pissattaa seksin aikana - Seksi

Asphyxia

Mullakin tulee välillä tuo pissatunne, vaikka olis käynyt pissalla juuri ennen panoa. Se on vaan ejakuloinnin alku ;) Eli jos et välitä siitä tunteesta, annat olla vaan, niin todennäköisesti saat orgasmin ja ejakuloit.
Ja vaikka nyt sitten lirahtaiskin pissat sänkyyn niin haittaako tuo, se on kuitenkin sen arvoista jos se sitten onkin vaan ejakulaatio ja orgasmi. Lakanat pyykkiin sitten vaan.

Sivut

Kommentit (47)

Suzanne

G-pisteen stimuloiminen saattaa aiheuttaa pissaamisen tarpeen tunnetta. Eli jos miehesi kalu hinkkaa g-pistettäsi niin voi tuntua siltä että pissattaa. Mulla ainakin esiintyy tällaisia tuntemuksia aina silloin tällöin.

Ja oon lukenut että monet naiset jotka ejakuloi tuntee tällaista voimakasta virtsaamisentarvetta ennen orgasmia (ja ejakulointia). Enpä ole koskaan kuullut/lukenut kenestäkään joka olis tämän tunteen takia oikeasti laskenut alleen. :lol:

Myoni

Kun jatkat välittämättä "pissatunteesta" niin saat emätinorgasmin aika todennäköisesti. Itsellä ihan sama juttu, pissatarve menee ohi ja orgasmi tulee tilalle.

Mimi-

en mäkää saa muutako klitoris orkkuja.. :o ihan uutta et mä voisin olla edes lähellä G orkkua. Briannah kyl mä joskus käyn eka vessas joskus en.. pitääpä ottaa tavaks et käy aina.

Hurt

Mä luin tästä ehkä viikko sitten, että sitten on emätinorgasmi tulolla. Heti rakastelu tuntui paljon paremmalta, kun tiesi mitä tuo pissaamisen tarve tarkoittaa. :p

piiku

Ja oon lukenut että monet naiset jotka ejakuloi tuntee tällaista voimakasta virtsaamisentarvetta ennen orgasmia (ja ejakulointia). Enpä ole koskaan kuullut/lukenut kenestäkään joka olis tämän tunteen takia oikeasti laskenut alleen. :lol:[/quote]

Hmmm. olisko kuule noin, ku mä en saa kyllä ku klitoris orkut,
mä oon luullu et muuta en voi saadakkaan ja se on ollu sitä itteensä :shock:
siis mä oon joko saanu G orkun tai ollu ainaki lähellä =D>

piiku

Mulla joskus nuorempana oli samaa ongelmaa,
et tuntu et tulee pissa ihan väkisin,
se on ny sit vaan menny ohi.
en muistaakseni käyny lääkäris, et ne loppu ittekseen.

Briannah

Tuli mieleen, että käytkö vessassa ennen aktia? Mä en ainakaan ihan heti seksin jälkeen saa mitään tulemaan kun kipitän vessaan eli itse käyn ennen, niin pystyn nauttimaan seksistä loppuun saakka täysillä. :wink:

Mimi-

ongelmana on että yhdynnän aikana melkein kaikissa asennoissa yhtäkkiä mulla alkaa tuntua kauhea pissaamis tarve ja seksi tuntuu epämiellyttävältä ja jos keskeytän ja käyn vessassa ei pissatakkaan.. mistä tämmöinen voisi johtua? muilla vastaavaa? todella ärsytttävää kun ei voi nauttia kuin hetken.. ehkä vähän huonosti selitetty..

hellevi85

Mulleki n on joskus tullut tollanen kiusallinen kusihädän tunne mutta en oo lopettanu koskaan kesken kaiken sen takia! Se on oikeestikin mahollista että kalu vain tykyttäny virtsarakkoon :) nou hätä kuiteskaan..

femma

Aikaisemmin mies oli nuolemalla tai sormettamalla saanut minulle orgasmin, minkä jälkeen siirryimme yhdyntään. Silloin tuli tämä pissaamisen tunne, vaikka välissä olisi vessassa käynytkin. Nyt kokeilimme pelkkää yhdyntää, eikä sitä tunnetta tullut ollenkaan. :roll: aika jännä juttu. :?

Janetten

Kerran kävi niin, että kesken kaiken tuli pieni hätä. Sen jälkeen olen oikeastaan aina käynyt vessassa etukäteen, ihan vain varmuuden vuoksi. :)
Mutta tosiaan, joskus se pissahätä tarkoittaa että orgasmi on tulossa... ;)

Jzzu

Kyllähän tuo tunne aina välillä tulee vaikka ois miten käyny pissillä ennen seksiä, riippunee ihan asennosta ja hankauskulmista että kannattaa kokeilla vaihtaa asentoa jos toi tunne tulee, täällä toimii ainakin.

pinni

]

mulla on kans samaa (niinkuin varmasti melki kaikilla) ja vaikka tiedän, että ei se oo pissua mitä sieltä olis tulos, niin en kumminkaan uskalla antaa sen tulla. ollaan kullan kans tästä puhuttu ja se on yrittäny monesti sanoa, että haluais että edes kerran antaisin sen tulla mutta ei se vaan oo niin yksinkertasta. tulee jotenki niin kummallinen olo..

marimma
pinni]
mulla on kans samaa (niinkuin varmasti melki kaikilla) ja vaikka tiedän, että ei se oo pissua mitä sieltä olis tulos, niin en kumminkaan uskalla antaa sen tulla. ollaan kullan kans tästä puhuttu ja se on yrittäny monesti sanoa, että haluais että edes kerran antaisin sen tulla mutta ei se vaan oo niin yksinkertasta. tulee jotenki niin kummallinen olo..

Niin noh, kukapa sitä haluaisikaan "k*sta alleen" seksinaikana, vaikkei sieltä sitä pissiä tuliskaan :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat