esileikit !? - Seksi

miss.monroe

Mikä on mielestänne paras esileikki ennen yhdyntää ?

Sivut

Kommentit (35)

Tonde

Jostain syystä mulla on meneillään sellanen kausi, et valojen sammuttaminen riittää vallan mainiosti. Vaatteitten riisumiseenkin menee välillä liian kauan aikaa :roll:

Fanni

itseasiassa meilläkään ei oo kauheesti mitään esileikkejä...
...tai no :wink: yleensä poikaystäväni tekee ensin vähän "käsipeliä" tuolla alhaalla ja sitten hommiin :wink: :lol:

Pi
Tonde
Jostain syystä mulla on meneillään sellanen kausi, et valojen sammuttaminen riittää vallan mainiosti. Vaatteitten riisumiseenkin menee välillä liian kauan aikaa :roll:

:lol: mullakin on ollut noita kausia :roll:

satuuh

Kädet tai kieli toimii :wink: Parhaimmillaan molemmat O:)
Itse touhu ei harmi vaan kestä kovin pitkään, joten pitää noista esileikeistä ottaa kaikki irti :roll:

marimma

Kun nukkumaan aletaan niin aika usein pelkkä se pieni kiehnääminen toista vasten. Ja tuosta kun aina joskus seuraa ukolla seisokki ja siitäkös minä innostun ja sitten vähän suudellaan kiihkeämmin ja käsipeliäkin vähän ja sitten sitä jo melkein ollaankin valmiita toiselle asteelle :D

oranssi
Tonde
Jostain syystä mulla on meneillään sellanen kausi, et valojen sammuttaminen riittää vallan mainiosti.

Höh, mitä niitä sammuttelemaan! Päivänvalossa ja mieluiten jossain muualla kuin makuuhuoneessa, se se on parasta. ;)

marimma
oranssi
Tonde
Jostain syystä mulla on meneillään sellanen kausi, et valojen sammuttaminen riittää vallan mainiosti.

Höh, mitä niitä sammuttelemaan! Päivänvalossa ja mieluiten jossain muualla kuin makuuhuoneessa, se se on parasta. ;)

Minusta taas ei ole päivällä harrastelemaan. En vaan ole ihan sinut itseni kanssa joten liiat valot häiritsee nautintoa. Pimeässä paras 8)

Fanni
Tonde
Minusta taas ei ole päivällä harrastelemaan. En vaan ole ihan sinut itseni kanssa joten liiat valot häiritsee nautintoa. Pimeässä paras 8)

joo sama täällä. Just muistinki vielä yhden joka todella "turns me on" on rintojen nuoleminen. awwwwww....

nyt pelkä ajatuskin siitä niin.... ...... :oops: :lol:

Suzanne

Siistiä että on muitakin jotka tykkää mennä lähes suoraan hommiin! :D Aina toitotetaan että nainen vaatii pitkästi kaikennäköistä esileikkiä ja hellyyttä mutta kyllä mulle usein riittää kielarit ja lyhyt sormetus tai nännien nuoleminen. Suuseksi on kivaa silloin kun siihen riittää kärsivällisyys... Mutta sellaista puolen tunnin silittelyä ja puristelua ennen yhdyntää ei jaksa erkkikään. Ei sille voi mitään että yhdyntäkeskeinen seksi on parasta.

olematon
Suzanne
Ei sille voi mitään että yhdyntäkeskeinen seksi on parasta.
toiki on kyl ainaki mulla ihan kausiluonteista :d et tarviiko ootella pitkäänki ennenku siirtyy tise asiaan :roll: ja pimeessä paras -ainaki mun mielestä. ;)

Deni

tavallisin meillä on ehkä se että, valot pois, hivuttelen kättäni poikaystävän housuihin ja kiusin sitä siinä hetken, sittenpä se yleensäkkin syöksyy yöpöydän laatikolle kortsua etsimään :lol:

cherryblossomgirl

Meillä välillä hyvinkin piiiiitkää esileikkiä, välillä ei juuri ollenkaan.
Aika usein kuitenkin suuseksiä [molemmille] ja pusuttelua, toistemme riisumista, halailua jne jne.

Abigail

Joskus esileikiksi riittää pelkkä haluttavan miehen sanoma "Moi" :lol:.

Parhaiten minut saa kuitenkin tunnelmaan ottamalla syliin, näykkimällä niskaani ja suutelemalla oikein syvään. Sänkinen leuka tuollaisessa puuhassa tekee minut hulluksi muutamassa sekunnissa. Siitä sitten pikkuhiljaa voi edetä hyväilyissä tuntoherkemmille alueille :wink:.

Zuzannah

suihku on mun mielestä tosi hyvä esileikki. sen jälkeen sitten vähän nuoleskelua, kopelointia ja minä usein (varsinkin juuri yhteisen suihkun jälkeen) otan suihin, minkä jälkeen siirrymmekin jo itse asiaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat