seksin keskeytys - Seksi

Aye

Noniiiin Cosmolaiset !

Onko mitään kokemuksia siitä,että mitä mieltä miehet on kun nainen keskeyttää seksin?

Minulle ja yhden illan- poitsulle kävi niin ku sen kaveri pamahti huoneeseen, keskenkaiken, ei siinä enää tehnyt mieli ja keskeytettiin. Rupesi vaan jälkeenpäin mietityttään ärsyttiköhän miestä tollanen teko hirveesti ? Raasu ei saanu tyydytettyy tarpeitaan.. :D

Entä kokemuksia alkoholin vaikutuksesta seksiin? parempaa , huonompaa? miehellä ei seiso ; johtuuko juomasta vai onko naisessa vika?

Kommentit (10)

MiSSPink

Luulisin, että aika usein, kun poika on liikaa kännissä niin vika on siinä, että ei seiso.. ei siinä, että naisessa olisi vikaa..

no seksi on ihan kivaa kännissä ja oon jotenkin "kiihkeempi" jos noin voi sanoa, mutta toisaalta sellaset sekstailut, kun ei oikein muisti edes pelaa niin ei oikein innosta ..:S

Fanni

Sattui aika hassu tapaus viikonloppuna. Oli juuri sessiot meneillään ja ääniefekteissäkään ei ollut puutteita kun yhtäkkiä ikkunaan koputettiin. Oltiin molemmat että MITÄ??? :shock: koska tämä kuitenkin tapahtui yöllä. Jouduttiin sitten keskeyttämään ja menin avaamaan oven, sillä siihen myös pimpotettiin. Naapurihan se siellä... :roll: Oli kylläkin aivan muuta asiaa, jos sitä luulitte että olisi äänistä tullut valittamaan :wink: Ei sellaisien paksujen tiiliseinien takaa mitään kuulu :D
Naapurin lähdettyä multa oli mennyt jo kaikki halut, mutta ei se poikaystävääni hirveästi haitannut, hän oli tullut juuri samalla sekunnilla kun ikkunaan koputettiin :D :D :D :D

ankku

eipä poikkis sanois varmaan silleen mtn jos keskeyttäisin hommat jos joku olis vaikka tullu käymään ovelle tai jtn. :)

ja seksi on selvinpäin omasta mielestäni paljon, PALJON parempaa ku kännissä, vaikka se kännissä saattaa kiihottaa enemmän jollain tavalla niin paremmalle se tuntuu selvänä :)

eikä varmasti johdu tytöstä jos miehellä ei känässä seiso :D

Jimmy KImmel
Aye
Onko mitään kokemuksia siitä,että mitä mieltä miehet on kun nainen keskeyttää seksin?
Eipä tuo mukavaa ole, mutta minkäs teet. Jos seksi on syystä tai toisesta keskeytettävä, niin eihän siinä auta kuin hammasta purra ja tyytyä kohtaloonsa (lue: kaksi tervettä kättä ja saniteettitilat :lol: )

Aye
Raasu ei saanu tyydytettyy tarpeitaan.. :D
Naisen tarpeillako ei sitten väliä olekkaan..? :wink:

Aye
Entä kokemuksia alkoholin vaikutuksesta seksiin? parempaa , huonompaa? miehellä ei seiso ; johtuuko juomasta vai onko naisessa vika?
Jos kännissä ei seiso, niin kyllä silloin vika on siinä alkoholissa tai pikemminkin sen vaikutuksessa mieheen... Tuo on muuten varsin veemäinen yhdistelmä, siis alkoholi ja kiima! :lol: Mulla on ainakin humalassa himot huipussaan, mutta vehkeet elää ihan omaa elämäänsä (lue: nukkuu talviunta :lol: ) eli pelaa vähän miten sattuu. Noh, onneksi on krapulaseksi. Vaikka krapulassa ei mies toimisikaan, niin vehkeet käykin sitten ihan ylikierroksilla... :wink:

tippi

meillä oon keskeyttäny valehtelematta kymmeniä kertoja ku on omat halut vaan yksinkertasesti kadonnu. mulle tulee vieläpä tosi helposti painostettu olo seksinharrastamisessa, joten täytyy olla kyllä kaikki fiilikset kohdallaan jotta alan seksiä harrastaan. Poikakaverin kanssa ollaan puhuttu asiasta, ja tälle on ok, haluaa että molemmat nauttii.

Taffel

meillä ei kyllä keskeytetä ihan minkä tahansa häiriön vuoksi. on puhelimet soinu ja ovelle koputettu jne,mutta ei kiinnosta :D en mä siinä huumassa aina etes kuule mutta vaikka kuulisinki nii en halua keskeyttää jonkun turhan takia. kerkeen soittaa sit myöhemmin takaisin ja sanoa että oli vähän muuta tekemistä niin en joutanut vastaamaa..

miu

meillä on keskeytetty ainoastaan jos a) jompaan kumpaan syystä tai toisesta on alkanut sattumaan tai b) ollaan jyystetty jo niin kauan, että paikat puutuu eikä vaan jaksa enää jatkaa. halujen lopahtamisesta tai jonkun muun keskeytyksestä ei muistaakseni ole ollu koskaan kyse.

eihän siinä muu auta kuin jäädä odottamaan seuraavaa kertaa. turha siitä koskaan on kuitenkaan loukkaantua, jos toinen haluaakin keskeyttää syystä tai toisesta. [size=9](ellei se syy sitten ole joku tosi nolo kuten että "hei mua huvittais nyt kattoa toi kaunarit, et voitasko siirtää tätä pliis")[/size] seksissä on kuitenkin kyse kahdesta ihmisestä ja sen pitää tuntua molemmille hyvältä ja oikealta.

Jimmy KImmel
miu
meillä on keskeytetty ainoastaan jos a) jompaan kumpaan syystä tai toisesta on alkanut sattumaan
Tuli juuri mieleeni...

Tuota on muuten sattunut jopa yllättävänkin usein vuosien varrella, että tytöllä on paikat kipeytynyt ja hän on halunnut lopettaa. Tällöin on tosin asia viety lähes poikkeuksetta silti loppuun asti :arrow: suulla tai käsillä. Eikä ole Jimmyn itse tarvinnut tehdä aloitetta/pyytää tätä, vaan tytöt ovat hoitaneet asian (oman kokemukseni mukaan) oma-alotteisesti. :D

miu

no, meidän taloudessa mieheke tulee ainoastaan yhdynnässä, joten jos on jouduttu keskeyttään, tulee tyydytetyksi vasta seuraavan kerran kun voidaan olla yhdynnässä. :?

btw, joskus tuo keskeyttäminen voi olla pelkästään kiihottavaa. eilen illalla oltiin jo hommissa, mutta kun se meni melkein vaan nauramiseksi, kun molemmat oli niin yliväsyneitä, päätettiin jättää väliin ja halailtiin vaan. tänään kullalta on sitten tullut jo kolme "panettaa"-viestiä töistä. 8) :lol:

Jimmy KImmel
miu
tänään kullalta on sitten tullut jo kolme "panettaa"-viestiä töistä. 8) :lol:
Mä lähettelen noita viestejä ilman keskeytyksiäkin... :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat