Seksi ja kotona lemmikkejä - Seksi

Myoni

Eli ei kyse eläimestä ja seksistä vaan "normaalista" parisuhteen seksistä, kun talossa vilistelee ihania lemmikkejä. :lol: Taidan itse olla jotenkin rajottunut, kun en kykene harrastamaan seksiä, kun rakas kissani on samassa huoneessa. Jos kissan pistää pois huoneesta ja oven kiinni, alkaa aika kova naukuminen (meidän kisu kovin seurallinen, haluaa olla porukassa) ja muutenkin se latistaa spontaania tunnelmaa, mikäli sen oven käy sulkemassa.

Miten te muut lemmikilliset olette hoitaneet asian? Eli onko vika vain mun pään sisällä, kun kissa samassa huoneessa estää? Ja ei olla nuori, uusi pari; kissa ei ole kovin kauaa meidän taloudessa pyörinyt, että sekin tietenkin voisi olla syynä.

Sivut

Kommentit (78)

olematon

Joskus on alkanu naurattamaan / ärsyttämään ku koira tullu siihen ihan kattomalla kattomaan. Istunu kylmän rauhallisesti ja alkanu tuijottamaanarvioivan ja tuomitsevan näkösenä x) :lol: Se on vaa komennettu pois. :twisted: :lol:

tiikeli

Heh, tuttu juttu, meillä on kaks kissaa! Joskus laitetaan ovi kiinni mutta aina sitä ei huomaa, muista, viitsi, tai on muutenvaan "kiire", heh. :roll:

Kyllähän se vähän häiritsee kun huomaa että joku käy kurkkaamassa tai naukumassa lähellä... mutta yllättävää että ne ei ole tulleet sängylle koskaan sillon. Kai ne kuitenkin tajuaa mistä siinä on kyse. :lol: Eli ei mua sillain haittaa...

Sillon kun ovi on kiinni, kissat ei raavi tai nau'u siellä, mutta kyllä ne siinä ovella on aina kyttäämässä kun aukaisee oven. Siellä ne kuuntelee salaa. :mrgreen:

marimma
Myoni
Miten te muut lemmikilliset olette hoitaneet asian? Eli onko vika vain mun pään sisällä, kun kissa samassa huoneessa estää? Ja ei olla nuori, uusi pari; kissa ei ole kovin kauaa meidän taloudessa pyörinyt, että sekin tietenkin voisi olla syynä.

Kyllä meillä vaan molemmat kissat on makuuhuoneessa jos sinne haluavat eksyä kesken aktinkin. Joskus tulee jalkoihin makaamaan, mutta pieni tönäisy auttaa yleensä karkottamaan elukan. Tai jos ei niin olkoon siinä niin kauan kun lystää, ellei sitten kynsimään ala.

Ja kuten itsekkin sanoit niin luultavasti kyse on nyt vain tuosta kun kissa ei ole teillä kauaa ollut. Se on tavallaan kuin lapsi, jonka ei haluais tuijottavan vanhempiensa puuhailuja. Mutta minkäs teet. Kyllä ne yleensä lähtee pois kun tarpeeks kauan oot huomioimatta sitä siinä harrastellessa ;)

Myoni

Eilen sitten tuli vähän puuhasteltua, eikä kissaa tullut suljettua oven ulkopuolelle. Tyyppi tuli sängyn jalkopäähän nukkumaan (se on sen paikka aina) ja jossain vaiheessa alkoi kuorsata. Silloin sitten havaittiin kisun läsnäolo ja nauruksihan kaikki lopulta meni. :wink:

Ladybird

Mua ainakin häiritsee jos koiruli on samassa huoneessa... joskus se on hypännyt sängylle nukkumaan muina miehinä tai no, muina koirina :D, ja sillon se on pitänyt käskeä alas siitä.. En kyllä tykkää jos koira on samassa huoneessa, ja yleensä tosiaan käsken sen pois.

Lucky Lady

Meillä noita kissoja vilisee, muttei niille ole ikinä tarvinnut mitään tehdä kun ollaan puuhailtu. Ne osaa hienovaraisesti häipyä paikalta.

Niin paitsi tuo nuorin orientti. Sillä on maailman surkein tilannetaju ja se tulee puskemaan ja kehräämään ja käpertymään mahan päälle just kun on hommat kesken. Se on varmaan se kahden ihmisen aikaansaama lämpö mikä sitä houkuttaa, mutta jos tuo käytös jatkuu, niin SE kissa pysyy parvekkeella sen aikaa. :lol:

PinkPanther

Miule ei oo käyny mitään noiden elukoiden läsnäollessa sekstaillessa, mut kaverille on! Hän oli tyttöystävänsä kanssa seksaamassa, ilmeisesti doggystyle-asennossa. Sit hänen pieni koiransa saapui paikalle katselemaan pää kallellaan, vinkui hetken aikaa, ja siirtyi sit viereisen tuolin päällä olevan viltin viereen ja alkoi nylkyttää vilttiä (tyttökoira, mut sillon sillä kuulemma oli aika miehiset otteet saitä vilttiä kohtaan..) Oli jääny sekstailut sit naurun takia kesken :D Huh... en kyllä ikinä haluu koiraa samaan huoneeseen :D

Klara

Hähä, silloinkun asuin vielä kotona (vanhempien luona) niin katit sai äkkilähdön ja ovi kiinni, jos silloisten poikaystävien kanssa mentiin puuhailemaan. Ne ei kyllä yrittäneet sitten tunkea sisään onneksi vaan tajusivat pysyä poissa. :lol:

pilkku

Mä laitan aina koirat ulos huoneesta ku ne on esinäki nii vilkkaita että luulee että se on leikkiä ja yrittää ängätä mukaa :roll: ja muutenki mua ahistaa ajatus että ne on siinä vieressä.

yaya

mua ainaki häirittee, JA PALJO jos avomiehen perheen koissu sattuu oleen samas huonees :oops:
en pysty keskittyyn ja mietin että "mitähän tuo roniki ajattelee...?" :lol:

*Sandy*

Silloin kun asuin kotona, niin meidän koira oli aina mun huoneessa. Kun sitten kultun kanssa alettiin harrastaan, koira oli pakko laittaa ulkopuolelle. Mut sitten se raasu alko aina vikiseen ja inkuun. Joskus porukat ihmetteli miks me lukitaan se ulkopuolelle..

Ninna

Mie en vois edes ajatella etta meidän koira olis samassa huoneessa kun tehdään jotain. Se luulee että aina kunkaksi ihmistä koskee toisiaan ne leikkii ja se haluaa mukaan... Ennen en osannut edes ajatella että kissa olis samassa huoneessa mutta eilen mieli muuttui... Ihan yhtäkkiä sain päähäni ottaa mieheltä suihin ja sitten kun siistittiin itseämme huomattiin että kissa oli nukkunu sängyssä koko toimituksen ajan...

shespider

Haha, mulle tuli mieleen yks juttu mitä tapahtu tossa muutama kuukaus sitten. Mulla on siis pari vuotta vanha koira. Oltiin poikaystäväni kanssa harrastamassa todella villiä seksiä, ja laitoin makkarin oven kiinni ja koiran ulkopuolelle. Oli ihan hetken päässä että oltiin laukeemassa kultani kanssa, kun rakas koirani (osaa avata ovia) juoksi sisälle, hyppäs sänkyyn, ja rupesi nuolemaan poikaystävääni naamasta! :D siinä vaiheessa ei voinut muuta kun nauraa!

Tapsu

Meillä ei oikeen oo mitään paikkaa minne ton kissan laittais, kun ei sitä viitti vessaan sulkea siks aikaa, eikä ees jaksais siinä fiiliksissä lähteä kissaa sulkemaan jonnekin. Ei ole meinaan erillistä makuuhuonetta, vaan pieni alkovi, joten se kissahan pääsee sinne ihan helposti.
Ei se tuu päälle hyppimään, joskus hypänny sängylle ja kehräten lähteny tulemaan lähemmäs, mut se on sitten tönätty siitä alas.
Ei se haittaa jos kisuli istuu lattialla ja tuijottaa, ei reagoida siihen siinä vaiheessa enää mitenkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat