Haluan yhdyntään poikaystäväni kanssa, mutta.. - Seksi

malina

Voi tuo oli niin tutua :D. Minä tosin kestin sitä paljon kauemmin..
Mutta kun viimein päästiin asiaan en enää edes muistanut tuota odottelua :D.

Eihän sinulla ole mitään ongelmaa. Sopikaa aika vaikka päiväsaikaan? Kun muut on töissä tms. Kyllä se siitä kunhan sopiva aikaa löytyy.

Kommentit (11)

SnowWhite

mulla oli aikoinaan melkein samanlainen tilanne (samanikäinen olen kun sinä). mutta olisin kyllä kanssa sitä mieltä että kannattaa oottaa että se vaan sit tavallaan tapahtuu kun on sen aika. ei me ainakaan kullan kanssa suunniteltu sitä mitenkään ja se vaan tuli sitten eteen kun oltiin yhdessä yötä. oli kyllä sukulaisia yläkerrassa nukkumassa mutta eipä se mitään haitannut :)
ja eihän sitä tartte aina haluta vaikka tavallaan haluaisitkin. jos nyt tajusit :D
mutta koittakaahan jaksaa! :)

figaro

Älkää suunnitelko vaan antakaa asioiden mennä omalla painollaan. Kun tietää milloin asioiden pitäisi tapahtua, voi se aiheuttaa jännittämistä ja siitä tulevat sitten muut oheisreaktiot..

Tai jos välttämättä tahdotte suunnitella niin suosittelisinpa vaikkapa varaamaan jollekin illalle ihan vain tunniksi pariksi hotellista huoneen tai vastaavaa :roll:

Mutta.. Olkaa varmoja siitä, että olette valmiita. Toinen on kokematon ja toinenkaan ei ole hirveän kokenut kuitenkaan (olettamus)..

Suzanne

Ehkä kannattaisi vain rauhassa odottaa että se tapahtuu ihan "luonnostaan" eli silloin kun fiilis on sopiva ja kumpikaan ei stressaa, pelkää tai oo väsynyt. Jos liikaa yrittää tai päättää että "nyt se tapahtuu" se ei välttämättä onnistu... Ei kannata painostaa poikaystävää liikaa mutta kannattaa silti osoittaa halukkuutesi silloin kun olisit halukas. :)

Kärsivällisyyttä ja tsemppiä teille!

tiikeli

Ei siitä mun mielestä mitään stressiä pidä ottaa. Kyllä jossain vaiheessa löytyy sopiva hetki. Sä varmaan stressaat siitä enemmän kuitenkin kun sun poikkis?

Onko teidän porukoilla mökkiä tms? Menkää johonkin viettämään yhteinen viikonloppu jos pääsette. Siellä olisi ainakin aikaa vaikka välillä väsyttäiskin jne. :D

Mun eka kerta oli hotellissa. :mrgreen:

sopuli
Laura20
Tuntuu ihan siltä, ettei jompi kumpi kuitenkaan olisi valmis. :-s Sinulla itselläsi kuitenkin on aiempaa kokemusta, joten en tiedä.

Mietin ihan samaa...

jenson

Jos vanhemmat on poissa kotoa, niin siinä voisi olla hyvä tilaisuus. Ja luulisi, että siinä virkistyy, kun aloittelee rauhallisesti ja kiusoittelee toista. ;)

Mariel

kuulostaa ehkä tylsältä, mutta kokeilkaa miettiä etukäteen milloin aika ja paikka olisivat sopivat. voi olla, että pysytte virkeinä kun tiedätte kummatkin mitä odottaa :wink:

tai jos väsyttää niin anna sen miehen piristää sua. seksi auttaa unohtamaan päänsäryn :D

Pikkunita

Me ollaan seurusteltu jo puolivuotta ja me ollaan molemmat 16v. Poikaystävälläni ei ole aiempaa kokemusta sukupuoliyhdynnästä, mutta minulla on. Olen jo hankkinut e-pillerit ja ollaan juteltu sopivasti tästä aiheesta. Ja poikaystäväni mielestä se olisi kivaa ja hän todella haluaisi sitä. Aina kuitenkin, kun ollaan suunniteltu jtn. jompikumpi meistä on väsynyt tai ei muuten vaan jaksa. =( En tiedä miten tässä pitäisi toimia? Viimeyönäkin hän ehdotteli ja yritti päästä alkuun, mutta minä olin TODELLA väsynyt ja muutenkin särki pää, eikä huvittanut. Ja silloin kun minä olen ehdotellut, hänellä on joku tai sitten joku ulkopuolinen juttu on esteenä (Esim. pelottaa, että äiti tms. syöksyy sisälle kesken hommien) Tämmöistä ollut nyt n. kuukauden verran. Mitä minä voisin tehdä asialle? Ja minua todella häiritsee myös se, että päivisin porukat on aina kotona (molempien luona) ja yöllä sitten ollaan tosi väsyneitä tai jtn.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat