mies alkoi vuotaa verta rakastellessa - Seksi

miu

meidän tapauksesta on jo kolme viikkoa ja vieläkin saa ottaa aika varovasti hommailujen kanssa ettei mieheen satu ja elin saattaa olla vielä ajoittain kovinkin arka (esim. suikkaria en voi vielä antaa). kai tämä tästä pikkuhiljaa..

Sivut

Kommentit (29)

Ameliem

viime viikonloppuna tapahtui tämmöinen eikä edes ymmärretty lopettaa hommia, jossain vaiheessa oli pakko kun tuntui et nyt on tavaraa liikaa ja varmaan sitten parin desin verran sitä verta levis sänkyyn... ikänä ei olla pelästytty niin paljon ja vakavasti puhuen, nyt on hyvä antaa ajan kulua jotta tällaiset muistot hälvenee eikä tarvitse jatkuvasti miettiä mitä toisen elimessä tapahtuu! :shock: ise olen hoitoalalla mutta tämä sai kyllä mutkin näkemään painajaisia. Onneksi on muitakin jolle tapahtunut! Etten ole ainut kaikista rakkaimpani kanssa! :oops:

miu

lähinnä ajattelin kysyä onko kenellekään käynyt vastaavaa.. eilen illalla otin suihin poikaystävältä ehkä 10-15min ihan normaaleja tapoja käyttäen. kiivetessäni päälle ja liu'uttaessani miehen peniksen sisääni, mies alkoi huutaa kivusta. homma keskeytettiin samantien ja havaittiin, että miehen peniksestä vuosi verta - paljon. pesujen, putsausten ja pienten tutkimusten jälkeen päädyttiin siihen, että ihan terskan päähän johonkin "jänteeseen" oli tullut haava. miten, sitä en tiedä. nyt pidetään sitten kuivaa kautta kunnes tuo haava paranee täysin. en tiedä tosiaan että miten tuo haava onnistui tulemaan, mutta jos kellään on käynyt samoin, olkaa kilttejä ja lieventäkää tämän yhden luulotautisen oloa, joka nyt uskoo että a) paranemiseen menee hurjan pitkä aika ja b) tuo elin ei pelitä samoin koskaan enää :roll:

miu

okei, oli lohduttavaa kuulla etten ole ainoa :oops: ja etenkin että peli vielä toimii joskus :) kovin pelottavaa vaan oli nähdä se kaikki veri mitä sieltä tuli.. hrr.

piiku

Olisko tullu pimpan karvasta, jos sulla on ne pitkät, ainut mikä mulla tuli mieleen.
on kai jollekki mun kavereille tapahtunu samanlai.
Kyllä se siitä paranee :)

lugosi

Jep. Mutta jos ei ole pelkkä haava, vaan se kiinnike on revennyt, niin seksitouhuja kannattaa välttää ainakin pari viikkoa. :) Kokemusta on...

miu
piiku
Olisko tullu pimpan karvasta, jos sulla on ne pitkät, ainut mikä mulla tuli mieleen.
on kai jollekki mun kavereille tapahtunu samanlai.
Kyllä se siitä paranee :)

ihan on posliini niin veikkaan että ei. ehkä penis oli ehtinyt "kuivuun" suikkarin jälkeen ja ensimmäinen työntö oli liikaa aralle iholle..

lugosi
Jep. Mutta jos ei ole pelkkä haava, vaan se kiinnike on revennyt, niin seksitouhuja kannattaa välttää ainakin pari viikkoa. Kokemusta on...

verta tuli sen verran ja mitä nyt mies sitten itse tutki niin sanoi, että just se jänne/kiinnikejuttu olisi revennyt. päätettiin kyllä yhteistuumin, että ei tehdä yhtään mitään ennenkuin pelittää taas täysin ja haava parantunut. vaikeeta se kyllä vaan tulee oleen :)

Jimmy KImmel
miu
lähinnä ajattelin kysyä onko kenellekään käynyt vastaavaa.. eilen illalla otin suihin poikaystävältä ehkä 10-15min ihan normaaleja tapoja käyttäen. kiivetessäni päälle ja liu'uttaessani miehen peniksen sisääni
miu
ehkä penis oli ehtinyt "kuivuun" suikkarin jälkeen ja ensimmäinen työntö oli liikaa aralle iholle..
Teilläkö kostuteenkin mies ennen seksiä? :shock:

Muistan vielä ne ajat, jolloin Jimmy-sedällä oli tuota nahkaa terskaa peittämässä. Silloin(kin) oli ikävä työntyä kuivaan värkkiin ja aina välillä se suoranaisesti sattui! Tiukaltahan se tuntuu, mutta suosittelen sitten vaikka jotakin keinotekoista liukastetta, jos on taipumusta kuivuuteen...

miu
jänne/kiinnikejuttu
Tuttavallisemmin nirunaru. :wink:

miu
jimmy kimmel
miu
ehkä penis oli ehtinyt "kuivuun" suikkarin jälkeen ja ensimmäinen työntö oli liikaa aralle iholle..
Teilläkö kostuteenkin mies ennen seksiä? :shock:

Muistan vielä ne ajat, jolloin Jimmy-sedällä oli tuota nahkaa terskaa peittämässä. Silloin(kin) oli ikävä työntyä kuivaan värkkiin ja aina välillä se suoranaisesti sattui! Tiukaltahan se tuntuu, mutta suosittelen sitten vaikka jotakin keinotekoista liukastetta, jos on taipumusta kuivuuteen...

kyllähän se miehen värkki nyt suikkarissa kostuu :o ellei muusta niin ainakin syljestä. meinasin vaan, että joko en ollut itse tarpeeksi kostea (niin isot himot etten itse ehtinyt saada "hoitoja" ennen itse yhdyntää) tai jostain muusta syystä kävi noin juuri paikkojen kuivuuden takia. jimmyn ei siis tarvitse olla huolissaan, kyllä meillä molempia kostutetaan ja sitten aloitetaan hommat, tällä kertaa taisi tulla vaan pieni virhearvio kosteudessa ;)

Jimmy KImmel
miu
jimmyn ei siis tarvitse olla huolissaan
Selvennettäköön vielä sen verran, että en ollut missään määrin huolissani! :lol: Ajattelin vain, että jos satut olemaan kokemattompi seksin saralla ja luulet esileikkien pitävän sisällään ainoastaan suikkarin. Siis miehelle. :wink:

agentti

OT: mua rupes jostain syystä oksettamaan ja pyörryttämään kun luin tätä ja ajattelin penistä, jonka päässä on haava! en ees yleensä oo kovin herkkä eikä ällötä veri/haava-jutut... :? mut joohh...

miu
Jimmy KImmel
miu
jimmyn ei siis tarvitse olla huolissaan
Selvennettäköön vielä sen verran, että en ollut missään määrin huolissani! :lol: Ajattelin vain, että jos satut olemaan kokemattompi seksin saralla ja luulet esileikkien pitävän sisällään ainoastaan suikkarin. Siis miehelle. :wink:

jos luet postauksiani tälle seksi-puolelle niin huomaat etten ole kokematon ;) esileikeissä parasta juuri suikkarit, sekä itselle että partnerille.

agentti
OT: mua rupes jostain syystä oksettamaan ja pyörryttämään kun luin tätä ja ajattelin penistä, jonka päässä on haava! en ees yleensä oo kovin herkkä eikä ällötä veri/haava-jutut... mut joohh...

itteeni ei oo ikinä veren näkeminen hetkauttanut suuntaan eikä toiseen, mutta tuo näky kyllä järkytti :o ei muuten, mutta kun kuitenkin sieltä nyt ei yleensä normaalisti tule kuin tiettyjä nesteitä ja sitten koko sänky alkoi olla veressä. käskin miehen vaan maata selällään kun kuivailin paikkoja verestä, ihan vaan ettei sitäkin alkaisi huimaamaan ja kuvottaan.

Lumi~

noh, tästäkin ketjusta oli taas se hyöty että muistanpa että en säikähdä ihan hengiltä jos omalle kohalle joskus sattuu tollanen tilanne.. toivottavasti ei kuitenkaan..

Cadillac

Meillä käynyt niin, että kun satun olemaan vähän ahdas(mielinenkin :wink: ), on ukolla ollut paikat pidemmän jyystön jälkeen vähän verillä. On siis tullut pientä ihorikkoa.
Ja suhteen alkuaikoina miekkosta sattui usein. (toki siis minuakin, vasta nyt kipu petipuolella alkaa olla suurimmaksi osin historiaa minulla)
:oops:

marimma

Meillä joskus ukko löyti jonkun pienen haavan vaan tuolta esinahan "sisältä" mutta eipä siinä. Pari taukopäivää ja takasin puuhiin. Tosin että tämä nyt onkin ihan eri juttu kun ei meillä vertakaan tullut. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat