Herättäminen suihinotolla? - Seksi

Sensei

Kyllä meillä ainakin suihinotolla jos miehen herättää niin hymy on korvissa! :wink:

Valituksista ei ole tietoakaan, päin vastoin. Kyllä sillon tietää taas antaneensa jotain nautinnollista! :D Ja yleensä siitä hyötyy hetkessä itsekkin ...

Itsellä kyllä rupeaa heti mieli tekemään jos nukkuu selkä mieheen päin ja herää siihen että meisseli on kovana! Nam...[color=red][/color]

Sivut

Kommentit (168)

SunLion
olematon
No tuokin aivan totta :!: mikään ei olis niin (mun mielestä) ällöttävää ku se ettei olis käyny suihkussa ennen. Tai edes edellisenä iltana. Ei olis kovin nam jos ois vaan jonku bileillan jälkeen kaatunu hikisenä sänkyyn ja sit seuraavana aamuna herättelis tällä tyylillä..
Just se hiki, bakteerit, kenties yöllinen kusella käynti...

Torspo
Sharon
Ei onnistu, kun ukko pilaa kaiken. :lol:

Muuten nukkuu hirveän sikeästi, ei herää kun nousen, puen, meikkaan, laitan hiukset yms. Mutta kun vähänkin meinaa koskea sitä siihen suuntaan niin johan ukko herää ja valmiina toimiin. :D

En vain saa sitä yllätettyä niin, että se heräisi poskeenottamiseen. Kun se on jo siinä vaiheessa hereillä, kun ehdin aloittaa. Yritin pari päivää sitten taas, mutta heräsihän tuo heti.

Ehkä pitäisi kalauttaa se tajuttomaksi. :roll: :lol:

Meillä sama. Ukko herää AINA siinä vaiheessa kun yritän tehdä pientä aamuylläriä!! Ärsyttävää!! Nukkuis alasti niin kuin minäkin, sen omaa parastahan minä ajattelen :wink:
Ja muuten kyllä nukkuu. Nukahtaa vaikka vauva huutaa koliikkiaan vieressä!
Ihan uskomatonta :roll:

marimma

Mä en tuon takia koskaan aamulla herätäkkään :D vaan valvon pidempään kun isäntä, joten se ehtii nukahtaa jo hyvään ja syvään uneen ja mä saan alotella ihan rauhassa :lol: sitten voidaan molemmat vaan tyytyväisenä köllähtää nukkumaan :D

Ruukkukaktus
Kaucy
joo.. mie tänä aamuna koitin herättää poikkista pienellä yllätyksellä eli hyväilemällä sieltä ja ajattelin suuseksiäkin antaa, mutta eipä tarvinnu paljon yllättää ku toinen tönii pois: "kuuma mene kauemmas".

:lol: Miksi musta tuntuu, että täällä olisi _täsmälleen_ sama vastaanotto samoilla sanoilla? No, kämpässä on kyllä lähemmäs 30 astetta lämmintä, mutta silti.. Ei voinut kuin nauraa, kun viesti oli kuin mun kirjoittama (jos olisin siis kokeillut).

olematon

No tuokin aivan totta :!: mikään ei olis niin (mun mielestä) ällöttävää ku se ettei olis käyny suihkussa ennen. Tai edes edellisenä iltana. Ei olis kovin nam jos ois vaan jonku bileillan jälkeen kaatunu hikisenä sänkyyn ja sit seuraavana aamuna herättelis tällä tyylillä..

olematon

eips oo tullu kokeiltua... :D ei paha ajatus sinänsä, mut musta tuntuu et tyylii mun pää jäis johki jalkojen väliin jumiin ku yks kääntäis umpiunessa kylkeä ja pierasis... :roll: :lol:

Milkshake

Ajattelinpa vain kysellä, että onko teillä koskaan tapana herättää kumppania suihinotolla? Miten siihen on reagoitu?

Jos olet mies, millaisia ajatuksia tämmöinen herättää?

Itse teen tätä toisinaan, viimeksi tänään aamulla (; Poikaystävä tykkää todella ja sitten on kiva lopuksi kiivetä päälle kun on saanut kullan ensin kunnolla hereille.

Jzzu
Milkshake
Ajattelinpa vain kysellä, että onko teillä koskaan tapana herättää kumppania suihinotolla? Miten siihen on reagoitu?

Joitain kertoja oon herätellyt noin eikä tuo mies ole pahakseen pistänyt. :D

Jimmy KImmel
Milkshake
Jos olet mies, millaisia ajatuksia tämmöinen herättää?

Tykkään aivan täysillä. Huono puoli on tosin se, että aamulla on yleensä kova vessahätä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat