Muuttiko seksin aloittaminen sinua? - Seksi

_Melissa_

Muutuin valtavasti sen jälkeen kun aloitin seksin harrastamisen.. En alkanut silti seurustelemaan, mutta sen jälkeen ku "ensimmäinen kerta oli hoidettu" niin vapauduin-turhankin paljon.

Ennen olin kovin ujo ja tiukkis, mutta yhtäkkiä olinkin paljon rennompi ja vapaamielisempi. Seksi ei enää ollutkaan minulle sellanen pyhä/ tärkeä asia... Seksi menetti ns. vakavuuden. Yhtäkkiä mun mielestä oli ihan ok lähteä baarista kotiin jonkun vieraan tyypin kanssa ihan vaan sekstailemaan. Ennen halveksuinkin toisia, jotka oli niin kevytkenkäisiä.

Seksikumppaneita tuli koko ajan lisää ja joka kerta kynnys lähteä jonkun kanssa kotiin tuli matalammaksi. Surullista. Sitä toivois toisaalta, että seksillä ois oikeesti joku merkitys ja et se ois kahden ihmisen välinen tunteiden osoitus-mut mites osoitat ku hädin tuskin muistat toisen nimeä!? Muutaman kerran ku on tullut aivan liian kännissä sekoiltua ja aamulla herännyt jonkun vierestä kenen nimeä ei muista niin on tullut vannottua et ikinä en enää tee mitään näin tyhmää...Mut se tuppaa unohtumaan.

Eli, kyllä, seksin aloittaminen muutti minua valtavasti! Enkä voi sanoa, että vain hyvällä tavalla. Musta on tullut aivan liian kevytkenkäinen ja välinpitämätön ja pelkään mun "helppoudella" pilaan mahdollisuuteni seurustelusuhteeseen. Koen antavani miehille aivan väärän kuvan itsestäni.

Sivut

Kommentit (37)

closure

Mulla kans tuli enemmän itsevarmuutta. Eniten just sen takia, että kun toinen tykkää kropasta ym. :) Oon alkanu pikkuhiljaa hyväksyä sen mitä peilistä näkee, kun tietää, että ainakin joku on siihen tyytyväinen :)

Malin

Ensimmäinen kertani oli yhdenillanjuttu, olin juuri täyttänyt 17. Mies oli 24 ja humalani oli ehkä hivenen liian kova. Ei ehkä tulisi ensimmäisenä mieleen, mutta se oli äärimmäisen mahtava ensimmäinen kerta :D Tiesimme toisistamme vain nimet ja tietenkin kaiken, mitä olimme jutelleet, meillä oli erittäin hauskaa yhdessä ja se tietty vapaus toi juttuun jotain hienoa. Kuulin vasta myöhemmin hänen ikänsä, emmekä edes tienneet mistä toinen oli kotoisin. Toisekseen mies oli uskomattoman vetävä, siis sellainen ettei toista ole oikeasti sattunut kohdalle koskaan myöhemmin :) Vieläkin lämmittää mieltä, että hänen kanssaan tuli touhattua. Se on sitä festarielämää parhaimmillaan :lol:
Kaikki sujui hyvin. Itse asiassa uskomattoman hyvin nyt kun on kuullut muiden kokemuksia ensimmäisestä kerrasta. Minuun ei sattunut lainkaan ja tuntui todella hyvältä, olisin varmaan lauennutkin, jos promilletaso olisi ollut alhaisempi. Itse asiassa tuon kerran jälkeen on tullut kohdalle monta paljon ongelmallisempaa ja kivuliaampaa tapausta.
Kyllä sitä jotenkin tunsi itsensä haluttavaksi ja itsevarmemmaksi, etenkin kun eka kerta ei ollut mikään hätäinen ja jännittynyt sisääntyöntyminen, vaan jopa näin vuosien jälkeen ajateltuna kunnon peuhaamista. Onneksi oli asiansa osaava mies. Tunsi itsensä huomattavasti enemmän naiseksi kuin vuorokautta aiemmin :D

celestine

tavallaan joo. Ekan kerran jälkeen tuli vuoden tauko seuraavaan. Opetus :arrow: miehet perseestä :roll: .

No se oli niitä aikoja. Jatkuva seksi parisuhteessa muuttaa itseä itsevarmemmaksi ja yleensäki viisaammaksi kaikissa seksiasioissa, jotka ennen olivat niin monimutkaisia..

nubbu

Tuli vaan sellainenkin hassu juttu mieleen, että seksin aloittamisen jälkeen, ajattelen ihmisistä ihan eri tavalla, lähinnä ulkonäöstä.

Ennen ajatukset pyöri vieraita ihmisiä katsellessani jotenkin, että "haluaisin nähdä tuon alasti, mitäköhän se on mieltä mun kropastani, miltäköhän mä näyttäisin sen mielestä alasti, jne." Siis ei tietenkään [u]jokaisen[/u] ihmisen kohdalla, mutta aika usein kuitenkin. Paljon useammin silloin neitsyenä tulin ajatelleeksi että tuon ja tuon ihmisen kanssa haluaisin harrastaa seksiä :oops:

Nykyään toki vielä ihailen ihmisten ulkonäköä, mutta en enää niin seksuaalisessa mielessä kuin ennen.

kuuneito

Ei ensimmäinen kerta tuntunut "juuri miltään", mutta ensimmäiset kerrat kun jätin varautuneisuuden ja aloin rentoutuneena nauttimaan seksuaalisuudestani muutti minua parempaan suuntaan. Tunsin silloin olevani eheämmin nainen.

Vapautti jollakin tapaa jopa.

piff

Eipä tainnut minun eka kertani paljoakaan muuttaa.
Mutta toisaalta se oli niin persus ekaksi kerraksi, en tahdo edes miustella.
Nykyään sitä jo osaa nauttia ja tietää mitä tahtoo. :)

fortyfckntwo

itsevarmuutta tuli huomattavasti lisää, ja olo on siitä lähtien vain aina ollut huomattavasti onnellisempi, johtuen luultavasti siitä että se lähensi mua ja poikaystävääni aika lailla. etenkin se kun saattoi ihan vain maata alasti toisen vieressä niin pitkään kuin halusi, kiehnätä vaan.
ja tulihan siitä omakuvaankin huomattavasti lisää naisellisuutta.

Leija

kyllä mä oon tuhannesti itsevarmempi, nyt kun seksiä ollaan harrastettu noin vuodenpäivät ! olo on naisellinen ja poikaystäväni seurassa tiedän 'hehkuvani' :>
uskallan näyttää ja kertoa tunteeni paremmin. se johtuu varmastikkin siitä, että on paljastanut itsestään kaiken ja päästänyt toisen niin lähelle.

niin, ja mielikuvitus on parantunut ja sitä uskaltaa käyttää ihan toiminnassakin:>

Nyytikki
Girlfriend
Huomasin seksin aloittamisen jälkeen, että tulin tietoisemmaksi seksuaalisuudestani ja naiseudestani x)

Juurikin näin. Ja titanian kanssa halukkuudesta ihan samoja mietteitä.. Kyllä se seksielämän aloittaminen jotenkin vain muutti, mutta en sanoisi pahalla tavalla.

titania

Joo. Sen ekan kerran jälkeen kun pääsi "maistamaan" miltä seksi maistuu, ei sitä ilman ole voinut olla. Oli kyllä aika hämmentävääkin toisaalta huomata viettiensä olevan hyvin, jopa poikkeuksellisen, voimakkaat, etenkin kun on tyttö ja vieläpä muutoin aika ujo ja kiltti sellainen. Välillä mietin, saako musta huorahtavan tms. vaikutelman, kun olen niin villi ja estoton seksijutuissa.

Niinkin on käynyt että mies on tuntenut itsensä jotenkin kykenemättömäksi seurassani, mikä on ollut kova pala molemmille. Itseään ei kuitenkaan voi muuksi muuttaa, joten on ollut vain pakko hyväksyä se, että on tavanomaista kiihkeämpi seksin ystävä. Onneksi löysin nykyisen mieheni, joka on tarpeeksi aikuinen kestääkseen sen, että meistä minä olen yleensä se halukkaampi osapuoli, mutta joka myöskin nauttii aktiivisuudestani silloin kun seksiä harrastamme.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat