kahden bi-miehen kanssa - Seksi

onhanmulla

Aloin taannoin seurustelemaan ihanan komean ja miehekkään miehen kanssa, yht arvaamatta mies pari viikkoa sitten kertoi olevansa bi ja haluavansa koittaa sitä toisen miehen kanssa, aluksi tietenkin suhtauduin negatiivisesti mutta nykyään jo vähän myönteisemmin.
nyt kysyisin onko muilla kokemuksia kyseisestä aiheesta?
toinen mies on jo katsottuna ja näyttää ihan hyvältä myös, mutta kiinnostaisi kuulla muilta mielipiteitä, kiitoksia etukäteen vastanneille

Sivut

Kommentit (29)

Miffy

Mun exä ei varsinaisesti tainnut olla bi, mutta sillä oli seksikokemuksia miestenkin kanssa. Ei kuitenkaan meidän suhteen aikana.

Jos mä seurustelisin biseksuaalisen miehen kanssa, en kyllä oikein tykkäisi, että se sekstailisi muiden kanssa... Miksei sitten toisen naisen kanssa myös?

Miffy

Aa niin joo, "mies on jo katsottuna" heh :lol: Joo no mikäs siinä, kyllä mä kin ryhmäseksiä voisin kuvitella kokeilevani jos olisin vapaa. Jos vaan kumpikin haluaa niin mikä ettei :)

Miffy

Niin joo no tosta mulla ei ole kokemusta :) Mut eiköhän hyvässä ryhmäseksissä kaikki huomioida? ;) No voithan ettiä netistä jotain kuvia, et miltä näyttää kun kyrpä menee miehen perseeseen niin tiiät sitten ;) olettan et ne siis aikoo harrastaa yhdyntää.

oranssi

Mä en pahastuisi jos mun mies ehdottelisi, en tosin oo varma myöskään että suostuisinko. Mutta vähän nuivaa, että sillä on jo toinen mies katsottuna, vai mustako vaan? Tai siis että siinä on mun mielestä eroa sanoa että haluaisin kokeilla sun kanssa threesomea beibi, etitäänkö mies, tai että haluisin hei sekstaa tän yhden miehen kanssa, sä voit tulla messiin.

oranssi
onhanmulla
siis noinhan se meni et aluksi ehdotti ja sit vast etittiin mies

Ahaa, sehän kuulostaa ihan ok:lta sitten. Ajattelin, että miehes on ominpäin ettinyt kolmannen pyörän.

Neppis_

Seurustelin myös itse bi-henkisen herrasen kanssa.. Mutta meillä se ei loppu peleissä kääntynyt hyväksi :( . Itse kyllä hyväksyin ajatuksen että hän saattaa ihastua myös miehiin, mutta kun asia lipesi käsistä niin, että hän rupesikin tapailemaan heitä, ja saattoi jopa harrastaa seksiä, tavalla etten tiennyt asiasta etukäteen.. eli siis seläntakana :evil: ja ties mitä muuta skeidaa (?!?)
Olisin ollut ehkä valmis kolmistaan.. (huom. Ehkä!)
En kyllä kannusta ketään naista välttämättä hyppäämään suoraan,ilman harkintoja ym., KAHDEN BI-miehen kans.(eriasia jos kaks miestä ois vaan siun kimpus,eli heteroita.. --) Tilanne voi kääntyä niin että miehet rupeavat keskenään harrastaa kaikkea inhaa.. Mut jos pystyt sen huomioimaan ja kuvittelemaan+tykkäät ja sallit, nii mikä ettei - Antaa palaa !! :D

[ai nii, ja "pahin" - Mies jätti miut kun kertoi tykkäävänsäki jätkistä .. :shock: :o :x :roll: :lol: .. eipä moinen kyl yllätyksenä tullu. No se sai mut päättää et toisen bi.n kans ei seukkaa never ever again.]

Jimmy KImmel
onhanmulla
siis noinhan se meni et aluksi ehdotti ja sit vast etittiin mies

Ihan uteliaisuudesta: Jos vasta pari viikkoa sitten kuulit miehesi bi-henkisyydestä, niin mistä löysitte näin nopealla "varoitusajalla" toisen miehen? :? Vaikka tuskinpa on kovin vaikeaa kiimaista miestä löytää, mutta silti kiinnostaa, että mistä se tuolla vauhdilla löytyy... En siis ole itse miestä hakemassa, jos joku tuntee pakottavaa tarvetta saivarrella! :lol:

Neppis_
En kyllä kannusta ketään naista välttämättä hyppäämään suoraan,ilman harkintoja ym., KAHDEN BI-miehen kans.(eriasia jos kaks miestä ois vaan siun kimpus,eli heteroita.. --) Tilanne voi kääntyä niin että miehet rupeavat keskenään harrastaa kaikkea inhaa..

En tiedä, mutta voisin kuvitella, että jos kokoonpanossa on kaksi munan makuun päässyttä miestä, niin kyllä he keskenäänsäkkin räpeltävät "inhasti" eli ei siinä nainen pääse jakamattomasta huomiosta nauttimaan... :wink:

Neppis_
Jimmy KImmel

En tiedä, mutta voisin kuvitella, että jos kokoonpanossa on kaksi munan makuun päässyttä miestä, niin kyllä he keskenäänsäkkin räpeltävät "inhasti" eli ei siinä nainen pääse jakamattomasta huomiosta nauttimaan... :wink:

näimpä miekin sen "kuvittelisin" .. yak! *puistatus* .. en kyl omaa seksinautintoa (mielihyvää) moisen takia kokeilis,pilais. ainakaan enää... ehkä vähän viisastuneena ja aikansa miettineenä. huhhuijaa.
Mut sen puoleen kyllä kiinnostas parin hetero uroksen kans painia :wink:
..mitä kyllä sais ettii mustien ja mirrien kans. Kyl ehdokkaita löytyy miun suuntaan, mut miten liittää siihen viel tavallinen miekkonen seuraks.. hmmh.. ei ne toisen miehen elimet varmaan toista samanlaista hirmusesti kiihottas (?)

onhanmulla

No internetistähän löytää alle 10min 23 bi miestä:D ja näistä ollaan katsottu paras ja juteltukkin on...

kyllä mua kiinnostais kokeilla sitä kun jotenkin tuntuu jopa asteittain kiihottavan 2 miestä toistensa kimpussa mut jos haittana voi olla miehen menetys niin tarvii harkita vielä perusteellisemmin

Neppis_
onhanmulla
No internetistähän löytää alle 10min 23 bi miestä:D ja näistä ollaan katsottu paras ja juteltukkin on...

kyllä mua kiinnostais kokeilla sitä kun jotenkin tuntuu jopa asteittain kiihottavan 2 miestä toistensa kimpussa mut jos haittana voi olla miehen menetys niin tarvii harkita vielä perusteellisemmin

No sitten älä pohdiskele hommiin vain :D
no joo.. kannattaa tosiaan miettiä tunteet pelissä asiaa. Jos päättäisit näin tehdä jätkäsi kanssa.. hän saattaa kiinnostua (jopa) enemmän kokemuksestaan,jos hän sattuu vaikka olemaan neitsyt mies asioissa (?).
Tietenkään en väitä että jokaiselle mies bi.lle näin tapahtuu, mut suurimmalle osalle on niin käynyt.
Tosin, jos miehesi on tykästyäkseen Vain miehiin tai enemmän sinne päin, eiköhän se aika anyway teillä sit edessä ole, oli gangbang tai ei.

Tälläset jutut on ihan henkilöstä kii ..
Toivottavasti teillä käy toiste päin (siis hyvin), ois mukavaa kuulla välistä positiivia kuulumisia tältä rintamalta.

onhanmulla

Oon nyt pähkäilly vähän niin et kyllä sitä kokeilla voi (kiitos eräälle vastanneelle :wink: ) ja voin vaikka informoida et miten kävi...testataan varmaan tän viikon puolella sitä

ja lisää kyseisestä asiasta voi tietysti lkirjoitella tänne:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat