Syyttelyä turhasta - Seksi

ninnin

Jepsjeps kävin tänään terkkarilla, määräs lääkkeet hiivasienitulehdukseen. Ei ollu mitään pahempaa ja syyttelyt meni hukkaan :lol:

Kommentit (12)

ninnin

Juu, otettu puheeksi monet kerrat, aina vaan sitä lipsuu epäilyksiin :/ ei me nyt sairaaloisen mustasukkasia olla, mutta kumminki ihan tarpeeks. Eiköhän tämä tästä pienellä keskustelulla lähde taas :)

miu

vaikka tässä tapauksessa, ninnin, asia selvisi, suosittelisin ottamaan poikaystävän kanssa tuon luottamuspulan joka tapauksessa puheeksi. tuollainen syyttely on törkeää.

Suzanne

Tosi törkeetä että se on syyttelemässä heti sua pettämisestä, ihottumaan voi olla monia muitakin syitä kuin sukupuolitauti! :evil: Kerropa sitten mitä lääkäri tuumi, tuskin oikeastikaan on hiivaa kummempi vaiva. (Ja silloin poikaystävää varmasti kaduttaa ja nolottaa että meni syyttelemään sua pettämisestä)

ninnin

jeps no tapeltii aika kovaa tästä asiasta viikonloppuna :D että eiköhän se tajunnu mitä mieltä oon asiasta ja tullu selväks etten oo pettäny.

sopuli

Pistät nyt sille ukolle luun kurkkuun ja käsket painua helvettiin syyttelyidensä kanssa. Ja jus kondyloomassa oireiden ilmaantumiseen voi mennä vuosiakin, et ei se useimmiten kyllä molemmille noin vain samaan aikaan tule.

Toi voi olla ihan normaalia hiivaa, mihin auttaa naisilla apteekin lääkkeet (canesten) ja miehen vehjettä voi rasvata rasvalla (noin vko), jota siinä canestenin yhdistelmäpakkauksessa on. Jos sulla on hiivan oireet, niin ei tarvitse edes mennä lääkärille, vaan haet vain lääkkeet apteekista. Jos eivät tehoa, niin sit lääkäriin. Mut muistakaa hoitaa myös mies, ettei se tartu takaisin suhun.

ninnin

Se voi olla että on pettänyt, tiedän vaan että mies on periaatteen mies joka ei petä. Häntä kerran petetty ennen, ja sai sukupuolitaudin exältä (kondylooma). Mutta sanoi että oireet oli silloin erilaiset

lily

En tiedä mikä tilanteenne oikeasti on, mutta ensimmäinen ajatus oli, että poikaystäväsi on itse "hairahtanut" ja yrittää peittää sen syyttämällä sinua. Ja sitäpaitsi useissa sukupuolitaudeissa on pitkä itämisaika ennen kuin mitään oireita edes ilmaantuu, eli tuo voi johtaa pitkänkin ajan taakse. Kuulostaa siltä ettei suhteessanne(tai poikaystäväsi päässä) ole kaikki ihan kohdallaan, jos hän aikoo sinut jättää tuon perusteella ilman minkäänlaista keskustelua :shock: Toivottavasti kaikki kuitenkin kääntyy parhain päin.

sopuli

No ihan yhtälailla tartuttajana voi olla mieskin. Oletko varma, ettei se oo käyny vieraissa, ja peittää tollasella käytöksellä omat pettämisensä... No joo, kaukaa haettua ehkä :)

Ensinnäkin, jos teillä olisi kondylooma, olis outoa et molemmille tulis samaan aikaan oireet. Ja sit ihan normaali hiivatulehdus voi aiheuttaa miehelle "ihottuman"/rakkulan näköisiä patteja (nim. kokemusta on ;)) ja naisen oireethan on kirvely, kutina ja vuoto.

ninnin

Huomasimme poikakaverin kanssa viikonloppuna, että hänen penikseensä oli ilmestynyt ''ihottumaa'' ja epäilee että olisi jokin sukupuolitauti,(minulla myös ollut vähän polttelua ja kirvelyä.) Itse olen 100% varma etten ole sitä hommannut itselle enkä tartuttanut hänellekkään. Olin juuri 3 viikkoa yksin, kun poikakaverini oli koulutuksessa. Nyt hän epäilee minua että olen käynyt vieraissa, ja hommannut taudin, vaikka en ole tehnyt YHTÄÄN mitään. Sanoi tänään että käy lääkärissä ensiviikolla, ja jättää minut jos jotain ilmenee.
En ole ikinä pettänyt, enkä ennen tätä miestä ole ollut sängyssä ilman kortsua.
Tuntuu pahalta, kun todellakin olen täysin syytön. :cry:

Tällainen pieni tyttö

Mulla on hieman samantyylinen tilanne itsellä. Olin tossa muutama viikko sitten kynellä ja pari päivää sitten mulle soitettiin että papa-näytteestä on löytyny jotain tulehduksen tynkää ja epäili klamydiaa. no tietysti kerroin siitä kihlatulleni ja sain kuulla aikamoiset syyttelyt siitä että : "jos sulla on se ni multa se ei oo ainakaan tullut ja että oot käyny vieraissa" yms... Tänään kävin testeissä ja nytten odotellessa tulosta. epäilen kyllä suuresti että mistään sukupuolitaudista ei ole kyse. :)

Kippu
miu
vaikka tässä tapauksessa, ninnin, asia selvisi, suosittelisin ottamaan poikaystävän kanssa tuon luottamuspulan joka tapauksessa puheeksi. tuollainen syyttely on törkeää.

Miä oon samoilla linjoilla :O Tollaset asiat pitäisi voida selvittää ilman uhkailua ja syyttelyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat