väärä aika, väärä paikka - Seksi

nukke

mulleki on tapahtunut noloja kännissä ja paljonkin:D mutta eräs mitä kadun on poikkiksen lukiopippaloissa joskus ku tuli otettua liikaa ja sit ku en oikeen muistanu koko illasta sit puoliakkaa.. olin vissiin vähä ollu agressiivinen ku olin samahtanu ulos ja muut vei mua sisäään ni olin vähä itsesuojeluvaistomaisesti.. huutanu ja kaikkea.. hävettää yhä tuo tapahtuma. minkä sille enää voi. Tyypit jotka siellä oli katsoo mua edellee vähä varauksella.. :roll:

Ehkä mä oonki sit häpäri tyttökaveri ku sen jälkeen en pahemin ooo minnekkään päässy mukaan poikkiksen kaa.

Kommentit (2)

Vivian

Yksittäinen juttu unohtuu aika äkkiä, kyllä uskoisin, että vaaditaan enemmän sellaisen maineen aikaansaamiseksi. En usko, että nyt voit juurikaan tehdä mitään, mutta vastaisuudessa yksi varmasti toimiva on hillitä sitä juomista. tämän lisäksi kannattaa ehkä miettiä kenen kanssa puuhailee, esim. itse ole nähnyt meillä koulussa kuinka sen maineen saa aikaan nopeasti touhuamalla muitten silmien alla eri tyyppien kanssa. Valitettavasti tuollainen maine seuraa perässä pitkään. Eli tehdä itselleen selväksi ettei tietyissä bileissä, tiettyjen ihmisten seurassa harrasta mitään tuollaista ja ottaa sitten vapaammin ( en tarkoita juomista) vaikka niiden lähimpien frendien kanssa bailatessa.

liv

Nonih. Tuli tehtyä jotain tosi tyhmää, kun olin kännissä. Eli olin bileissä ja päädyin jotenkin ottamaan poskeen yhdeltä siellä olevista jätkistä. En hirveesti tajunnu sitä tilannetta silloin, enkä varsinkaan sitä, että Kaikki muut siellä olleet ihmiset ties, kun makkarin ovessa ei mitään lukkoa ollut... Aamulla ei nyt hirveesti kaduttanut, kun yleisesti ajattelen silleen, että mikä on tehty, on tehty. Ei sille enää voi mitään. Mutta nyt kaikki ne ihmiset, jotka oli silloin paikalla muistuttelee minulle siitä koko ajan ja huutelee ja ihmiset, joita en ole edes ikinä nähnyt tietää siitä. En tiiä yhtään, mitä mun pitäis tehdä, en mä tällästä mainetta halua, varsinkaan kun siitä on niin vaikea päästä eroon.
Tiedän, koska kuulin itse isosiskostani aina vähän kaikkea, koska ihmiset ei tiennyt minun olevan hänen siskonsa. Juuri sellaista mainetta, en missään nimessä halua. Olen siis 17-vuotias.
Kysymys on siis, jos en ollut hirveän selkeä, mitä mä voisin tehdä asialle ja miten voisin saada ne ihmiset ymmärtämään, etten oikeasti ole sellainen? : :oops:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat