Miten unohtaa loukkaukset kammarin puolella? - Seksi

levvel

Kysymyshän ei ollut siitä, etteikö minua saisi neuvoa sängyssä.
oikeastaan toivonkin sitä sillä kuten olette jo sanoneet,niin eihän jokainen voi samoista asioista pitää...
mutta se millä tavalla kritisoidaan
"älä tee noin"
"etkö tuotakaan osaa oikein tehdä"
"ei tunnu miltään, lopeta nyt jo"

Asioita voi mielestäni kommentoida monella eri tyylillä.
Puhuin "säätöni" kanssa pienestä ongelmastani viikonloppuna ja hän kertoikin miettineensä miksi aina sätkyn ja olen niin vaisu... helpotti kyllä kovasti. Ei kai se auta, kuin yrittää reenata ja opetella ahkerasti..
On vaan niin vaikeaa määritellä, mitä tarkoittaa huono sängyssä ja mikä hyvää?! vai mitä mieltä ootte?
:shock:

Kommentit (4)

agentti
levvel
Asian ongelma seksisuhteitteni kanssa on, että suhteeni edetessä sain yhä useammin kuulla miten teen asiat väärin tai miten en saa hyväilyä tuntumaan tarpeeksi hyvältä... tämän asian takia juuri jätinkin silloisen poikaystäväni ja jatkoin matkaani. viimeiset 2 kuukautta sujuikin suhteessa seksittä, en yksinkertaisesti enää halunnut yrittää!
Ongelma siis on: miten ihmeessä voin unohtaa loukkaukset? miten voin jatkaa eteenpäin?

Mun mielestä, jos mies neuvoo sua mielyttämään sitä oikein, ei oo mitään loukkaamista. Tai en usko, että neuvoessaan yritti loukata sua. Selasesta on turha ottaa itseensä... :roll:
Kyllä säkin varmaan neuvoisit, että mitä tehdä, jos mies ei tekisi pedissä juttuja oikein?

Kaikki miehet tykkää eri jutuista ja kyllä munkin poikaystävä neuvoi mua alussa, kun en tiennyt, mikä hänestä tuntui mukavimmalta. Ja mä neuvoin sitä. Ja neuvon itseasiassa edelleen välillä!!

Jos sulla on niin huono itsetunto, että et kestä neuvomista ja otat sen ittees, niin sitten sinuna keskittyisin kohottamaan itsetuntoa sen sijaan, että kävisin harrastamassa satunnaisia panoja!

Gloria_

Varmastikkaan irtosuhteet ei ole paras mahdollinen tapa saada itselleen itseluottamusta. Jos kaksi ihmistä välittää toisistaan, en vaan pysty tajuamaan miksi täytyy alkaa huomauttelemaan. Varmasti itse et ole ollu sängyssä ainoa, joka ei osaa asioita ''täydellisesti''.

Kuitenkaan ei kannata itseensä noista huomautuksista ottaa, kaikki eivät voi olla hyviä kaikessa, mutta harjoittelemalla oppii, ei sillä että toinen osapuoli huomauttelee. :roll:

Jätä kommentit omaan arvoonsa ja keskity itseesi ja olosi parantamiseen. Kyllä jos mieheltä tarpeeksi arvostusta löytyy, hän osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla, opastamalla mikä tuntuu hyvältä. :)

anzQu
levvel
Hei te kaikki cosmolaiset.
Kaiken kruunasi viime viikonloppuinen pitkäaikaisemman "säätöni" (hiukan väärä sana, toiv ymmärrätten) kanssa, kun leikkimielisesti hän sitoi käteni käsillään selän taakseni.... käytännössä katsoen menin paniikkiin, huusin kuin mikäkin hyeena ja käskin lopettaa!
en koskaan ennen ole ahdistunu mistään noin paljoa!

Itsekkin menen paniikkii tommosesta jos kädet vangitaan joten omasta mielestäni reaktio oli täysin normaalia. Exäni sai sitoa käteni joskus mutta vain sen takia että pystyin luottamaan häneen 101%.. mutta muilla se ei onnistu koska en niin paljon luota... Sä tarvit luottamuksen sun säätösi kanssa :)

levvel

onko kellään muulla samanalaisia ongelmia? pelkkää epävarmuutta?
mistä tosissani tiedän, olenko täysi lahna petihommissa, entä jos poikaystäväni tosiaan oli oikeassa suhteeni? :cry:

Epävarmuus ENNEN ei liittinyt taitoihini vaan vartalooni, mutta nytten molempiin ku en seurustele. Eihän sitä voi ikinä tietää mistä toinen tykkää jos ei kunnolla tunne. Sinun kannattaa puhua tästä sen miehen kanssa ja voithan sä kysyä "mistä sä tykkäisit?" yms. juttuja.. kyllä se hyvin menee levvel :D

levvel

Hei te kaikki cosmolaiset.

Oon paininu ongelmani kanssa jo puolisen vuotta tekemättä asialle juurikaan mitään. Nyt tässä yritän rohkaistua ja kaivaa teiltä neuvoja mitä voin tehdä.
Olen 20- vuotias ja joulukuussa lopetin pitkäaikaisen suhteeni, jonka jälkeen olen harrastanut suruuni/tyhmyyttäni irtosuhteita niin selvin- kuin kännipäissäni..
Asian ongelma seksisuhteitteni kanssa on, että suhteeni edetessä sain yhä useammin kuulla miten teen asiat väärin tai miten en saa hyväilyä tuntumaan tarpeeksi hyvältä... tämän asian takia juuri jätinkin silloisen poikaystäväni ja jatkoin matkaani. viimeiset 2 kuukautta sujuikin suhteessa seksittä, en yksinkertaisesti enää halunnut yrittää!
Ongelma siis on: miten ihmeessä voin unohtaa loukkaukset? miten voin jatkaa eteenpäin?

Olen jotenkin saanut iskostettua päähäni, että vika on Täysin minussa.... etten tee koskaan asioita oikein.
Kaiken kruunasi viime viikonloppuinen pitkäaikaisemman "säätöni" (hiukan väärä sana, toiv ymmärrätten) kanssa, kun leikkimielisesti hän sitoi käteni käsillään selän taakseni.... käytännössä katsoen menin paniikkiin, huusin kuin mikäkin hyeena ja käskin lopettaa!
en koskaan ennen ole ahdistunu mistään noin paljoa!

onko kellään muulla samanalaisia ongelmia? pelkkää epävarmuutta?
mistä tosissani tiedän, olenko täysi lahna petihommissa, entä jos poikaystäväni tosiaan oli oikeassa suhteeni? :cry:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat