Kuinka monta kertaa kultasi jaksaa päivässä? - Seksi

Jzzu

Eipä ole tullut kokeiltua.
Meillä seksi ei ole urheilulaji jota mitataan suoritusten määrässä.
Jätän vastaamatta galluppiin.

Sivut

Kommentit (23)

Vanilja

Mä vastasin 5 joka perustuu tuoreimman kumppanin kanssa jaettuihin kokemuksiin. Se vaan tais olla mä joka tossa viidennen kerran jälkeen väsähti eikä se :shock:

Ja niinku jotkut sanoki, on se laatu tärkeempi juttu!

Mariel
Jzzu

samaa mieltä. tällä hetkellä käytössä sen verran nuori mies, että luulisi jaksavan montakin kertaa, mutta en koe mitään tarvetta kokeilla kestävyyttä. neljännen kerran kohdalla kärsii ihan varmasti joko limakalvot tai laatu :D

annu

Mies pystyy varmaan muutaman kerran päivässä, mutta eipä olla ihan alkuaikojen jälkeen mitään "koko päivä sängyssä" -meininkejä harrasteltu. Itse en pysty saamaan montaa orgasmia päivässä, joten jos useammin puuhaillaan, niin jään mitä todennäköisimmin ilman huippua sen ekan kerran jälkeen. Siksi mieluummin harvemmin ja laadukasta kuin jatkuvaa pikapuputusta vähän väliä. :wink:

Lizzie

Musta tuntuu että sillon alkuaikoina just se määrä oli painavampaa kun se laatu :lol: Nykyään tietenkin toisin päin, mutta silloin alkuun vaan molemmilla teki mieli kokoajan ja eihän siinä muuta voinut. Uutta ja kivaa :D

agentti
Jzzu
Hawana
Aimée
Mieluummin se laatu kuin määrä :wink:

tämä on niiiiin totta. otan mieluummin kerran viikossa mieletöntä seksiä, kun kolme kertaa päivässä vähän huonompaa seksiä. :wink:

ja ps. tuntuukin hitosti paremmalta kun ei vetele monta kertaa päivässä. :)

Komppaan!

Aamen!

Zuzannah
Jzzu
Hawana
Aimée

tämä on niiiiin totta. otan mieluummin kerran viikossa mieletöntä seksiä, kun kolme kertaa päivässä vähän huonompaa seksiä. :wink:

Komppaan!

sama täällä!

Jzzu
Hawana
Aimée

Komppaan!

Hawana
Aimée

Suzanne

Enpä tiedä, kaksi kertaa päivässä ollaan joskus puuhailtu ja sen jälkeen miestä ei ole enää kiinnostanut. Eipä muakaan oikeasti kiinnosta vetää maratoneja, on sitä päivisin muutakin tekemistä ja yhdessä on ihanaa olla muutenkin kuin seksin merkeissä. Sitäpaitsi itellä on paikat usein hellänä yhdenkin session jälkeen (tarvitsen useamman tunnin palautumisaikaa) ettei siitä tulis mitään harrastaa putkeen monta kertaa.

Aimée

Kolmesti meilläkin on se enin mitä päivässä on tullut puuhailtua, mutta kuten Jzzukin sanoi niin ei seksi ole urheilulaji.. Mieluummin se laatu kuin määrä :wink:

Hawana
Jzzu

minusta ei ole enää mitään järkeä lähteä kokeilemaankaan yli kolmea kertaa, siinähän on jo omatkin paikat hellinä jo tuossa vaiheessa! :o
kolme kertaa putkeen oli minun je eksän ennätys. ja ne siis ihan peräkkäin kyllä kykeni hommaamaan.

sitäpaitsi muistan kuulleeni, että miehelle voi olla vaarallista jo kahdeksan laukeamista päivässä. tuskinpa siihen moni mies kykenisikään. :shock:

en myöskään vastannut, eipä ole kultaakaan kenestä vastata.

Briannah

Minä vastasin, että kaksi. Onnistuuhan tuo kolmekin kertaa, mutta siinä on kummallakin paikat sen jälkeen kipeenä ja loppu on sellaista pakon omaista jyystöä, kun ei meinaa mies saada sitten millään. :? Välillä saa hakea "tuntumaa" ja sit taas uus loppukiihdytys, mikä ei välttämättä johda yhtään mihinkään... :roll:

Lania

Mä vastasin että enemmän kun 9, en nyt kyllä seukkaa mut en tod aio ottaa mitää sellasta vätystä joka ei siis pysty painaa vähintää noin monta kertaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat