Jalkojen & käsien puutuminen seksin jälkeen - Seksi

Jomina

[color=darkblue]Minulle kävi täysin samalla tavalla ensimmäisinä kertoina, kun harrastin nykyisen poikaystäväni kanssa seksiä. Se oli oikeastaan todella pelottavaa. Käsiä ja jalkoja pisteli, lopulta en saanut edes sormiani suoristettua kunnolla, tuntui kun ne olisivat jotenkin oudolla tavalla "halvaantuneet" :shock: Pistelyä ja kihelmöintiä jatkui vielä suhteellisen pitkään seksin jälkeenkin. Onneksi enää ei ole tullut kyseisiä oireita. Tosin onhan peuhaamisemme nykyään aika vauhdikasta ja asentoja vaihdellaan [/color] :wink:

Sivut

Kommentit (17)

Wammy

Minä saan joskus kramppeja jalkoihini, vaikka ei luulisi asennon olevan kovin ihmeellinen, onneks nyt on mies joka ymmärtää eikä suutu tms. Vanhuus ei tule yksin, se tulee kramppien kera :lol: :lol: Vaikka jalat ei kyllä kanna kun saa ja kiitettävän hyvin, eli kunnolla.. 8)

figaro

Yleensä kyseinen reaktio tulee, kun keho on jännittyneenä tarpeeksi pitkään samassa asennossa. Pelkästään pään väärä asento voi aiheuttaa käsien tikkuilua tai jalat vaikkapa miehen päälle kiedottuna (sama kuin risti-istunnassa olisi) voi saada aikaan puutumisen... Kannattaa siis vähän vaihdella asentoa yhden asennon aikanakin tai liikehtiä enemmän.

Lumi~

ei oo vastaavaa kokemusta mut jos sulla ei yleensä puudu paikat niin luulen et se johtu just tuosta et olit alla.. varsinkin jos seksi kesti pitkään.. itellä on ollu tota raajojen puutumista muutenkin aina välillä ja syytä ei oo selvinny.. tosin yks urheiluhieroja sano että saattaa olla vitamiinien puutetta ja "määräs" mulle vitamiini kuurin.. sen kuurin aikana ja vähän jälkeen ei puutunu raajat kertaakaan.. en sitten tiiä johtuko niistä pillereistä vai mistä..

sikke

Viikonloppuna harrasteltiin poikaystäväni kanssa ja seksin aikana voimakkaan kiihottumistilan jälkeen molemmat jalkani ja käteni puutuivat yhtäaikaisesti...poikaystäväni sai siinä sitten, mutta itse en saanut orgasmia. Raajoja pisteli ja puudutti vielä jonkin aikaa tuon kerran jälkeen ja kun otettiin uusiksi, tuli taas lievää pistelyä. Olin alla, mutta en usko verenkulun estyneen tuossa mitenkään. Aikaisemmin tätä ei ole ollut.
Kysyisinkin, onko teillä muilla vastaavia kokemuksia?

oranssi

Mulla tulee joskus molempiin ranteisiin outo puutunut tunne, ja yleensä vielä silloin kun mies antaa suuseksiä eli ei ole kyse mistään rasituksesta tms. Hieman outoa mutta meneehän tuo ohi. Ehkä pitäisi joskus kysäistä lääkäriltä, jos muista syistä käyn.

SKM

Mulla on myös nyt parina viime kertana tullu tuota puutumista. Tai oikeestaan se on jo eräänlainen halvaannus. Todella pelottavaa. Alkaa silleen että puutuu jalat ja vatsa ja kädet ja miltei samantien lyö kramppiin. Sitten onkin ihan halvaantuneena pitkän aikaa ko ei mikään ruumiin osa liiku. En ymmärrä mistä johtuu koska en makoile paikoillaan kuin lahna vaan vaihtelen asentoa.

Voiskohan krapulalla ja syömättömyydellä olla osaa asiaan? Joku myös ehdotti mulle, että saattaa olla hyperventilaatio. Tiedä häntä, mutta tosi inhottavaa kun yks kaks tulee puutuminen ja täytyy jättää leikit kesken..

Ruukkukaktus

Mulla on myös kokemuksia tuosta pistelystä, mutta varsinaista puutumista ei ole tapahtunut, vain kihelmöintiä käsissä ja pientä tunnottomuutta. Reaktio on aina seurausta nuolemisesta ja siitä, että nautin niin paljon.. en todellakaan pidä pahana asiana, vaikka ekoilla kerroilla tämä hämmensikin todella paljon kun en muiden kanssa ole kokenut moista, vain nykyiseni :wink: mitään kramppeja ei onneksi ole tullut.. se olisi jo liian pelottavaa.

catrine

Mulla puutuu jäsenet ihan hirvittävän helposti, ja joudun aika usein vaihtamaan asentoa ainakin vähäsen just sen vuoksi. Saattaa ihan pienessä ajassakin mennä raaja ihan veltoksi ja tunnottomaksi, ja siinähän sitten nautiskelet mukana kun tunto alkaa palaamaan takaisin inhottavana kipristelynä :( Eli itse ainakin pyrin välttämään tota puutumista viimeiseen saakka vaihtamalla asentoa heti jos tuntuu hankalalta.

Kramppeja saan jalkoihin melkeen aina myös... On se kiva kun ei oo toi verenkierto parhaasta päästä.

Laynie

Mulla kävi viime kerralla ihan hassusti.

Sain ensimmäistä kertaa elämässä orgasmin (ja se oli tosiaan aivan tajuton MULTIorgasmi, en olis uskonut että musta on sellaiseen :o).

No, tämän jälkeen mun kädet oli niin hemmetin puutuneet ja turrat, etten pystynyt liikuttamaan sormia ollenkaan. Myös hirvittävää pistelyä tuntui kämmenissä, ja kädet myös tärisivät vaikka kuinka kauan.

Itsellä olo oli aika kummallinen, mutta mies näytti olevan otettu kun ilmoitin, että kukaan ei ole ikinä saanut mun käsiäni tärisemään tällä tavalla.

Mistähän tuo oikein johtuu? Asentokaan ei ollut mitenkään sellainen, että siinä kädet olisivat puutuneet..

shazzer

Jalkojen puutuminen on tuttua, mutta olen myös ajatellu sen johtuvan siitä kun ne on samassa asennossa pitkän aikaa.

Mutta oudointa on se kuinka seksin jälkeen jalat on levottomat ja kipeät! Olen huomannu kivun kun on laittanu nukkumaan ja koittanu rauhottua. Seksistä kuitenkin aikaa jo jonkun tovin ja pari kertaa joutunu hakemaan buranaa lievittämään sitä kipua :shock:
Onko mulla sitten jalat vaan niin väsyny :roll:

sissis

Ihanaa kuulla, että jollain muulla on samoja oireita. Mulla tää puutuminen on tullut vasta viimeaikoina ja yleensä aina jos saan suuseksiä. On pelottavaa, että naama ja sormet puutuu. Ei pysty tekemään mitään ilmeitä, tulee vaan aivan kammottavan huono olo ja pakko lopettaa kesken.

Onkohan tää vaarallistakin?

Merilyn

Joskus itsellekin saattunut tuollaista, mutta ei noin 'pahoja' halvaantumisia mitä teillä joillakin. Sellaista pientä vaan.
Mutta entäs, tuleeko kellekään koskaan tinnitystä orgasmin jälkeen? Eli alkaa kuulua sellanen *piiiiip* 'ääni korvissa? :lol:

antsuu

mulla on puutunu kanssa jalat melkein puoleks tunniks seksin jälkeen, joka oli aika kiduttavaa. kramppeja tulee jalkoihi tai oikeestaa jalkapohjiin nykyään melkein joka kerralla, ja oon kuitenki vasta 17 vuotias, että tuskin ikä on ongelmana. oon kuullu et niitä tulee jos kävelee huonoilla kengillä tms? tietäiskö kukaa mistä nää kiduttavat vaivat johtuu? pitää lopettaa akti aina kesken ku tuo vaiva iskee, ei vaan millään pysty jatkamaan :cry:

Amar

Mulle tapahtui tota puutumista viimeks. Tuntuu inhottavalta ku kasvot puutui. Ei pitäisi johtua siitäkää että on vaan yhdessä asennossa ku asentojakin vaihdeltiin. Melko outoa pitäisi varmaan ottaa selvää asiasta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat