Seksi ei tunnu missään. - Seksi

pikku-kata

Ootko ottanu huomioon, et ehkä sua vaivaa jotku ihan muut asiat alitajuisesti? Tuolla Parisuhteet-osiossa kerroit että ukkosi viinanjuonti ja lupausten pettäminen häiritsee, ehkä se jotenkin vaikuttaa että seksi ei tunnu miltään? Mä oon omalta kohdaltani huomannu että kun menee hyvin poikaystävän kans, niin seksi tuntuu hyvältä (siltikään en orkkua saa), mutta kun menee huonommin (esim. juuri nuo samat asiat et lupausten pettäminen ja viinan juonti) niin käy kipeää ja on epämiellyttävää...

Sivut

Kommentit (16)

Laine

No mie oon vielä suhteellisen nuori, mutta tuo samainen ongelma on ilmennyt. En nauti itse yhdynnästä, mutta haluan silti sitä. Kultani on aivan ihana ja todella uskon rakastavani häntä. Hän saa minut todella syttymään suudelmillaan. mutta emme ole olleet niin kauan vielä yhdessä. Hän on suhteellisen ujo, eli ei juurikaan hyväile minua ja uskalla, joten en oikein tiedä mitä tehdä... Olen nauttinut siitä kun minun sisäreisiäni hyväillään ja suukotellaan ja siitä sitten nuolemiseen ja sormin hyväilyyn. Se tuntuu ihanalle, mutta tämä nykyinen kultani ei tajua sitä. Hänelle ei ole oikein kokoa siunaantunut ja sitten ongelmia on myös kestävyyden kanssa. Hän kyseli minulta että riittääkö hän minulle. Eli hänellä vissiin on jonnin sorttinen kompleksi tuossa jonka aika ja luottamus saa vissiin raukeamaan. Mutta tosiaan. Yhdyntä on onnistunut niin, että minä olen ratsastanut päällä. hän alkaa jännittämään liikaa kun tulee päälle ja se jotenkin lopahtaa. Apuah. nyt tarttis ihan vinkkejä jne... Kiitti :) nyt on taas kevennetty kuormaa vähän x)

Bluegirl

Ja just ku kerkesin kirjottaa et "ei tunnu missään"... Toissa iltana kokematon (mukamas) poikaystäväni sai mulle tosi hyvän olon sormilla hyväilemällä, että ihan yllätyin lopulta ittekin. Meinasin karata tapani mukaan tilanteesta ja perääntyä, mutta kultani sai minut kauniisti houkuteltua mukaan juttuun. Ehkä se siitä paranee ajan myötä...

SnowWhite

heh. mullakin sama vika. oon toki vielä aika nuori ja en nyt hirveästi seksiä harrastakaan mutta sillon kun me sitä harrastetaan niin ei se musta tunnu juuri miltään. yhden kerran sain sellasen olon että lähti ihan ääntä ja kulta siitä sanokin että se tais olla sellanen kerta ku tykkäsit mut muuten et kyllä mitään ääniä oo pidelly.
tullut oikeestaan sit vaan harrastettua sitä seksiä kullan takia koska se siitä sitä jotain saa. no pitää jatkaa yrittämistä :)

Suzanne
piritta
Täälläkin alkaa tuntua kun takaapäin otetaan, mutta siihen asentoon se jääkin. :( Mutta edelleen haluan joka päivä ja teen 98% aloteen. Monesti on torjuttu ja seksin aikana poikaystäväni joskus lopettaa ja sanoo "ei susta tunnu hyvältä, enkä jaksa tällästä värkkäystä". Vetää välillä ihan tipat linssiin.
Uskon ja ymmärrän! Todella ikävää että joudut kokemaan jotain tuollaista torjuntaa. :( Meillä torjunta on lähinnä sitä, että mies ei noteeraa mun viettely-yrityksiä päivällä (tai sanoo että "illalla sit") ja nukahtaa melkein joka helvetin ilta aika aikasin, monta tuntia ennen mua. Eli en saa seksiä läheskään yhtä usein kuin tahtoisin koska mies vaan torkkuu! Todellinen pettymys ettei olla pitkään aikaa vietetty kiihkeitä öitä tai keskusteltu aamun tunneille koska mies ei vaan jaksa valvoa ja nukahtelee aivan yhtäkkisesti ja päättömästi.

Mutta piritta, ehkäpä kannattaisi keskustella poikaystäväsi kanssa hänen haluttomuudestaan tehdä aloitetta, mikä siihen on syynä. Ja miksi se "syyttää" sua jos kesken seksin into lopahtaa ("ei susta tunnu hyvältä"), eikä kerro todellista syytä kyllästymiselle vai mikälie tunne onkaan... Tsemppiä ja onnea.

nia

mulla oli kans yhessä vaihees toi ettei vaan tuntunu miltään. mut kesti "vaan" jonku pari viikkoa onneks! ja koska naisilla luonnollisesti kestää kauemmin päästä vireeseen, ja monesti pojat meinaa kiirehtiä liikaa niin sitten tyttö lähtee mukaan vaikkei ehkä oliskaan vielä ihan valmis niin sitte sei tunnukkaa paljon miltään :S eikä mun mielestä ainakaan ole kivaa kans et suoraan ropelletaan alapäätä, se tunnelma pitäis tehdä ensin ja sit vasta aletaan valmistella sitä alapäätä :p ja ku on tarpeeks kostee ja fiiliksissä mukana niin kyllä sitte seksiki tuntuu paremmalta :wink: että opetelkaa vaan tykkäämään siitä että poikaystävä hiplaa teiät valmiiks, se kannattaa kyllä.

foe_

oma poikatstäväni kiihottaa minua ja harrastammekin seksiä aika usein, mutta se jääkin se hyvänolon tunne sitten siihen kun hän työntyy sisälleni. kiihotus vain lisääntyy mutta en ymmärrä mikä siinä on kun se ei tunnu oikein missään. joka paikkaa on kokeiltu ja asennotkin läpi käyty mutta kun ei.
Seksistä on tullut vain suorittamista kun haluan poikaystäväni saavan nautintoa. Mitähän tässä tilassa voisi tehdä..?

Bluegirl

Niin ja unohdin mainita. Tuli mieleen Neppiksen kommentista, että mulla vei tosi kauan aikaa ennenku tykkäsin siitä että toinen hiplaa alhaalta. Se vei siis todella kauan... Nyt odotan sitä joka kerta.

Bluegirl

Varmaan se on vähän yksilöllistäkin, et kuin usein haluaa seksiä. Mulla voi mennä joskus puol toista viikkoakin et en haluu muuta kuin pusuja ja haleja. Mut en oikein haluu pitää itteeni epänormaalinakaan. Aikaa se joskus vaatii et pääsee kunnolla "tunnelmaan". Mä inhosin mun ex-poikaystävässä sitä, et ois pitäny olla heti valmis yhdyntään. Onneks nykyinen on kärsivällinen..
Takaapäin (mahallaan) asennossa musta tuntuu hyvälle, mut muut asennot ei oikein tunnu missään.

Neppis_

hmmh. pidän toki seksistä ja se tuntuu hyvälle, mut miun ongelma sen sijaan on etten "anna" tapeeks monta kertaa kk poikkikselleni..
Paljon mietityttää et miks.. enkö sit tosiaan pidäkkään siitä vai mikä ihme mua vaivaa. Ehkä sekin et oon vaan tän suhteen aikana (tältä mieheltä) saanu kommenttii "lahna" ja "sieki voisit ehkä tehdä enemmän aloitteita" .. ne ehkä on jotenkin juurtunu aivokoppaan .. :roll: tiedä häntä. Seksi meilt sujuu hyvin ja hän on huomaavainen ja hellä.. mut se miten me sit koko hommaan lähdetään mukaan ei taida mua oikein innostaa.. Kun pitäisi Heti olla valmis. *mietintää* ja ihme ja kumma en myöskään välitä jos kultani hiplailee mua alhaalta, lähinnä se ahdistaa.
Oon ottanu asenteen et jos tarvii hiplailla osaan sen itsekin hoitaa :wink:
Ja no eikai se sit eteenpäin asiaa ainakaan vie.. asia Todella häiritsee miuta, ja no tiedän et se häiritsee myös aikalailla miestäni.. arhg.
No ehkä se täst joku päivä.. ???

piritta

Täälläkin alkaa tuntua kun takaapäin otetaan, mutta siihen asentoon se jääkin. :( Mutta edelleen haluan joka päivä ja teen 98% aloteen. Monesti on torjuttu ja seksin aikana poikaystäväni joskus lopettaa ja sanoo "ei susta tunnu hyvältä, enkä jaksa tällästä värkkäystä". Vetää välillä ihan tipat linssiin.

Bluegirl

Kuulun myös "samaan clubiin". Seksi ei vain tunnu miltään ja siksi en halua sitä usein. Poikaystävän takia yritän pari kertaa viikossa. Haluan toki hänen läheisyyttään, mutta en saa seksistä oikein mitään irti. Kokeiltu on vaikka mitä. Sama ongelma oli edellisen ja sitä edellisen poikaystävän kanssa, joten vika ei ole miehessä. En tiedä olisiko ainakin itselläni vika jo siinä, että minulla on tosi huono itsetunto, enkä tunne itseäni seksikkääksi. Joskus tuntuu että tämä on vain sellainen asia jota ei saa korjattua...

Lolita88

[color=blue]Sama ongelma minullakin. Olen ollut monen erilaisen miehen kanssa seksisuhteessa, mutta koskaan en ole saanut orgasmia, paitsi nykyisen kanssa suuseksin ansiosta. Yhdyntä ei tunnu miltään, minkä takia en oikeastaan enää edes halua rakastella. On ikävä keksiä tekosyitä ja kaikenlaisia selityksiä, miksi juuri tänään en halua. Syynä on vain se, etten tunne yhtään mitään. Olemme kyllä mieheni kanssa keskustelleet, että en saa orgasmia muuten, paitsi suuseksistä. Olemme myöskin kokeilleet 'kaikkea mahdollista', erilaisia asentoja ym. Mutta ei, mikään ei tunnu auttavan.

Missä vika? Olisi ihanaa, jos molemmat nauttisivat seksistä.[/color]

:cry:

piritta

Eli onko ihan normaalia että seksi ei tunnu juurikaan miltään? kun alotin seksin harrastamisen se tuntui kamalalta ja kivuliaalta vaikka kuinka kauan. Odotin monet kerrat vain että poikaystäväni laukeaa, mutta silti itse halusin seksiä vaikka se olikin epämiellyttävää. Nykyään se ei ole kamalaa eikä kivuliasta, mutta ei tunnu miltään. Olemme kokeilleet vaikka mitä asentoja, mutta ei auta. Mikä avuksi? Olen kyllä joskus saanut "tärinä kohtauksia" kun poikaystäväni on kosketellut klitoristani.
Onko vika minussa vai missä?

piritta
foe_

Seksistä on tullut vain suorittamista kun haluan poikaystäväni saavan nautintoa

Mulla on kans nykyään tuo että kunhan jätkä on tyytyväinen, niin millään mulla ei ole mtn väliä.
Ennen me harrastettiin joka päivä seksiä, mutta nyt on ollut jo puolentoista viikon tauko. Alkaa välillä tuntuun siltä että en taidakkaan olla tarpeeksi seksikäs ja haluttava hänelle. Tiedän olevani seksikäs ja haluttava koska olen kuullut sen tosi monelta mieheltä, mutta en ole koskaan kuullut sitä poikaystävältäni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat