten tämä on onnistunut?

Asphyxia
nakymaton_ninni
Mulla on pari kertaa käyny "ohraset" spinning-tunnilla. Poljin tuhatta ja sataa peppu penkissä ja mustat pilkut vilisi silmissä ja yhtäkkiä tuntu ihan hemmetin hyvältä ja siihenpä sitten laukesin. Vauhtikin hyytyi hetkeksi.

Munhan täytyy ruveta varomaan salilla ja jumpissa :shock: Mä oon huono "vaimentamaan" orgasmejani. Hieman vois hävettää jos ykskaks jossain spinningissä alkaa vahingossa voihkimaan että "AAAAAH" :lol:

Sokeri
Mariel
luultavasti voit kouluttaa klitoriksesi herkemmäksi. tutustut siihen paremmin, annat sille aikaa, kokeilet eri juttuja.. jne. oman nautinnon löytäminen voi olla todella pitkä prosessi, mutta harjoittelulla ei ainakaan menetä mitään :wink:

minäkin vaan kun olen jo 25-vuotias, itseni tyydyttämistäkin olen harrastanut jo varhaisesta teini-iästä asti. Mulla ei vaan kertakaikkiaan klitoriksessa tunnu juurikaan mitään,sama kuin varvasta hinkkaisi. Gyne vaan tähän totesi että naiset ovat erilaisia,kaikilla ei tunnu. g-piste sen sijaan tuntuu aina todella voimakkaalta,siinä on siis kyllä hipelöimistäkin... :lol:

sanja

Mullaki oli nuorempana tota samaa ongelmaa, ei muuten ku jalat ristiin ja reisiä puristelemalla... Nykyään riittää hieman kosketella itteään ja lukea esim. eroottista novellia. Ja sormilla ku etsit g-pisteen ni mmmm... :wink: :lol: :oops:

emilia__

mä oon saanu orgasmin muutaman kerran kuntosalilla alavatsalihasten laitteessa. Siis siinä jossa tavallaan roikutaan käsien varassa ja nostellaan jalkoja ylöspäin... Kyllä vatsa pienenee :D

kaneli

Kuulin, että eräs henkilö sai aina orgasmin kuntosalilla siinä reisien lähentäjälaitteessa (tai mikä lie). Varmaan vähän sama mekanismi siis kyseessä... Että et liene ainoa. :)

Jzzu

Mie oon ollu aika lähellä saada pelkästään supistelemalla lantionpohjan lihaksia, veikkaisin että pienellä treenauksella saisinkin.
Toimii ainakin kivana esilämmittelynä sooloseksissä ja kullankin kanssa. :wink:

nakymaton_ninni

Mulla on pari kertaa käyny "ohraset" spinning-tunnilla. Poljin tuhatta ja sataa peppu penkissä ja mustat pilkut vilisi silmissä ja yhtäkkiä tuntu ihan hemmetin hyvältä ja siihenpä sitten laukesin. Vauhtikin hyytyi hetkeksi.

Jimmy KImmel
nakymaton_ninni
Mulla on pari kertaa käyny "ohraset" spinning-tunnilla. Poljin tuhatta ja sataa peppu penkissä ja mustat pilkut vilisi silmissä ja yhtäkkiä tuntu ihan hemmetin hyvältä ja siihenpä sitten laukesin.
:shock: Kyllä... Kimmelin poika aloittaa huomenna spinningin... :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat