Mistä lisää rohkeutta ja itsevarmuutta? - Seksi

Nua

Haluaisin harrastaa poikaystäväni kanssa seksiä. ja meillä olisi mahdollisuus nyt viikonloppuna.. Kuten sanoin haluaisin todellakin mutta tuntuu että en uskalla tehdä mitään ja ajattelen että en osaa.. ja mitäs jos se ei tunnukaan kullastani hyvälle? Tämä siis olisi ensimmäinen kertani.. kertokaa miten saan lisää rohkeutta ja itse varmuutta tämän asian suhteen`? ja jotain kivoja ja hyviä vinkkejä ois kiva saada ;)

Kommentit (12)

miu

oletteko puhuneet tuntemuksistanne poikaystäväsi kanssa? mielestäni se olisi paras ratkaisu.. ja tietenkin, jos tuntuu hirveän epävarmalta ja pelottavalta, siirtäisin sänkyyn menoa siihen asti, ettei siitä ole enää mitään epävarmuutta ja kysymyksiä. se, että teillä on -kuten sanoit- mahdollisuus rakastella, ei tarkoita, että teidän sen takia pitäisi rakastella. muistathan myös, että rakastelu ei ole pelkkää yhdyntää, siihen kuuluu myös toisen hyväily ja kaikenlainen läheisyys.

Nua

olemme puhuneet ja olen maininnut että olen hieman epävarma ja ajattelen sitä että jos en osaa.. poikaystäväni on myös rohkaissut minua ja sanonut ettei kaikkea voi heti osata.. Ollaan jo pitkään odotettu sitä että saataisiin kokeilla rakastelua jos sille tuntuu..

miu

hyvä, jos olette puhuneet pojan kanssa asiasta! tärkeintä taitaa tuossa tilanteessa olla, ettei asiasta ota liikaa stressiä ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. tiedän, kliseistä. mutta toimii :) poikaystäväsi on ihan oikeassa; kaikkea ei voi "osata" ensimmäisellä kerralla, mutta jos hän rakastaa sinua, hän varmasti pitää myös rakastelustasi. ja tekemällä tuotakin lajia "oppii" ;)

mies88

Kannattaa olla ihan varma että on valmis seksiin ennen kun tekee sen. Ettei tule huonoa kokemusta ekasta kerrasta tai kaduta jälkeenpäin. Se että poikaystävä haluaa ja että on mahdollisuus siihen ei tarkoita tosiaankaan sitä että se pitäisi tehdä.

Tämä sanottuna, kyllä se hyvin menee. Ei kannata liikaa miettiä asiaa. Jos tuntuu vielä viikonloppuna poikkiksen kanssa siltä että haluatte tehdä sen, siitä vaan rohkeasti. Varovasti ja rauhallisesti tehden, toisen kanssa kommunikoiden, hyvä siitä tulee :) Onnea matkaan 8) Ja muistakaa ehkäisy 8)

Nua

Niin.. olen kyllä hiljaa mielessäni kysellyt itseltäni että haluan sitä oikeesti ja olenko valmis.. :P Itsekin ajattelin sitä että kahtoo sitten miltä tuntuu sillä hetkellä.. haluaako sitä vai ei.. :D

Mariel

eiköhän se itsevarmuus siitä toiseen tutustuessa kasva, kummasti vaikuttavat myös miehen kehut :roll:

ei sitä ekaa kertaa taitojen kannalta tarvitse stressata, rentoudu vaan, tee asioita, jotka tuntuvat hyvältä ja anna miehen keskittyä osaamiseen näin aluksi :D kyllä se rohkeus siinä tottuessa lisääntyy :wink:

Twinkle

Hmm. Miehet ei ole itse kokeneet läheskään kaikkea mistä puhuvat... joten ota mallia vaikka vaan IHAN VÄHÄN jostain alan leffasta, niin kyllä yllättyy!

Ainiin, ja on vaan söpöä olla hiukan kokematon kaiken lisäksi. Vaikka tuskin sitä ees huomataan, ellei mies ole ihan oikeasti joku kylän komein ja kokenein kolli... :wink:

_ankka

Kun mulla se hetki koitti nykyisen kanssa (ja edellisenkin), ei siinä paljoo miettinyt, mitä pitäs tehä ja osaanko. Oli vaan niin ihanaa oman rakkaan kanssa olla.

dyingbride

ei kannata ekan kerran suhteen hermoilla jostain osaamisesta tai rohkeudesta. voin melkein vannoa, ettei kukaan meistä ole ekalla kerralla ollut mikään rohkea ja taitava seksi jumalatar. eka kerta on usein melko sähläystä, niin sen kuuluukin. otat vaan rennosti. olet onnekas jos sulla on rakastava poikaystävä jonka kanssa olla ensimmäisen kerran.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat