huomaako mies että on eka kerta? - Seksi

minna689

Tunteeko mies jos tyttö on vielä neitsyt? tai huomaako se sitä edes jos ei tule verta?
[color=red]
muokkasin aiheen kuvaavammaksi. -sun-[/color]

Kommentit (9)

Jzzu

Ei välttämättä tunne tai huomaa.
Kaikilla ei verta tule ja ainakaan poika joka itsekin on neitsyt ei sitä tiukkuuttakaan huomaa, eikä kaikki kokeneemmatkaan osaa neitsyttä tunnistaa.

Fiksuintahan se olis kertoa että on neitsyt niin osais se kumppanikin olla riittävän hellä ekalla kerralla, aina kun se eka kerta ei niin helposti käy.

marimma
kis22
Usein tiukkuudesta tai ujoudesta voi huomata..

Tiukkuus voi olla ihan kaikesta muustakin kun neitsyydestä :)
Jos siis puhutaan noitten värkkien tiukkuudesta. Ujouskaan ei aina.
Joo, toki et varmaankaan tarkoittanutkaan että kaikilla näitä ois :)

Mutta.. Mä en usko että neitsyttä voi erottaa jo saaneesta.
Jotkut neitsyet on vaan niin valmiita siihen etteivät jännitä/ajattele mitään.
Toiset taas tietää jo kaikki kikat mitä voi kokeilla, voihan sitä aatella että uuden kumppanin kanssa menee niiden samojen ("vanhan kumppanin" kanssa testattujen) asentojen ja kikkojen kanssa, vaikka likka oiskin oikeasti neitsyt, mutta on vaan lukenut/kuullut juttuja mitä on heti utelias kokeilemaan :)

teargas

[size=9]Eihän sitä verta aina edes tule ensimmäisellä kerralla. Olen keskustellut tästä asiasta mun avomieheni kanssa ja se on sanonut, että jos tyttö on neitsyt, sen yleensä huomaa saman tien; tyttö jännittää eikä osaa hommaansa. Toisaalta, jotkut miehet pitävät neitsyt-tytön kanssa seksin harrastamisesta. Joitakin se kokemattomuus kiihottaa.[/size]

apila

Vaikka ekakerta olikin tämmösen randomin kanssa, niin myöhemmin jutellessa kävi ilmi, että oli arvannu, koska olin niin jännittyny koko ajan. Verta ei kuitenkaan tullu, että siitä ei huomannu.

AMINAKO

Mä kyllä kerroin, mut silloinen poikaystävä sanoi, että ei kyllä olis uskonut että oon neitsyt. Multa ei tullut ensimmäisillä kerroilla ollenkaan verta tms. mut sit myöhemmin, joskus n. kolmen kuukauden jälkeen, niin tuli kyllä :o en yhtään tiedä miksi. Oli kyllä eri kumppani ja näin, mutta en tiedä mistä verenvuoto voisi johtua. Vähän hävetti,kun oli sitten lakanoissa verta.. En ollut ajatellut,että voisi tulla. Anteeks,meni vähän OT.

Maria_

Ei mulla ainakaa jätkä mitään huomannu ku oli eka kerta. Ihan täydestä meni. En vaan halunnu kertoa. Koska mielestäni silloin ekoja kertoja tulee kaksi: oikee eka kerta ja sitte eka normaali kerta. En halunnu. Kehuja tuli vaan hommailun jälkeen. Luotin itseeni ja kipua kestän melko hyvin. Eli nappiin mun kohdalta meni vaikkei mitään kertonutkaan..
En kylläkään suosittele, jos ei sataprosenttisesti luota itteensä ja siihen et pystyy loppuun asti ajaa sen mitä alotti.. :? You know..

kis22

Usein tiukkuudesta tai ujoudesta voi huomata..

Itse en silloin kertonut ja jätkä kysyikin jälkeenpäin että olinko neitsyt kun siltä tuntui.

marimma
Ceccy
Mitä tarkotat tolla ekalla normaalilla kerralla? Mietin tätä jo eilen, mutta en oikein ymmärtäny.. :-k :)

Veikkaan että se "ei-sähläyskerta".

Ceccy
Maria_
En vaan halunnu kertoa. Koska mielestäni silloin ekoja kertoja tulee kaksi: oikee eka kerta ja sitte eka normaali kerta.

Mitä tarkotat tolla ekalla normaalilla kerralla? Mietin tätä jo eilen, mutta en oikein ymmärtäny.. :-k :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat