Painostusta seksiin? - Seksi

Amandah

Mikä on teidän mielestänne painostusta seksiin ja missä teillä menee raja? Itse en ole ennen ollut kenenkään kanssa ja nyt on sellanen tilanne, että toinen haluaa koko ajan. En ole vielä valmis kun ei olla tunnettu kauaa. Pitäisikö suostua vai ei? Kohta ei varmaankaan huvita tavata koko henkilöä enää (parempi unohtaa ajoissa koko tyyppi)...

Kommentit (12)

SooZ

Nuo tuo sinun tilanteesi ainankin kuulostaa sille että anna kenkää tuommoiselle miehelle! Ei taida olla kuin seksi mielessä.. :roll:
Ei sitä kannata seksiin ryhtyä pakosta tai koska toinen niin haluaa. Täytyy itsekin haluta.

kivi

ÄLÄ RYHDY SEKSIIN, jos et ole valmis. On ihan ok sanoa toiselle, että olet neitsyt etkä ole vielä valmis seksiin. Jos se susta välittää, niin kyllä se sua odottaa ja jos ei välitä, niin ei se ollut sulle oikea ihminen.

Samalla voisit ehkä sanoa, ettet kuitenkaan aio avioliittoon asti pantata (jos et siis aio), mutta tahdot edetä omassa tahdissasi. Jos suostut seksiin vain toisen painostuksen takia, voi siitä jäädä ikuiset traumat.

Jzzu
Lizzie
[color=darkblue]Laittaisitko itse tähän vähän kuvaavamman otsikon? Kiitos. -Liz[/color]

[size=9][color=red]Vaihdoin otsikon kuvaavammaksi.
-Jzzu[/color][/size]

aada

Mun exä painosti mua ottamaan suihin siltä. Yhdyntään sillä ei ollu mikään hoppu, mutta ensimmäisenkin kerran kun sänkyyn päädyttiin, niin heti olisi pitänyt suikkaria antaa. Minäkin kun olin neitsyt vielä ni paniikkiinhan siinä meni ja itku tuli. Ja poika suuttu ja lähetti mut kotia. Nykyiseni taas kunnioitti mua ja odotti painostamatta kuukausia siihen saakka, että itse olin valmis yhdyntään.

Mutta amandah, älä suostu jos itestäs ei tunnu hyvältä. Niiku tuolla jo aikaisemminkin kai sanottiin, niin se poika odottaa kyllä jos oikeesti välittää susta, eikä halua vain seksiä.

Murehtija

Älä suostu seksiin jos et vielä itse halua. Exän kanssa oli sama homma enkä mä ollut valmis ja vasta "kyllästyessäni" täysin siihen ahdistavaan jankkaamiseen, annoin toiselle periksi. Ensin tuli ihan hyvä tunne kun tuntui että oli voittanut oman pelkonsa mutta ajan kanssa tilalle tuli uusi pelko itse yhdynnästä sillä se sattui ja tuntui nololta. En ollut kertaakaan kiihottunut, en halunnut, halusin vain että toinen lopettaa painostamisen eikä jätä.

En usko että exäni teki sen tahallaan, oli vaan niin nuori ja henkisesti niin ylivoimainen muhun nähden, ainakin vielä silloin. Erosta on 2 vuotta enkä ole kenenkään toisen kanssa seksiä harrastanut, pelottaa liikaa.

Joten mieti todella haluatko tehdä seksistä itsellesi katkeran pelon kohteen ja koetinkiven jokaiselle tulevaisuudenkin suhteelle tai ihan vaan nykyiselle suhteelle. Tällä hetkellä asia ahdistaa ja haluaisi pystyä "vain antamaan" mutta se ei ole niin yksinkertaista eikä seksi todellakaan ole sen arvoista jos ei sitä oikeasti halua. Mä olen ainakin saanut seksistä ihan vääristyneen, alistavan kuvan enkä tiedä pääsenkö peloistani koskaan.

Joanna

missään nimessä ei tarvitse suostua seksiin, jollei itse halua/ole siihen valmis!

se painostaminen voi kyllä olla tosi ahdistavaa.
itselläni oli se tilanne joskus yläasteella (long, long time ago.. :shock: )
et silloinen poikaystävä jaksoi painostaa seksiin. se vetosi mm. siihen kun kaveritkin saa ja asetti mulle jopa päivämäärärajoja, joihin mennessä mun olisi pakko suostua tai se jättäisi mut.

mä elin pelko puserossa, kun toisaalta olin umpirakastunut, mutten ollut valmis seksiin vielä silloin.

kaksi vuotta oltiin on-off yhdessä emmekä koskaan harrastaneet seksiä. :wink: :wink: lopulta sitten tulin lopullisesti jätetyksi jonkun pari vuotta vanhemman tytön takia. sillon sattui ja kauan myöhemminkin, mutta onneksi en taipunut painostukseen. se on yksinkertaisesti väärin.

mtc_crazy

Elä suostu, ei kannata. itse suostuin kerran (eka kerta) painostuksesta ja koko tapaus oli niin kamala.... traumat siitä jäi. en suosittele.:(

Muoksmuoks.. siis en ollu koko juttuun henkisesti/fyysisesti valmis

miru

Ku olin yläasteella, niin mun sen aikanen "poikaystävä" yritti painostaa mua seksiin. Ja jättiki mut sen takia ku en antanu pariki kertaa varmaan, ja vaikka tykkäsin siitä paljo niin en antanu ku en ollu valmis. Loppujen lopuksi mä sitte jätin sen ku kiinnostus meni siihen jatkuvaan ollakko vai eikö olla-hommaan. Ja erittäin tyytyväinen oon etten antanu, emmä ees tuntenu koko tyyppiä.

Cadillac
aada
Mun exä painosti mua ottamaan suihin siltä. Yhdyntään sillä ei ollu mikään hoppu, mutta ensimmäisenkin kerran kun sänkyyn päädyttiin, niin heti olisi pitänyt suikkaria antaa. Minäkin kun olin neitsyt vielä ni paniikkiinhan siinä meni ja itku tuli. Ja poika suuttu ja lähetti mut kotia..

Onpas siinä urpå jätkä!! :x

Aloittajalle: Kuulostaa vähän painostukselta. Toisaalta omalla kohdallani on niin, että jos eka kerta ei olisi ollut suurimmaksi osin miehen tahdosta, olisin neitsyt vielä eläkeläisenäkin...
Kannattaa odottaa ja kuunnella itseään. Kyllä sitten, kun olette jonkun aikaa tunteneet, tiedät varmemmin mitä haluat.

Zazzix

moni on varmasti tehnyt sen painostuksen alaisena, ainakin ekalla kerralla poikaystävä saattaa vähän painostaa (miehet kun eivät jaksa odottaa) parempi se niin on, että itse haluat sitä ja mieli tekee. Jossain sen rajan on mentävä, ei ketään saa pakottaa tai liikaa painostaa, silloin se ei ole enää tervettä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat