Fantasianne? - Seksi

rachel.

Hmmmh. Ekana tulee mieleen minä + kaksi miestä.
Mutta tuo nyt tuskin tulee toteutumaan kun elän tällä hetkellä vakituisessa suhteessa.

Sivut

Kommentit (36)

hanne

kyllä minuunkin nuo kovat otteet vaikuttavat jumalaisella tavalla! :D pientä pakottamisen makua ja alistamista juttuun mukaan, mutta kuitenkin niin että molemmmista tuntuu hyvltä ..ettei "alistettava" toimi vain toisen mieliksi,tällä hetkellä poikaystävälläni ja minulla fantasioidemme toteuttaminen on ollut todella mielenkiintoista ja ihania uusia kokemuksia koettu yhdessä.. :wink:

tiikeli

Mäkään en näe mitään 'päiväunia' fantasioistani, ne on vaan asioita mitä haluaisin kokeilla. Siis julkiset paikat, eri paikat kotona jne. Suihkussakin olis kiva kokeilla. Ja tulikin kokeiltua jo sitä kun mies laukee mun päälle. Ja on kiva kun mies tietää mitä haluaa, eli sanoo mitä tehdään ja koska. 8)

Fanni

No niin, my girls :wink:

Tänne kerätään nyt kaikkien fantasiat häpeilemättä ;)
Joten rohkeasti kertokaa vain villeimmät ja märimmät unenne :D

minä kerron myös omani.. hetken kuluttua :oops:

Fanni

Mulla itellä on näitä fantasioita aika monta :lol:

mutta yksi mulla oli jo teininä.. sellanen "haave" että rakastelisi autossa. Eikä se edes ollut niin vaikea toteuttaa ;)

:lol:

Abigail

Tällä hetkellä fantasiakseni riittää ihan normilähetyssaarnaaja sängyssä peiton alla pimeässä, kun sitäkään ei tosielämässä ole ollut pitkään aikaan saatavilla :roll:.

Jimmy KImmel
Miespuolinen
Abigail
Tällä hetkellä fantasiakseni riittää ihan normilähetyssaarnaaja sängyssä peiton alla pimeässä, kun sitäkään ei tosielämässä ole ollut pitkään aikaan saatavilla :roll:.

Noin helppoihin fantasioihin löytyy varmasti jo forumiltakin apuja, ja jollei mikään muu auta niin jimmyä kehiin.

En pidä itseäni kovin avuliaana tyyppinä, mutta tiettyjen asoiden suhteen olen valmis ojentamaan auttavan käteni... :D

agentti
Jimmy KImmel
tiettyjen asoiden suhteen olen valmis ojentamaan auttavan käteni... :D

tarkoititko auttavan "kätesi"? :wink: :lol:

[size=7]hyvä läppä taas.[/size]

marimma

Vai että fantasioista. Noh tuota.

Vieraat miehet. Kovat otteet. Pieni pakotus. Väkisin makaaminen. mmm. Ei hirmu yli vedettyä hommaa, ei liian teennäistä. Ei liian hellää. Ei saa kysyä mitä seuraavaksi tai miltä tuntuu tai muuta.

Selkeät suunnitelmat pitää tehdä joskus paljon aikasemmin tästä asiasta, että se voi toteutua koska vaan ilman lisäkysymyksiä keskenkaiken kaikkea pilaamassa.

Ei kynttilöitä. Ei suukapuloita. Ei köysiä. Mutta sellainen tuoli olis kiva mihin saa raajat kiinni :roll: Isoa kalua, niin että vähän jopa sattuu. Ei h*oritteluja ei nimittämisiä. Väkisin sisään ja sen sellaista.

Olen helppo yksilö näissä asioissa ;)

Jimmy KImmel
agentti
Jimmy KImmel
tiettyjen asoiden suhteen olen valmis ojentamaan auttavan käteni... :D

tarkoititko auttavan "kätesi"? :wink: :lol:

Tarkoitin ja en tarkoittanut... En vaan keksinyt, että kuinka sen olisin "kivasti" ilmaissut. :? Ilmeisesti tuo sinun tapasi laittaa "käsi" lainausmerkkeihin olisi ollut helkkarin hyvä. :D Noh, ensi kerralla! :wink:

marimma
Joo, paitsi tuota seuraavaa kriteeriä ei ole helppo useimman miehen täyttää (Jimmy mukaan lukien :cry: ):

marimma
Isoa kalua, niin että vähän jopa sattuu.
marimma
Jimmy KImmel
marimma
Joo, paitsi tuota seuraavaa kriteeriä ei ole helppo useimman miehen täyttää (Jimmy mukaan lukien :cry: ):

marimma
Isoa kalua, niin että vähän jopa sattuu.

Siksipä juuri olenkin "helppo" yksilö :roll:

Abigail
Jimmy KImmel
Miespuolinen
Abigail

Noin helppoihin fantasioihin löytyy varmasti jo forumiltakin apuja, ja jollei mikään muu auta niin jimmyä kehiin.

En pidä itseäni kovin avuliaana tyyppinä, mutta tiettyjen asoiden suhteen olen valmis ojentamaan auttavan käteni... :D

Okei myönnän...kerjäsin näitä kommentteja omalla fantasiallani :roll: :lol:.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat