Hetero mieskö? - Seksi

antagonismi
lea33
Päädyin tuossa mennä viikonloppuna sänkyyn erään miehen kanssa. Ihmetystä herätti hänen pukeutuminen? Siistipuku oli ihan ok, mut hänellä oli sellaiset ohuet sukat ja sukkanauhat, ne oli kiinni polven yläpuolella ja siit lähti nauhat. Oli hänellä myös stringit mitkä nyt ei niin ihmeelliset miehilläkään ole. Hänellä oli kyl ihanan treenattu roppa ja osasi muutenkin asiansa. Tosin täysin karvaton hän oli. Aamulla sitten lähtiessä hän laittoi hieman puuteria itselleen. Ehkä ihan ok mut en ole ennen törmännyt.

Lihavoin tuon yhden lauseen, hyppäs silmille tuolta. Vastasit just itse itsellesi. Katso nyt. Jos se asiansa osasi, eiköhän tuo ihan hetero tai ainakin bi ole :)

Sivut

Kommentit (130)

luminax

No jos sänkyyn päädyit, niin olisikohan tuo nyt itsellesi helpointa ihan muistelemalla selvittää harjoititko heteroseksiä vai et. Siitä varmaan voit jotain päätellä. Pukeutumisen perusteella tuskin tälläkään palstalla kysymykseesi osataan vastausta antaa!

lea33

Päädyin tuossa mennä viikonloppuna sänkyyn erään miehen kanssa. Ihmetystä herätti hänen pukeutuminen? Siistipuku oli ihan ok, mut hänellä oli sellaiset ohuet sukat ja sukkanauhat, ne oli kiinni polven yläpuolella ja siit lähti nauhat. Oli hänellä myös stringit mitkä nyt ei niin ihmeelliset miehilläkään ole. Hänellä oli kyl ihanan treenattu roppa ja osasi muutenkin asiansa. Tosin täysin karvaton hän oli. Aamulla sitten lähtiessä hän laittoi hieman puuteria itselleen. Ehkä ihan ok mut en ole ennen törmännyt.

Jimmy KImmel
Lizzie1
Jimmy säikähti että jäi kiinni :lol:

lea33
Hänellä oli kyl ihanan treenattu roppa

Ei säikähtänyt! :lol: Tuntomerkit ei täsmää! :lol:

antagonismi
Jimmy KImmel
Lizzie1

lea33

Ahahahahahahha :lol:

Lania
antagonismi
lea33
Hänellä oli kyl ihanan treenattu roppa ja osasi muutenkin asiansa.

Lihavoin tuon yhden lauseen, hyppäs silmille tuolta. Vastasit just itse itsellesi. Katso nyt. Jos se asiansa osasi, eiköhän tuo ihan hetero tai ainakin bi ole :)

Mullakin hyppäs, mut lähinnä sen takia että eiks homppelilla tai vaikka transulla vois olla reenattu kroppa :D

antagonismi
Lania
antagonismi
lea33
Hänellä oli kyl ihanan treenattu roppa ja osasi muutenkin asiansa.

Mullakin hyppäs, mut lähinnä sen takia että eiks homppelilla tai vaikka transulla vois olla reenattu kroppa :D

Hihihi.. Tottakai voi :D Aika hauska huomio :P

Lizzie1
Jimmy KImmel
Lizzie1

lea33

:lol: :lol: Pimmeli vaatimattomana? Kohta Miffystä tulee porvari!

Jimmy KImmel
Lizzie1
:lol: :lol: Pimmeli vaatimattomana?
Siis periaatteessahan mulla on aivan h*lvetin hyvä kroppa!!! Se on vaan tuolla laardin alla piilossa... :lol: Pakko laihduttaa... :lol:

Lizzie1
Jimmy KImmel
Lizzie1
:lol: :lol: Pimmeli vaatimattomana?
Siis periaatteessahan mulla on aivan h*lvetin hyvä kroppa!!! Se on vaan tuolla laardin alla piilossa... :lol: Pakko laihduttaa... :lol:

Samis :lol:

Suzanne

Mitenköhän pukeutuminen liittyy seksuaaliseen suuntautumiseen...?

Ehkä hän oli osittain transvestiitti, mutta yleensä transut on ihan heteroita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat