Jos olet kokenut olevasi pelkkä panopuu - Seksi

Iniquitatis

Minkälainen tilanne on silloin ollut? Mikä on saanut sinut tuntemaan itsesi sellaiseksi?

Itse olen n. vuoden seurustellut. Ja olemme mieheni (17 vuotias) kanssa harrastaneet suuseksiä, ja muutakin hyväilyä. Ja olemme ajatelleet yhdyntää, mutta seksimme aikana tunnen itseni pelkäksi panopuuksi.

Hän koskettelee minua (tarkoitan tässä rintojen hieromista tms), koska hän itse myös kiihottuu siitä (tämä tietenkin on okei.) Mutta hän ei ikinä hyväile minua sen enempää. Tai jos hyväilee, hän ei hyväile kauaa, että ehtisin saada sitä mitään nautintoa. Ja sitten hän haluaisikin että kävisin hänen kimppuunsa.
Olen ottanut häneltä suihin, ja hän on aina lauennut käsittelyni jälkeen. Mutta hän ei ikinä vaivaudu antaa minulle mitään mielihyvää.

Tämä saa minut tuntemaan oloni pelkäksi panopuuksi.

Ollut samanlaisia tilanteita?

(Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä.)

Sivut

Kommentit (20)

marimma

Ootko kertonut että siihen tarvitaan paljon muutakin? Oootko miehen eka? Onko sen edellinen tyttö ollut vaikka sellainen ettei oo osannut sanoa että pitää kosketella enemmän? Jos se luulee että se on vaan niin simppeliä :) ?

olematon

Tää on taas vissiin yks niitä tilanteita ku ei oikein osata puhua asioista suoraan niitten omilla nimillä? Ei siinä muu oikein auta ku aukasta sanainen arkku kun ei kukaan osaa toisen ajatuksia lukea (: Rohkeesti vaan.

fanskuli

Niin moni mies ajattelee vaan itseään tai ei muuten vaa osaa käsitellä naisia oikein :? . Viimeksikin heti laukeemisen jälkeen miekkonen lähti samantien, sanoi vain "pitäskö lähtee.." :x

Laurau
riinaF
Kunnon keskustelu varmasti auttaisi tässäkin tilanteessa, kuten muut jo sanoivatkin :wink:

Mulla on pari kertaa ollut tuollainen "panopuu" olo.. Nykyinen mies on kaksi kertaa nukahtanut [u]ihan heti[/u] seksin jälkeen ja mä olen jäänyt siihen ihmettelemään, että mihin se mua tarvitsi, olisi runkannut :? Tokalla kerralla jäi kumikin vielä päälle, mies vaan kierähti pois päältä ja alkoi kuorsaamaan :lol: Nyt ei ole tapahtunut tuollaista pitkään aikaan. Onneks :D

miehillä erittyy laukeamisen jälkeen sitä jotain hormonia, joka alkaa unettaa. jos kultasi on ollut tosi väsynyt ennen kuin aloitte puuhailee, on todennäköstä että se nukahtaa heti kun on saanut. meillä käynyt kans pari kertaa noin, muru on kierähtänyt päältäni pois ja sen silmät on vaan painunut väkisin kiinni :lol: nää kerrat taisi olla lähinnä sillon, kun muru oli vielä armeijassa. aamulla, kun oon sitten siitä maininnut, se parka on ollut ihan "mitä ihmettä? en muista yhtään sitä et nukahdin.." :lol:

Theea

Voi, kyllä valitettavasti olen tuntenut joskus olleeni pelkkä panopuu miehelle. Kyse ei ollut kunnon suhteesta, pikemminkin panosuhteesta, jolloin minun asemani panopuuna on hieman ymmärrettävämpi kuin parisuhteessa. Mies oli vastahakoinen tyydyttämään minua oraalisesti, mutta hänelle kyllä kelpasi suihinotot. Seksi kesti tajuttoman kauan :lol: Eikä mies välttämättä edes lauennut tunnin jyystämisen jälkeen. Ja se pieni muna... veltostui heti, jos hän oli nauttinut viinaa tai pössytellyt :lol:
Mutta siis, panopuuhan minä siinä suhteessa olin :lol: En ole kyllä koskaan ottanut kyseistä suhdetta kovin vakavasti, joten en koe olleeni hyväksikäytön kohteena tai mitään senkaltaista. Kyseessä oli enemmänkin paneskelu, josta minä en saanut mitään. Eikä oikein mieskään :lol:

Barriss

Joo... Tykkäsin yhestä tyypistä, joka vannoi että olisi iloinen, vaikka saisi multa "pelkkää lämmintä kättä". No sitten kun ekan kerran harrastettiin seksiä, se ei sen jälkeen oo ottanu yhteyttä missään muussa mielessä kuin että "nyt panettaa"! :shock: Aika äkkiä irrottauduin kokonaan tyypistä, jolle kyllä kelpaisi seksi vaikka keskellä koulupäivää vessassa, muttei silti ole valmis edes juttelemaan mulle muiden nähden... :? Huokaus, ei oo hirveesti poikaystäväainesta tyypissä, joka ei haluu nähdä minkään muun kuin seksin merkeissä... :roll:

kis22
riinaF
Kunnon keskustelu varmasti auttaisi tässäkin tilanteessa, kuten muut jo sanoivatkin :wink:

Mulla on pari kertaa ollut tuollainen "panopuu" olo.. Nykyinen mies on kaksi kertaa nukahtanut [u]ihan heti[/u] seksin jälkeen ja mä olen jäänyt siihen ihmettelemään, että mihin se mua tarvitsi, olisi runkannut :? Tokalla kerralla jäi kumikin vielä päälle, mies vaan kierähti pois päältä ja alkoi kuorsaamaan :lol: Nyt ei ole tapahtunut tuollaista pitkään aikaan. Onneks :D

haha täälläpä on kerran nukahtanut kesken kaiken päälle :roll: ja kyllähän toi vähän loukkasi.

casey

Tää on vähän OT, mut oltiin kerran reissussa poikkiksen ja kavereitten kans, ne yöpy jossain muualla ja me poikkiksen kanssa sen kavereitten luona. Yöelämään käytiin tutustumassa, mutta ei kauheesti alkoholia juotu. Kun sitten kämpille selvittiin (poikkiksen kaverit jäi vielä baariin) nii pussailemaan ruvettiin ja siitä lähti juttu etenemään..

Ja seuraavaks molemmat herätään siihen, kun poikkis makaa puoliks päällä (vaatteet päällä kuitenki :P ) ja ne kaverit tulee kotiin :roll: Oli kyllä molemmilla vähän "wtf" olo sillon.

tourniquet

juu on ollu! Välillä on sellasta peliä tuollaisen "womanizerin" kanssa, ja vaikka luulis toisten naisten opettaneen niin ei tuokaan tee muuta ko rintoja hieroo, ja sitten onki jo sormet housuissa. Olenki tuosta sitten saanu vuodattaa paljon kyyneleitä ystäville, mutta siitä sitte aina noussu. Nytten tuo mies vaan ei pääse intistä muoden kimppuun, ja lähetteleekin sitten vihjailevia viestejä iltasin kun on lomilla, ja sitten kun nähdään en meinaa päästä lähtemään kun on niin houkuttelevaa. Vaikka tiedän olevani vain panopuu niin kyllä mulle kelpaa kun saa itekki VÄHÄN edes -.-

Mutta alottajalle! kannattaisko sanoa sille miehelle mistä pidät. Samalla ku lämmittelet viet sen kädet paikkoihin mistä tykkään ja sanot että "tästä tuntuu hyvältä" ja aina ko käsi vaeltaa takasi rinnoille ni viet takaisin. Ite teen tälläin ja kyllä se pikkuhiljaa oppii :D 8)

esiska

Eksän kans tuli kieltämättä välillä vähän sellainen olo että panopuuko tässä vain ollaan :? Saattoi ruinata seksiä jopa pari tuntia jos en antanut.
Toisinaan hän kysyi heti "miten olis..." ja jos vastaus oli etten haluais tänään niin ex otti ja häipyi.
Sain jopa kuulla että "olisit heti sanonu ettei heru niin en olis turhaan tullut ja viipynyt" :shock: tosi törkeää mielestäni
Oli myös tilanteita joissa ex hyväili orgasmiin (tiesi että herkkä olen :oops: ) ja sitten suunnillee heittäytyi selälleen sängylle ja komensi hommiin. Jos en olisi halunnu niin siitäkös olisi sota syttynyt, olisin vain itsekäs narttu joka ajattelee vain omaa nautintoa. Eli töihin sitten vain, suulla tai käsin, päälekin sai nousta, mutta ei huvittanu :( Pahimpina kertoina ex pysäytti, käski odottamaan että rauhottuisi ja saisi pitkittää nautintoa. En tajua miksi siedin sellaista :evil:
Nykyään olen niin ihanassa suhteessa etten parempaa voisi toivoa ja seksikin on niin nautinnollista kun saan niin paljon huomiota ja rakkautta :wink:

TaraTella

Pakko sanoa, että viimosin suhde alko tuntuun tolta!
Tuntu kuin olin sille vain pano, jota sai jyystää kun mieli teki, vaikka toki lateli ihania sanoja jne. Mutta silti jostain syystä tuli panopuun olo :?

Prinsessaa

Kerran poikaystäväni kysyi lempeästi ja pilke silmäkulmassa että saanko panna sua ja totta kai suostuin kun ajattelin että edessä ois ihana rakasteluhetki. Mutta se olikin sitten aivan muuta. Housut jätkä vetäs heti pois ja pyys suihinottoa. Sen annettuani oli JO tulossa sisään... Sanoin etten ole lainkaa kiihottunu ja sitten se kyllä tosi vähän sormitti muttei pahemmin tuntunu välittävän mun kiihottumisesta. Pidin jälkeenpäin kyllä aikamoisen saarnan hyväilyn tärkeydestä koska tosta tuli niin paha mieli, sehän oli käytännössä vaan tekninen suoritus... Tää oli tosin melko ymmärrettävää koska nää oli mun ja poikaystäväni ensimmäisiä kertoja ja oon sen ensimmäinen tyttöystävä jonka kanssa se on tehnyt, mutta silti tosta jäi tietenkin tosi paha maku suuhun vaikka nykyään saan aina hyväilyä yms. Oon vaan huomannut ton jälkeen olevani hirmu tarkka että tosiaan saan mitä tarvitsen ennen itse juttua ja joskus kun hyväilyt ja esipuuhat on jäänyt vähemmälle on jääny tosi paha mieli jälkeenpäin varmaankin just ton yhen kerran takia.

Keijju

Johtuu pelkästä siitä ettei poikaystävälläsi taida olla kokemusta tai on niin kyrpä ettei välitä muusta kuin siitä että hän saa tyydytystä! Sama homma itellä.

Essie
esiska
Eksän kans tuli kieltämättä välillä vähän sellainen olo että panopuuko tässä vain ollaan :? Saattoi ruinata seksiä jopa pari tuntia jos en antanut.
Toisinaan hän kysyi heti "miten olis..." ja jos vastaus oli etten haluais tänään niin ex otti ja häipyi.
Sain jopa kuulla että "olisit heti sanonu ettei heru niin en olis turhaan tullut ja viipynyt" :shock: tosi törkeää mielestäni
Oli myös tilanteita joissa ex hyväili orgasmiin (tiesi että herkkä olen :oops: ) ja sitten suunnillee heittäytyi selälleen sängylle ja komensi hommiin. Jos en olisi halunnu niin siitäkös olisi sota syttynyt, olisin vain itsekäs narttu joka ajattelee vain omaa nautintoa. Eli töihin sitten vain, suulla tai käsin, päälekin sai nousta, mutta ei huvittanu :( Pahimpina kertoina ex pysäytti, käski odottamaan että rauhottuisi ja saisi pitkittää nautintoa. En tajua miksi siedin sellaista :evil:
Nykyään olen niin ihanassa suhteessa etten parempaa voisi toivoa ja seksikin on niin nautinnollista kun saan niin paljon huomiota ja rakkautta :wink:

Esiska: en ymmärrä tuota kohtaa "ex pysäytti, käski odottamaan että rauhouttuisi ja saisi pitkittää nautintoa, en tajua miksi siedin sellaista" En ymmärrä oikeen tätä kohtaa, koska siis on meillä ainakin niin että kun tuo mies meinaa saada melkein heti, niin sitten se sanoo "oota hetki" ettei se heti laukea, koska heti se ihana loppuu kun se laukeaa, eli se haluaa puuhailla pitempään siks se monesti pysäyttää ennenku orgasmi tulee, ja musta se on ihan ookoo. vai tarkoititko edes tälläistä?

Muuten kyllä tosi sikamaista touhua mieheltä nuo muut jutut.

riinaF

^ Mä käsitin ton esiskan jutun niin, että ensin eksä käski ottamaan suihin tai vastaavaa vaikkei esiskaa yhtään ois huvittanut ja sitten vielä käski pitää taukoja ettei tulis niin nopeasti. Suihinottaminen ainakaan ei ole herkkua, jos sitä ei itse haluaisi tehdä, saati sitten että saa jotain hemmetin taukoja alkaa pitämään ja sit aloittaa "alusta" miehen hoitelemisen (siis että taas ollaan kaukana saamisesta), leuat kun tulee kipeäks jo siinä että suoraan hoitelee miehen loppuun.

Kyllä mustakin toi taukojen pitäminen on ihan jees silloin, kun toinenkin osapuoli tahtoo vielä jatkaa pidempään tai esim. yhdynnässä. Mutta ei silloin, kun tauon ansiosta toinen joutuu vielä pidempään pakotettuna tekemään jotain :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat