Osaako miehet sekstailla? - Seksi

Jimmy KImmel

Lainaus:
Mieheni laukeaa liian nopesti, ehkä minuutissa. Eikä hän halua tyydyttää minua suullaan (mistä nauttisin), eikä viitsi käsilläkään. Tekee kaiken ihan väärin vaikka monesti olen kertonut että hiero siitä klitoriksen alueelta äläkä tunge niitä sormiasi sinne reikään.

Tuo on lainattu tuolta toisesta ketjusta... Eli osaako miehet n*ssia, rakastella tai yleensäkkään miellyttää naistaan? :? Onko Jimmy "pikkumuna" Kimmel ainoa mies, joka on sekstailun jalon taidon sisäistänyt? :lol:

Kokemuksia, niksejä, parannus ehdotuksia, noloja juttuja ja paljastuksia siitä, että kuinka huonoa voi seksi miehen takia pahimmillaan olla. :D

Sivut

Kommentit (33)

marimma

hah. Jos ne osais pitää erektionsa kunnossa niin sitten varmaan kaikki menis 2 kertaa paremmin ja olisin valittamatta :roll:

Toki sitten sekin täytyy lisätä tähän että voisihan ainakin tuo oma mies ottaa paremmin huomioon ne minun fiilikset ja jatkaa loppuun jollain muulla tavalla jos huomaa että oon jääny itse yhdynnässä esimerkiksi ilman..

miu

älä huoli, et sä jimmy ole ainoa naisensa maailmaa järisyttävä loisto-ori! ;) :D

itse aiheeseen sanoisin, että en ainakaan itse ole törmänny tapaukseen, joka ei ole ohjeistuksen, keskustelujen ja kokeilujen jälkeen parantanut toimintaansa siellä, missä olen kokenut parantamista [size=9](minun kanssani) [/size]olevan.

kannattaa myös muistaa, että jonkun tyyli (joka ei muutu edes ehdotusten jälkeen) voi olla jollekin toiselle mimmille juuri se oikea.

Jzzu

Miun punkkaan ei oo tän elämän aikana kovin surkeita yrittäjiä eksynyt, jos ei muuten niin opastuksella on päästy joka kumppanin kanssa ihan tyydyttäviin lopputuloksiin.

Nykyinen kulta ehdottomasti paras tähän mennessä, en tiedä onko iällä ja kokemuksella tekemistä asian kanssa [size=9](varmaan on)[/size] sillä kulta on kumppaneistani vanhin ja kokenein.

Shandy

Joo, oon samaa mieltä miun kanssa että kyllä ne miehet on neuvoja osannut kuunnella jos joku juttu on mennyt vähän niinku sinneppäin tai sit ihan metikköön. :P

muoks. niin paitsi siis jotkut yhenillanjutut joita ei oo ehkä ees jaksanut alkaa neuvomaan, ellei se nyt sit oo ihan kamalaa. :P

Se on muuten raivostuttavaa kun jonkun miehen kans on vaikka pussaillut, niin sitten seuraavana se koittaa tunkee sormia sisään: ei toimi, lähinnä siinä tulee sit vaan sellanen olo et "hoh hoh joo voiski alkaa nukkumaan". Naiset ku ei syty ihan yhtä helposti kun miehet..

miu

omien kokemusten pohjalta komppaan jzzua siinä, että kokemuksella ja iällä suuri vaikutus. parasta seksiä oon saanut nykyisen lisäksi pitkäaikaiselta fuckbuddyltani, joka oli kuvioissa noin vuoden verran joskus pari kesää sitten.. vanhin ja todennäköisesti kokenein kaikista sängyssäni pyörineistä. tän nykyisen kanssa taivaallista koska on niin suuret tunteet toista kohtaan ja koska se tietää jo mistä mä tykkään ja mistä en.

Miffy

Osaako mehet sekstailla? No en ihan kaikista tiiä mut mun mies ainakin osaa. Ottaa myös vinkkiä vastaan aktiivisesti mikäli on tarvis. :)

sopuli

En mäkää oo kyllä mitään yhdenillanjuttuja alkanu neuvomaan... Silloin on kyllä yleensä humalatilakin ollu sellanen, ettei oo tainu paljon olla väliä et mitä tekee... :oops:

Mut yhtä miestä tapailin pari kk ja se ei kyllä tajunnu vihjeitä, eikä puhetta. Oli aina paikat ihan hellinä, kun se räpelsi niin kovakouraisesti :lol: :lol:

Ja se on kanssa tuttua, ettei miehet tajua, ettei naiset syty niin nopeaa, kun ne. Ku kaikki ei millään meinaa malttaa lämmitellä :evil:

Zaweka

Kyllä kai ne osaa, hankalaa sanoa näistä "nykymiehistä", kun ollut jo kohta vuoden ilman... :cry:

Karmein kokemus taisi olla aikoinaan eräs mieshenkilö, johon olin ollut ihastunut jo ala-aste ajoilta. Usean vuoden jälkeen moinen ihastus sai sitten täyttymyksensä ja "harrastimme" seksiä.
Ja voin sanoa, että olisi pitänyt vain pitää se siellä unelmatasolla :D
Mokomaa ei innostanut ollenkaan esileikit eikä mitkään, ja huipentuma oli, kun poika tuli housuihinsa ennenkuin ehdimme mitenkään edes aloittaa itse aktia :D
Siinä vaiheessa tuli mietittyä, että tälläistä kuvittelin aina tapahtuvan vain elokuvissa... :lol:

nakymaton_ninni

Mulla on kans vähän pahaa karmaa tässä asiassa. Yksi aivan huippu kokemus on jo jonkin ajan takaa, mutta sekaan mahtuu muutama aivan onneton. Ei mulla nyt niin hirveästi noita seksikumppaneita ole ollut, yhden käden sormilla voi laskea mutta mutta...

Yksikään näistä häsääjistä ei ole "ottanut onkeensa" kun olen yrittänyt neuvoa, vaan jatkanut samaan tapaan kuin ennenkin, sillä tuloksella, että en ole saanut tyydytystä ja lopulta kyllästynyt koko hommaan. Kolmesta seurustelukumppanistani yksi tiesi missä klitoris oli, tosin hänestä sen huomioiminen ei ollut tarpeellista.

tiikeli

Kai se vähän riippuu siitäkin mistä tykkää? Siis että sopiiko tyyli molemmille vai vaan toiselle. Kun toisille naisille pikapano voi oikeasti olla kauhistus ja naisen esineellistämistä, kun toisille taas hidas lähetyssaarnaajapussailurakastelu jotain mahdottoman tylsää ja huonoa. :)

Meillä ainakin mun mielestä toimii hyvin, ja oon tyytyväinen. Mieskin sanoo olevansa, ja toivottavasti sanoo jos keksii jotain kehitysehdotuksia. Mulle on pääasia että on vaihtelua ja leikkimielikään ei oo mitenkään pahasta. 8)

En tosin mäkään pidä siitä sormet pimppaan ilman lämmittelyä -tyylistä. :lol:

metsätähti

Kyllä ne osaa, muutamaa poikkeusta lukuuottamatta. Eli oikeestaan vaan yhden yön jutuissa oon törmännyt miehiin, jotka ei ymmärrä naisen anatomiaa (=sörkkii suoraan sormella). Muuten kyllä on osaavia kohdalle osunut, jotka tekee mitä tahansa saadaksaan naisen nauttimaan. Ja uskovat kyllä jos jotain neuvotaan, vaikka ei ainakaan nykyisen kanssa ole pahemmin tarvetta ollut neuvomiseen...

piiku
sopuli

Oli aina paikat ihan hellinä, kun se räpelsi niin kovakouraisesti :lol: :lol:

Mullaki on joskus ollu tollanen kumppani,
sit sillä oli vielä niin helvetin iso ja käytti sitä kovakourasesti
ni ei ollu kyllä yhtään kivaa :evil: eikä ymmärtäny vaikka sano et lopeta
toi sattuu.
Mut kyllä monta hyvääkin on ollu ja tietty niitä työntö ja :shock: multa tuli tyyppejä.

Maikki85

Kyllä munkin mieheni osaa.. Oppinut näköjään muilta naikkosilta miten naista lämmitetään ja hyvin on toiminut.
Ainoa huono asia on että juuri kun meinaan saada elämäni ekan orgasmin miehen kanssa, niin sälli laukeaa eikä sitten millään jaksa sormilla tms jatkaa..Et vähän hänkin vois "uhrautua" puolestani.

Ehkä mä sitten joskus saan orkun tai sitten en. Mutta kyllä se tosi höpöltä tuntuu ilmankin.

sopuli
piiku
sopuli

Oli aina paikat ihan hellinä, kun se räpelsi niin kovakouraisesti :lol: :lol:

Mullaki on joskus ollu tollanen kumppani,
sit sillä oli vielä niin helvetin iso...

Sillä ei valitettavasti ollu :lol: :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat