Ihana mies, mutta äärimmäisen huonoa seksiä - Seksi

paperikirahvi

Hänellä on tosiaan todella pieni :shock: Luulen, että tämä ahdistus johtuu minun tapauksessa siitäkin, että erostani on vasta vähän aikaa ja ikävöin edelleen exääni, johon jatkuvasti vertaan tuota nykyistä kumppania.

Sivut

Kommentit (44)

m78

Muistan lukeneeni jostain, että siinä kestää jonkin verran aikaa, että naisen pimpsa mukautuu uuden miehen kaluun sopivan kokoiseksi. Eli jos aikaisemmin on ollut suurikaluisen miehen kanssa ja uudella miehellä on pienempi varustus, niin siinä menee varmasti hieman aikaa, että tilanteeseen tottuu. Asioiden kehitystä voinee nopeuttaa vaikkapa treenaamalla pimpsaansa pienillä ja painavilla geishapalloilla, jotta tiukkuutta tulisi lisää ja lantionpohjan lihaksien kontrolli olisi parempi. Nuoren naisen lienee turha edes kokeilla isoja tai normaalikokoisia palloja, koska paikat eivät ole niin "väljiä", että niistä olisi apua.
Ison kalun kanssa voi olla (ja kai pitääkin olla) ihan vaan lihakset rentona, mutta pienikaluisen kanssa joutuu varmasti käyttämään lihaksia, jotta saa yhdynnän tuntumaan joltain.

Toinen harjoitteluvaihtoehto voisi olla lantionpohjan lihaksien "opiskelu" ihan oman sormen kanssa, jos ei tee mieli työntää kuulia sinne. Eli sormi "sinne" ja sitten kokeilemaan, että millä tavalla lihaksia jännittämällä saa puristettua koko sormea, tai pelkästään jostain tietystä kohdasta. Kun lihaksien kontrolli kehittyy, niin sitten voi myös hämmästyttää miestään puristelemalla miehen sormea tai penistä juuri jostain tietystä kohdasta. Eräs exäni pystyi puristamaan sormeani neljästä eri kohdasta, ja itse olin kuin halolla päähän lyöty kun koin sen ensimmäistä kertaa...

Luger

Kannattaa varmaan nyt ensi alkuun treenailla niitä lantionpohjanlihaksia jos ei tunne lainkaan penistä sisällään.
Myöskin sopivan asennon löytäminen auttaa taatusti kun saa sen peniksen oikeassa kulmassa sisään.

Ruukkukaktus

Voi, kuulostaa vähän minulta ja exältäni :? Suuseksi oli todella hyvää, mutta itse seksi.. :roll: Miltään ei tuntunut, ja meillä oli ongelmana se, ettei mies tullut ollenkaan. Eli sitä saatettiin sitten tuntikin jyystää ja viiden minuutin kuluttua viimeistään mä aloin kertailla englannin epäsäännöllisiä verbejä päässäni tai miettiä maailman poliittista tilannetta :lol:
Meillä tuo todennäköisesti johtui juuri miehen heikohkosta varustuksesta ja kokemattomuudesta. Suuseksilläkään ei häntä saanut tulemaan, vain oma runkkaus toimi (alkoi siinä kyseenalaistaa omat taitonsakin pikkuhiljaa).
No tilanne meni sitten siihen, että seksiä harrastettiin korkeintaan kerran kuussa ja vähän alle puolen vuoden jälkeen suhde loppuikin...

Mutta koska tuo oli vasta teidän ensimmäinen kertanne ja miehellä on kokemusta niin uskoisinpa, että tuo tuosta vielä paranee :) ainahan sitä sanotaan, ettei sitä koolla ole väliä, jos vehjettä osaa käyttää :wink:

Marika_
Mariel
Miestä ei tosiaan kannata kaivata pelkän peniksen takia.

Samaa mieltä :shock:
Mun mielestä toi otsikko oli vähän...no outo "huonoa seksiä" :?

En usko että se on miehen vika, niin kuin et varmaan itsekään.
Ei seksi ole se pääjuttu, mutta osa suhdetta kuintekin. Kyllä se pienikin vehje tuntuu, jos sä nainen itse näet ensin vähän vaivaa harjoittaessasi niitä lihaksiasi.

En ymmärrä miten joku voi edes haikailla entistään jonkun peniksen koon takia jos nykyisellä nyt sattuu olemaan pienempi :? :shock:

Mariel

Jos kyseessä ei ole ihan käsittämättömän pieni, niin siihen kokoon tottuu. Kun tarpeeksi ootte harrastanut, et edes muista miltä entinen tuntui. Kestoakin on helppo treenata, kunhan on alkujännityksestä päässyt eroon. Miestä ei tosiaan kannata kaivata pelkän peniksen takia.

Marika_

Lintu, jos satuit huomaamaan, myönsit itsekin että "oli sillä entisellä kyllä ihanemmat ja paremmat tissit...ai että ne oli upeat" ajattelutapa on loukkaava toista osapuolta kohtaan, eli myös se on loukkaavaa, kun ja jos jotkut haaveilevat vielä "hyvästä" seksistä sen entisen kanssa, jolla oli isompi penis.
Muutenkin parisuhteessa seksistä toisen kanssa haaveilu lasketaan pettämiseksi, vaikka sitä vaan miettisi että "sillä toisella oli kyllä parempi varustus...". Se ongelma on kyllä aina siellä naisen(että miehen) korvien välissä, ei kenenkään peniksessä.

Sanonpa, että jos seksi on huonoa, niin se on yhtä paljon itse naisenkin vika kuin miehenkin, jos ketään ylipäätään pitää alkaa "syyttelemään" (ei nyt kirjaimellisesti syyttelemään, mutta etsiä syytä "huonoon seksiin".

paperikirahvi

Ääh, kauheaa väittelyä täällä :oops:

Päädyin itse siihen lopputulokseen, etten ole vielä päässyt edellisestä suhteesta yli.(erosin vasta kolme kuukautta sitten) Sanoin uudelle miehelle, että minua ahdistaa, enkä nyt halua suhdetta. Kaikki tuo ei siis johtunut pelkästään vehkeen koosta :lol:
Tuon uuden miehen tavatessani tuntui aluksi siltä, että pystyisin unohtamaan exäni. Etenimme kuitenkin suhteessa mielestäni liian nopeasti (viikon tuntemisen jälkeen harrastimme jo seksiä) eikä asiaa parantanut se, että miehen heiveröinen ja laiha olemus sekä housujen sisältö eivät kiihottaneet minua ollenkaan samalla tavalla kuin exäni, joka oli mielestäni kaikin puolin sopiva. Eikä mikään ihme, että aloin haikailla exän perään - hän jätti minut todella yllättävässä tilanteessa minun luullessani, että suhteemme oli kunnossa. Tässä ei siis ole kyse siitä, että rakkauteni loppuisi siihen kun huomaan, mitä housuista löytyy. En todellakaan rakastanut uutta kumppaniani, vaan rakastan edelleen exääni, pakko se on itselleenkin myöntää.

Ei kai tässä auta muu kuin antaa itselleen aikaa. :roll:

cute

ja tavallaan kyllä loukkaannun jos huomaan että mieheni kattoo jotain toista tai tulee jossain keskustelussa puheeksi joku perse tai tissit tai hyvänäkösyys.vaikka tiedän että se on vaan sellasta mitä ei tarvi ottaa kuuleviin korviinsa edes! tiedän että ei se kulta niitä sillai kato, toki mäkin huomaan varmaan muitakin mutta en edes ajattele mitään niistä, enhän mä edes osaa sanoa onko joku muu komea :P

cute

^samaa mieltä marikan kanssa 8)
Se lasketaan jo pettämiseksi jos haaveilee jostain toisesta, on sitten kyseessä ex tai joku ihan muu kuin se nykyinen.
itse olen sitä tyyppiä joka ei edes osaa kattoa muita miehiä kuin omaani, minusta oma kultani on maailman komein, ihanin seksikkäin ja vaikka mitä!

Marika_

Missään ei puhuttu vertailusta, vaan siitä että melkeen jopa haaveilee ja ajattelee sitä entisen isompaa vehjettä...kun nykyisellä on pieni ja seksi on huonoa. Ei se haaveilu ja ikävöiminen paranna asiaa tippakaan, lisäksi sen voisi mun mielestä laskea henkisellä tasolla pettämiseks.

...en muutenkaan ymmärrä miksi suhteessa pitäisi sen vanhaan perään haahuilla? Kannattaa varmaan päästä yli siitä ennen kun alottaa uuden.
Ja muutenkin, jonkun peniksen koon takia?! ...voi elämä :shock:

Puutarhis

Linnun ajatukset ovat hyviä. Itseasiassa loistavia.

Usein uutta kumppaniaan tulee alitajuisesti verranneeksi edellisiin kumppaneihinsa. Siitä huolimatta, että jotkin asiat ovat olleet ehkä parempia edellisessä suhteessa, nykyisen suhteen asiat ovat varmasti pääosin parempia, koska sen uuden kumppanin kanssa ollaan.

Asioita, jotka olivat vanhassa suhteessa paremmin, voi vaivihkaa tuoda uuteenkin suhteeseen. Jos entinen suostui yhteiseen siivouspäivään, mutta nykyinen ei, niin siihenkin voi yrittää löytää kompromissiratkaisua. Jos minä tiskaan tällä viikolla, tiskaa sinä ensi viikolla jne.

Puutarhis

Omasta mielestäni seksi on hyvin iso osa parisuhdetta. Milläs ne suhteet vastakkaiseen sukupuoleen muuten eroaisivat kaveruudesta. Ihmisten seksi kun ei ole ainoastaan jälkikasvun saantia varten. Seksuaalisena ihmisenä haluan parisuhdeseksini myö olevan hyvää. Enkä todellakaan tarkoita sitä, että seksi on kuitenkaan se tärkein osa parisuhdetta.

Olen itse kokenut, että jos seksi on lähes aina huonoa (syystä tai toisesta), niin läheisyys ja tunteet toista ihmistä häviävät aika nopeaan. Ei se pieni kalun koko haittaa, mutta pieni koko yhdistettynä muutenkin huonoon seksiin, ei vain ole mun juttu. Kyllä ainainen tyytymättömyys tappaa suhteen kuin suhteen.

Omasta kokemuksesta voin myös sanoa, ettei se megaisokaan kiva ole. Normaalikokoista kalua on kaikista paras käyttää. Mahtuu suuhun, pillu kestää uusiokäytön samana päivänä (megamunan kanssa ei edes liukkari auttanut) ja näyttääkin kaikista parhaimmalta.

Sen verran elämää ja kokemuksia on tullut kartutettua, että monesti isompi kalu kasvattaa kantajansa egoa enemmän kuin pieni kalu :) .

Muistetaan myös se, että se mikä on minulle pieni, voi olla toiselle iso ja toisinpäin eli kaikenkokoisille kaluille varmasti löytyy käyttöä.

Lintu

Minusta taas on ihan luonnollista että päähän tulee kaikkia ajatuksia. Ihmisen mieli tekee vertailuja väkisinkin, vaikka kuinka haluaisi ne tukahduttaa. Sen nyt vaan sattuu huomaamaan, jos toisella on pienempi tai isompi. Kaikista asioista ei toisessa voi pitää ja oli se mitä oli, minusta on ihan ok myöntää itselleen, että se ja se tuntui paremmalta sen ja sen kanssa. Kun kumminkin on varmasti miljoona asiaa, jotka taas toimii paremmin nykyisen kanssa. Asialla voi olla kuitenkin hekumoimatta, koska tällä hetkellä on sen toisen ihmisen kanssa, niin kannattaa ennemmin keskittyä häneen ja siihen mitä siinä tämänhetkisessä suhteessa on.

Jos mieheni ajattelee, että hänen exällä on ollut parempi vartalo kuin minulla, eipä se juuri hetkauta, jos mies kuitenkin rakastaa minua tällaisena kuin olen ja hyväksyy minut näin, eikä tee tarkoituksellista vertailua. Minusta on siis mahdollista ajatella, että jollain oli parempi se ja se, mutta tätä ihmistä rakastan ja juuri rakkaus tekee tästä ihmisestä kauniin ja äärimmäisen tärkeän minulle.

Ja vielä, minusta rehellisyys itseään kohtaan ei ole moraalitonta. Jos nauttii enemmän jostain asiasta enemmän kuin toisesta, miksi hävetä ja syyllistyä siitä, että myöntää että näin on, eikä asialle voi mitään.

SunLion

penisrengas tuo lisää paksuutta penikseen...paksuus on mielestäni tärkeämpi kuin pituus. Voit ehdottaa tuota penisrengasta leikkimielellä...sehän lisää myös kestoa yms..
Voit tosiaan treenata lihaksiasi joko "pidättelemällä" kuin pidättelisit virtsaa tai sitten geishapalloilla.

m78, en usko että naisen pimpsa muotoutuu peniksen mukaan mutta lihakset kyllä supistuvat ja venyvät..palautuvathan ne synnytyksenkin jälkeen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat