moniko on testannut uuden cosmon seksitemppuja? ;) - Seksi

mtc_crazy

rakas poikaystäväni ei jaksanut lukea "niin pitkää tekstiä".. :( hohhoi. Eli mitä ilmeisimmin saan itse päättää mitä meillä tulee kokeiltua.. :wink:

Sivut

Kommentit (31)

Nellis

Jotkut näistä "tempuista" oli meille ennestään tuttuja, eli kokeiltu oli jo.. Juurikin tuo suihkussa ilman valoja oleminen on kokeiltu jo joskus kesällä, mutta yhtä hauskaa se on aina. Täytyy tunnustella jo koskettaa. Eikä ainakaan haittaa miltä näyttää :lol: Tosin eipä se mua ole haitannutkaan...

Jotain muitakin oltiin kokeiltu ja mies ainakin totes muutamaan, että täytyy kokeilla. En nyt vaan muista oikeen mitä ne oli *kaivaa cosmoa*
Ainiin, tuota mies halusi ehdottomasti kokeiltavan, että kun olen päällä niin teen kahdeksikkoa. Ja tuota hiilihappopitoista juomaa suussa systeemiä on kokeiltu. Tosin toisinpäin, mies on siis antanut minulle suuseksiä. En kyllä pitänyt, en yhtään!

Venice Queen

Meilläkin alussa käytiin suihkussa ilman valoja, tosin johtui ihan vaan miun ujoudesta... :oops: Unohdin uuden Cosmon porukoille kun olin siellä yötä, ja seuraavana päivänä äiti toi sen mulle... Sillä ei kuulemma ikinä ollu niin hauskaa kun noita lukiessa, oli jopa lukenut niitä isälle ääneen!!! Isällä ei sitten ollut ihan niin hauskaa, vaan oli uhannut polttaa koko lehden jos äiti ei palauta sitä mulle heti.

Venice Queen
Zuzannah
mä lueskelin eilen noita juttuja ja muutamaa on tullut kokeiltua jo aikasemmin. toi suihkussa oleminen pimeessä vois olla kivaa, täytyypä heti tänään kokeilla :) muutamille tuli naurettua oikein kunnolla, esim sille että nainen päällä ollessaan ja selin mieheen päin laittaa toisen isovarpaansa miehen suuhun :shock: ei tulis mieleenkään kokeilla :roll:

Mikä huuto siitä tulis jos tuon tekisin...!!! Miusta tuntuu että miun poikaystävä vihaa miun varpaita, on se mm. sanonutkin ettei se tykkää kynsilakoista (ja mulla on AINA lakkaa!) eikä se suostu koskemaan miun varpaisiin muutenkaan...typerys. Mie oon sen sijaan saattanut tuon joskus tehdäkin...

Jzzu

Aika paljon noista vinkeistä on jo aiemmin tullut kokeiltua et ei sinänsä hirveesti mitään uutta ole, nekin mitkä ennestään ei tuttuja ole ei kiinnostakaan.

Cadillac

Osa noista on tosiaan kokeiltu, mutta paljon oli kyllä semmosia, mitä en lähtis kokeilemaan.. Joko tylsiä tai sitten ällöjä. Rajoittunut ihmisrukka kun olen.. :lol:

Jzzu

Harvemminpa noissa vinkeissa on mitään uutta ja ennen näkemätöntä, jo kokeiltuja tai sellaisia mitkä ei vaan iske. Minuu huvittaa se kirjoitustyyli kun siitä jää sellanen fiilis et ne ois kovinkin suuria oivalluksia mitä ne harvemmin on ees. :D

Claudia

toi suihkussa oleminen ilman valoja oli ihanaa :oops:
monta mielenkiintoista vinkkiä vielä kokeilematta meillä, jokos te ootte ehtiny koklaamaan ja mitä mieltä olitte?

Miss H
Fanni
Sasuska
Lisa
Huomasitteko muuten että numero 72 ja 96 ovat täsmälleen samat!! PIKKU kömmähdys sattunu jollekki :D

Juu, mä huomasin saman! Muutenkin Cosmolla on tapana vähän kierrättää vanhjoa juttuja. Siis kun tilaan Cosmoa semmoisissa tarjouspätkissä silloin tällöin, niin huomaa, että samat teemat pyörii muutaman kuukauden välein...
Siis muutenkin kuin tässä seksin alueella... :roll:

no aivan! musta tuntuu että niissä on AINA SAMAT JUTUT :

*seksivinkit
*vinkkejä työpaikan haastatteluun
* ...

ei tullutkaan muuta mieleen :oops:

Sit nää:
-Onko Hän se oikea?
-Vahvista itsetuntoasi / hyväksy itsesi sellaisena kuin olet... Sinun ei tarvitse vertailla itseäsi muihin.. jnejne (Ja viereisellä sivulla kuva jostain "täydellisen" näköisestä naisesta... :roll: hmm..)
-Näin saat miehen pauloihisi treffeillä, vinkkejä...

En jaksa enää tilata cosmoo kun huomannu tosiaan että ihan samat jutut pyörii niissä lehdissä..

Sound

Kyllä on tultu kokeiltua, esim. sitä kahdeksikon tekemistä lantiolla. Jotkut olivat kyllä entuudestaan tuttuja. Kulta innostui siitä klassisesta leffakohtauksesta, joten pitää joskus yllättää se :wink:

Miltäs se hiilihappopitoinen juoma tuntuu, siis naiselle tehtynä suuseksissä? Onko hyviä kokemuksia? vai huonoja?

Vanilja

Kyllä monet aiheet toistaa itteensä monissaki lehdissä. Varsinki perinteiset "näin hoidat ihoasi" -ohjeet ja "suuret ripsiväritestit." Cosmo vaan on kunnostautunut tässä seksin saralla ja joka lehdessä täytyy muka olla jotain vinkkejä makkariin.

Deni
pikku-kata
Joitakin juttuja on tullu kokeiltua esim. se että puristelee pebasta kaupassa...

oliko sielä tuommoinenkin :o mä nyt puristelen poikkista vaikka mistä ja melkeen missä vaan :D

Jzzu
korpikaisla

Kaipa mä oon vaan liian vanha ollakseni Cosmon kohderyhmää, voihan niissä seksivinkeissä teineille olla jotain uutta ja jännää :roll:

Toi voi olla, muistelisin nimittäin et mulle on ihan lehdenmyyjä sanonut joskus etten ehkä ole sitä kohderyhmää ikäni ja kiinnostuksen kohteitteni puolesta. :lol:

korpikaisla
Jzzu
Harvemminpa noissa vinkeissa on mitään uutta ja ennen näkemätöntä, jo kokeiltuja tai sellaisia mitkä ei vaan iske. Minuu huvittaa se kirjoitustyyli kun siitä jää sellanen fiilis et ne ois kovinkin suuria oivalluksia mitä ne harvemmin on ees. :D

Sepä se, huvittaa kun jo lehden kannessa mainostetaan hurjia, ennennäkemättömiä ja -kokemattomia seksitemppuja, ja sisältö on sit jotain tyyliin "tehkää sitä valot päällä ainaisen pimeässä nuohoamisen sijasta!"

Kaipa mä oon vaan liian vanha ollakseni Cosmon kohderyhmää, voihan niissä seksivinkeissä teineille olla jotain uutta ja jännää :roll:

Sasuska
Lisa
Huomasitteko muuten että numero 72 ja 96 ovat täsmälleen samat!! PIKKU kömmähdys sattunu jollekki :D

Juu, mä huomasin saman! Muutenkin Cosmolla on tapana vähän kierrättää vanhjoa juttuja. Siis kun tilaan Cosmoa semmoisissa tarjouspätkissä silloin tällöin, niin huomaa, että samat teemat pyörii muutaman kuukauden välein...
Siis muutenkin kuin tässä seksin alueella... :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat