Mitäpäs kun mies onkin liian hidas? - Seksi

oranssi

Mä en kutsuisi sitä keskeyttämiseksi, jos lopetetaan ilman että mies saa orgasmia. Enhän mäkään saa läheskään aina (yhdynnässä), miksi poikaystäväni pitäisi saada? Siis tarkoitan että onhan se kivaa sinänsä, mutta jos ei meinaa tulla niin ei, ei se ole sen suurempi epäonnistuminen vain siksi, että kyseessä on mies. Ei se mun mielestä tarkoita sitä, että hommaa ei ole jotenkin tehty loppuun asti. Ja jos välttämättä haluaa, että kummatkin saa joka kerta, niin voihan sitä käyttää myös käsiä ja suuta.

Sivut

Kommentit (29)

Suzanne

Joo meilläkin ollaan monta kertaa jouduttu keskeyttämään puuhat kun mies ei yksinkertaisesti laukea. Vehje puutuu ja hankautuu kortsun kanssa ja fiilikset häviää niin ei silloin todellakaan tarvi väkisin jyystää. Sen exä kuulemma aina pakotti jatkamaan vaikkei miestä enää huvittanu, todella törkeetä.

Jos penis ei ole liian puutunut niin jatketaan hommaa suihinotolla tai mies masturboi orgasmiin saakka (ihanaa katseltavaa ;) huomattavasti kivempaa kuin kortsun kanssa väkisin jyystö kunnes ollaan molemmat verillä).

annu

Kylläpä foorumilta löytyy sinnikästä porukkaa! :shock:

Mulla kyllä tulee totaalikyllästyminen, paikkojen puhkihankautumisesta puhumattakaan, jos mies ei ala laueta yhdynnässä järkevässä ajassa. Mä en antaisi itseäni tuntikausia jyystää. Joskus on lopetettu kesken, jos mitään ei yksinkertaisesti tapahdu. Ei kai seksin nyt mikään puuduttava ja hikinen suoritus pidä olla (vrt. vaikkapa kodin suursiivous) Toki keskeytyksen jälkeen tulee paha mieli, mutta jos mies ei laukea/ koko vehje ei jaksa seistä, vaikka kokeilee kaikkia keinoja, niin ei herranjestas sitten! Parempi koettaa toisen kerran levollisemmalla mielellä....

chili

En kuuna valkeana kuvitellut valittavani tällaisesta, mutta nyt on pakko. Kumppanini on osoittautunut sellaiseksi teräsmieheksi, että mulla ei kerta kaikkiaan kestä paikat niin kauan. Kyse ei ole vain siitä että luisto loppuisi, vaan vaikka käytämme sitten liukkaria, jotenkin alakerta silti ärtyy ja homma menee ei-niin-nautittavaksi. Suhteemme on kestänyt vasta parisen kuukautta ja pian varmasti pääsemme noista kortsuista eroon, helpottaisikohan tämä miehenkin pääsemistä loppuun asti?

Toki hän yleensä saa, mutta pari viime kertaa on ollut pakko minun toimestani luovuttaa. Pööh. :roll:

sannaska

[color=orange]Tässä tapauksessa esileikit on paikallaan myös miehen suuntaan. Eli ku tarpeeksi kauan härkitty niin sit vasta itse asiattomuuteen, jolloin ei tartte jyystää sua puhki.[/color] 8)

joker

Mie harrastin yhdyntää kerran 5 tuntia putkeen, jonka jälkeen kumppani sanoi, ettei halua enää seksiä vähään aikaan.
Kuka sitä kuitenkin heti seuraavana aamua vonkasi?

Miffy

Kun jotenkin mua ärsyttää sellanen ajatusmaailma, että pitää vaikka pimppi ruvella jatkaa seksiä, vaikka muuten ois jo fiilikset menny koko touhuun mut kun MÄLLIN PITÄÄ LENTÄÄ JOKA KERTA!!

chili

No eihän se nyt noin mene, juurihan kirjoitin tuolla että sen takia ollaan jouduttu laittamaan homma poikki. Minusta nyt vaan olisi kiva että mies tulisi, vaikka tämä tilanne ei häntä itseäänkään kuulemma häiritse.

oranssi

Meillä mies ei tuu läheskään joka kerta, eikä ikinä ilman käsi/suustimulaatiota. Mä olen itekin vähän huono saamaan, joten me ollaan tällainen kuivaharjoittelupariskunta. :) Ei vaan siis seksi on muuten hyvää, mutta kertaakaan en ole saanut orgasmia pelkästään yhdynnästä eikä hänkään. Ei siinä mun mielestä ole mitään pahaa, jos vaan suhtaudutte siihen oikealla tavalla. Varmaankaan sä et ole ainoa nainen, jonka kanssa miehelläsi on sama ongelma, joten hän lienee jo tottunut. Me lopetetaan monestikin niin, että vain jompi kumpi on saanut tai joskus ei kumpikaan.

Kannattaa oikeesti opetella näkemään seksissä se koko kiva prosessi, eikä vaan se "huikea lopputulos", joka ei oikeesti mun mielestä ole tärkein juttu. Siis jos ei ikinä sais, siinä tulis kyllä hulluks, mutta kunhan useimmiten saan tai edes joskus niin se tekee seksistä vain entistäkin jännempää, kun koskaan ei tiedä että milloin tulee sitä kivaa ekstraa. ;) Me ollaan niin kasvettu ajattelemaan, että koska naisten on vaikea saada niin se ei haittaa ettei ite tuu, mutta miehen pitäis aina. Mun mielestä se on ihan hanurista koko ajattelutapa.

Miffy

No mutta... Ehkä sun kannattaa vaan lakata murehtimasta asiaa!

Kuulostaa vähän mun exältä - joskus tuli ihan lyhyessäkin ajassa, joskus ei millään. Sitten me vaaqn lopetettiin kun vielä tuntui hyvältä eikä sen kummemmin ajateltu asiaa.

oranssi
chili
oranssi
Varmaankaan sä et ole ainoa nainen, jonka kanssa miehelläsi on sama ongelma, joten hän lienee jo tottunut.

Toivottavasti olen :lol:

Nooo siis, tarkoitin menneitä naisia, mutta hyvä pointti. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat