Miten nauttia yhdynnästä? - Seksi

N18

Olen seurustellut mieheni kanssa reilu kaksi vuotta. Ongelmani on se, että en osaa nauttia seksistä. Harrastamme yhdyntää kaksi,kolme kertaa viikossa mieheni tahdosta. Itselleni riittäisi kerran tai kaksi viikossa, mutta mies haluaa enemmän. En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä, vaan aina niin, että mies nuolee. E-pillereitä olen syönyt 1,5 vuotta.
Tuntuu, että yhdytää on pakko harrastaa pari kertaa viikossa, sitten voi pitää muutaman päivän taukoa.
Pelkään, että mieheni pettää minua ellen harrasta hänen kanssaan seksiä.
Mikä avuksi? :(

Kommentit (5)

Tarpeia

Kannattaisi ensimmäiseksi nostaa se syyttävä sormi sinne pillereiden suuntaan. Itse olin ihan samassa tilanteessa pari vuotta takaperin, sitten lopetin pillerit ja halut palasivat. Kokeilepa pitää parin kuukauden tauko niistä pillereistä ja katso mitä tapahtuu. Jos mies alkaa niuhottaa kondomeja vastaan, niin muistuta, että kondomin käyttö on pieni paha verrattuna kumppanin haluttomuuteen ja kyvyttömyyteen nauttia.
En kyllä takaa, että tuo pillereiden poisjättö kaikilla toimisi, kyllä ehdottomasti kannattaa muutenkin koittaa kokeilla jotain uutta ja tuoda vähän vaihtelua vällyjen väliin, rutinoituminen on myös pahamaineinen halujen viejä.

Paris

On varmasti jotakin mitä haluaisit kokeilla joskus. Ehdota miehellesi että teette joku kerta (silloin kuin sinua haluttaa) vain niinkuin sinä haluat.. Mieskin nauttii enemmän kun huomaa kuinka innoissasi olet :wink:

Neppis_

Miul välil samat mietteet .. Kyllä sitä ennen halus tehdä alotteen ja ylipäätään petipuuhat oli enemmän ku mieleen. Mut ei oo nyt ollu n. vuoteen. Rakastan miestäni ja meil muutenkin sujuu ihmeellisen hyvin (nyt 3 vuotta jo takana) .. mut mitä seksiin tulee, oon monta kertaa se joka on vähemmin innostunu (eikä mitään hajua miks...) .. Erittäin miellyttävälle tuntuu ym ym. mut kai se sitten on se tapa millä mieheni mua lähestyy, hän kun ei paras romantikko tai idealisti ole :roll:
Hän haluis neljäkin kertaa viikossa (ellei enemmän..?) ja mie oon se kerta tai kaks/vk .. On tullu itsekin mietittyä (viimeks tänään) että Entä kun en "anna" tarpeeksi tulisko hän ikinä pettää vaan saadakseen hyvän tyydyksen KUN hän haluaa ..

Toivottavasti te siel osaisitte ottaa asian jollain tavaö puheeksi.. vaikeaa se voi olla.. (hoh, oon sen muutaman kerran itsekin yrittäny puhua..)
mut se on vaivan arvosta. Ja jos osaisitte puhua tai sie kertoa Miten tykkäisit seksin menevän/aloitettavan. Helliä/kovia otteita, tunnelmaa, hipelöintiä, hieromista ym .. Pidempää suhdetta ei kannata jättää, varsinkin seksi asioissa, vaan jummaa paikoilleen.. siitä ei yleensä hyvää seuraa ellei asiat itsestään oikene.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat