Vanhemmat & seksi. - Seksi

PinkPanther

Mie en oo ikinä kuullut, saatika nähnyt omia vanhempiani hommissa... miul on hiton vahva tunne että ne ovat sen tehneet tasan kaksi kertaa, eli silloin kun on saatu alulle minut, ja silloin, kun on saatu alulle siskoni..... :shock:

No, enpähän minäkään haluaisi kiinni jäädä itse teossa...

Sivut

Kommentit (50)

Mariel
Lolita88
Tänä aamuna sitten selvisi, kun kävin uteliaana katsomassa vaatekomeroon, että siellä oli KÄSIRAUDAT ja pieni PIISKA! Siis vanhemmillani!

onneks oli edes pieni piiska :D nojuu, onhan tuo vielä aika kesyä :D onnellinenhan tuollaisten vanhempien puolesta pitäisi olla :wink:

miu
sopuli
miu
kuulun porukkaan jonka mielestä kaikki muut maailmassa paitsi ne omat vanhemmat voivat harrastaa seksiä :roll:

Tätä en oo ikinä ymmärtäny :D

Ehkä siks, ku meillä on aina niin avoimesti kaikesta höpötetty.

no meidän perheessä kun on välit kaikilla tavoin huonot niin on jääneet nuo höpöttämiset vähälle :(

*Sandy*

Musta se vaan on hieno asia että vanhemmat harrastaa seksiä :wink:
Silloin toivottvasto parisuhdekin toimii :)
(kyl mäki haluun viä nelikymppisenä harrastaa seksiä :lol: )

marimma

Kyllä minäkin kummeksuisin tuollasta, onhan se jotenkin hassua että OMAT vanhemmat harrastaa tuollasia. Mutta sitten kun alkaa oikein miettimään niin eiköhän minullakin vanhana tule löytymään vaikka minkälaista vekotinta kaapin perältä ja lapset saa tottua siihen, jos niitä koskaan kiinnostaa edes ajatella mitä siellä makuuhuoneessa tapahtuu :)

sopuli
miu
kuulun porukkaan jonka mielestä kaikki muut maailmassa paitsi ne omat vanhemmat voivat harrastaa seksiä :roll:

Tätä en oo ikinä ymmärtäny :D

Ehkä siks, ku meillä on aina niin avoimesti kaikesta höpötetty.

marimma
Lizzie
marimma
Voi hitto muistan ne monet miehet ja pari joulua kun ilosesti nukkumaan menon jälkeen alkaa juosisängyn jouset nirisemään ja minä nukun lattialla olohuoneessa.. Välissä ei siis ole ovia, ja lattiallehan äänet kuuluu hirmu paljon paremmin kuin samalle tasolle äänilähteen kanssa.

Niin että hyvää joulua vaan pukki :roll:

Tuo oli tuossa muutama vuos sitten. taisin olla jotain 14 tai 15 ikänen

Oliko ne homoja? :lol:

No juu ei kyllä olleet :lol: Äitillä vaan tuppas löytymään noita miehiä millon mistäkin jossain vaiheessa, joten toisaalta en epäile tuotakaan mahdollisuutta :-k

Suhfeli

Totta kai ne vanhemmatkin ihmisiä on ja niilläkin on halut samallailla kun nuorillakin, mutta varmaan lapsen on vaikeampi sulatella tollasta vanhemmiltaan, vaikka onkin ihan normaalia muuten :D

Lizzie
marimma
Voi hitto muistan ne monet miehet ja pari joulua kun ilosesti nukkumaan menon jälkeen alkaa juosisängyn jouset nirisemään ja minä nukun lattialla olohuoneessa.. Välissä ei siis ole ovia, ja lattiallehan äänet kuuluu hirmu paljon paremmin kuin samalle tasolle äänilähteen kanssa.

Oliko ne homoja? :lol:

Jzzu
Lania
Jzzu
Shandy
Lania
Mä oon varmaan liian suppee tai jotain, mut en halua ajatella että mun porukat harrastais koskaan seksiä :lol:

Emmääkään, oon kuullut ääniä, saanut traumoja ja koitan unohtaa asian. :P

Sama kun Shandyllä! :lol:

Eiks se ollutkaan "elämää ja ihan normaalia" :P

Toki, mut en mie silti haluu aatella sitä tai mielellään ees kauheesti kuulla ainakaan yksityiskohtia vaikka ei se sinänsä meillä mutsin kanssa keskustelun aiheena niin kumma olekaan tuo seksi. :D

marimma

Lania
Jzzu
Shandy
Lania
Mä oon varmaan liian suppee tai jotain, mut en halua ajatella että mun porukat harrastais koskaan seksiä :lol:

Emmääkään, oon kuullut ääniä, saanut traumoja ja koitan unohtaa asian. :P

Sama kun Shandyllä! :lol:

Eiks se ollutkaan "elämää ja ihan normaalia" :P

miu
Outo.
No, eihän siinä :D

Minä olin alle kymmenkesäinen pikkutyttö ja nukuin porukoiden vieressä vesisängyssä :oops: Sitten heräsin siihen kun vanhempani harrastivat seksiä - luulivat että nukuin - ja kesken hommien isäni käveli vaatekaapille ja toi leikkeihin mukaan jotain surisevaa...

Pahin muisto ikinä :| :D

whaaat? :shock: :shock: oikeasti? huhhuh..
--
itekin oon joutunut kokemaan näitä traumaattisia ääniä (luojan kiitos en sentään näkyjä) ja kuulun porukkaan jonka mielestä kaikki muut maailmassa paitsi ne omat vanhemmat voivat harrastaa seksiä :roll:

Outo.

No, eihän siinä :D

Minä olin alle kymmenkesäinen pikkutyttö ja nukuin porukoiden vieressä vesisängyssä :oops: Sitten heräsin siihen kun vanhempani harrastivat seksiä - luulivat että nukuin - ja kesken hommien isäni käveli vaatekaapille ja toi leikkeihin mukaan jotain surisevaa...

Pahin muisto ikinä :| :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat