ei esileikkiä - Seksi

kersa

Herran tähden, tyttö! Suu auki! :o Jos tosiaan suhteessanne menee hyvin, se myös kestää pienen tai suuremman kritiikin. Sun täytyy todella puhua tuosta, niin että se myös menee perille. Jos sitä sanoo asiasta vain ohimennen, yrittäen välttää syyttämistä, mies ehkä ottaa opikseen hetkeksi, niin että sinä olet tyytyväinen hetken, mutta sitten meno palautuu ennalleen. Tee ukollesi selväksi, että tuohon tosiaan täytyy tulla muutos. Seksin ei pitäisi olla minkäänlaista pakkopullaa, vaan kumppaneita yhdistävä tilanne, josta molemmat nauttivat.

Sivut

Kommentit (66)

sunset

meillä tilanne että mies kyllä hiplailee tota alapäätäni sen verran että just ja just ehkä ehdin kostua (ottaa ehkä noin 10 sekunttia.. kostun nii helposti) ja sitten laittaa mun käden sen kalulle ja oottaa että siinä häntä koskettelisin/ suutelisin kun hän nauttii... ärsyttävää on sekin että ennen mies aina sheivasi, mutta nyt ei ole ainakan kahteen viikkoon sheivannu itteensä ja ei oo hirveen kiva antaa suuseksiä ku karvat tulee suuhun...
no mutta sitten ku en enää häntä koske hän kääntä minut kyljelle ja tulee sieltä takaata sitten.. itse en saa tuosta asennosta mitään irti, en tunne yhtää mitään ja oon sanonu sen miehelleki mutta ei.. silti aina haluu mut niin.. sit ku on vähän aikaa sieltä takaata vedellu ni sit pitäs taas pussata sen kalua tai sitten tulla ratsaille ja siinä sit vedellä loppuun.. kyllä hän useasti ratsastaessani sanoo että jos teet noin niin tulen.. yleensä sillon olen jo niin v******** että ajattelen vaan että no perkele tule ni pääsen pois tästä touhusta...

kerran sanoin miehelle että kuule ku musta tuntuu tosi pahalta seksin jälkeen koska tuntuu että vaan sille haetaan tyydytystä, silloin mies oli todella nolona ja sanoi että sano et lopetetaan jos silt tuntuu.. ja sen jälkeen sainki jopa kaks kunnon rakstelu kertaa.. mutta nyt sama tahti jatkuu.
enää en edes jaksa olla kiinnostunut, jos hän tekee aloitteen niin olen jo silloin sillee et no tule sit sisää ja hoidetaa juttu alta pois..
hitto ku haluttaa ittee niin paljon että ei voi kieltäytyä, haluu vaan jotain sinne sisään...

noh.. onneks on toi lelu.. sillä sitten vetelen kerran päivässä ku poikaystävä ei oo kotona..

tuntuu tosi paskalta koska muuten meillä menee tosi hyvin, tuntuu että paremmin ku koskaan, siis että poikaystävä otaa huomioon ja pussailee ja halaa ja kertoo kunka rakastaa..
jotenki vaan outoa ku alussa harrastettiin seksiä monta kertaa päivässä ja hyvää seksiä olikin... miten se nyt on muuttunu niin paljon,?? ku siitä on tullu paljon herkempi/ halailevampi mutta seksi on suoraan sanottuna perseestä...

sunset

jep.. nyt olen sen päättänyt. seuraavan kerran kun ukko haluaa sanon vain että joo-o.. haluttaa muakin, mutta jos et ole valmis tyydyttää MYÖS mua.. oon mieluummin ilman..

ärsyttää ku muuten menee nin hyvin niin minkä takia sen on pitänyt alkaa olee sängyssä sellainen vätys. :x
joo.. mutta kaipa tästä selvitään, mä en ainakaan aijo antaa periks. ärsyttää kun ei tällä palstalla mutta esim suomi 24:ssa on sellasii ketkä heti sanoo että pistä poikki! mä en kuitenkaan haluu olla sellanen, meillä ongelmat koitetaan ratkasta eikä heti vaihdeta toiseen.

ja sitä päitsi.. oon kyllä niin rakastunu tähän äijään vieläkin vaikka kaks vuotta ollaanki jo oltu yhessä.. on ollu ylä- ja alamäkiä ja niistä on selvitty.. eiköhän tästäkin.. :wink:

etana

Hei kaisuliini!

Lueskelin tässä tätä keskusteluketjua ja mieleeni tuli vaan kysymys, elikkä miten teillä miehenne kanssa menee nykyään? oletko saanut hänet muuttamaan tapansa vai jatkuuko sama meno yhä?

Tingus
Mistake
kaipaisin muuallekkin suutelua ja huomiota... ääh mitä mun pitäis tehä, kun teen kaikkea hänelle mitä toivoisin hänenkin tekevän minulle!! :evil:

Mulla on ollut saman kaltainen tilanne. Hiljotellen tilanne on parantumassa, sillä aloin sanomaan miehelle mistä haluaisin hänen suutelevan ja mitä muuta haluan hänen tekevän ym. Nykyäänkin mies meinaa joskus mennä liian suoraan asiaa, mutta niillä kerroilla yritän sanoa ettei vielä menisi alakerran kimppuun, tai sitten otan käden pois alakerrasta ja siirrän sen esim rintaa hyväilemään.. Yleensä se toimii ainakin hieman..

Oon itsekkin miettiny ja tehnykki tuota että oon suudellu ja hyväilly ja tehny miehelle sellaisia asioita joita haluaisin hänenkin tekevän minulle.. Se ei vaan onnistu niin, että vain antaa miehelle niillä tavoin nautintoa. Miehelle kannattaisi sanoa hyväilyjen lomassa, että tällaisesta kosketuksesta tms. minä nauttisin kovasti.. Siitä jos jostain luulisi ottavan opikseen..

En ole vielä itse saanut aikaiseksi tehdä tuota edellä mainittua, koska mies on oppinut jo siitä, kun olen vain sanonut hänelle mistä pitäisin.. Katsellaan nyt, jos sitä vaikka jollakin kerralla tuonkin tekisi - eihän sitä tiedä millaista kyytiä sitä itsekkin saisi.. :wink:

babee
kivi

Mutta anyway, ei kannata suostua mihinkään, mikä ei hyvältä tunnu. Välilläkö miehesi kuitenkin rakastelee ihan ajan kanssa, ettei se aina ole tuollaista pikaista? Nimittäin sitten voisi auttaa sekin, että ensin hoitelisi pikaisesti itse itsensä ja sitten vasta paneutuisi hommiin sinun kanssasi.

Ajan kanssa melkeen aina, onneksi..

Miffy
Jimmy KImmel
Ja jos on kerran pakottava tarve olla k*sipää, niin voisi sitä kai edes liukuvoidetta käyttää... :x

Eipä pelasta edes liukuvoide tollasta kuspäätä. Oma käsi sensijaan vois auttaa.

Jimmy KImmel
babee
Välillä miestä vaan panettaa niin paljon ettei se jaksa mitään esileikkiä, koska mulla sitten taas kestää niin kauan (kostua)ja siinä ajassa miestä ei enää haluta.
Ja jos on kerran pakottava tarve olla k*sipää, niin voisi sitä kai edes liukuvoidetta käyttää... :x

kivi
babee
mulla on välillä sama tilanne. Välillä miestä vaan panettaa niin paljon ettei se jaksa mitään esileikkiä, koska mulla sitten taas kestää niin kauan (kostua)ja siinä ajassa miestä ei enää haluta.

No jos kerran NIIIN paljon panettaa, niin luulis että jaksaa vähän niitä esilämmittelyjäkin. Ja jos ei kerran jaksa, jos mielenkiinto tai vehje lerpahtaa, niin oliko se panetus sitten muka niin voimakasta ensinnäkään?

Tai ehkä mä en vain tajua miehiä.

Mutta anyway, ei kannata suostua mihinkään, mikä ei hyvältä tunnu. Välilläkö miehesi kuitenkin rakastelee ihan ajan kanssa, ettei se aina ole tuollaista pikaista? Nimittäin sitten voisi auttaa sekin, että ensin hoitelisi pikaisesti itse itsensä ja sitten vasta paneutuisi hommiin sinun kanssasi.

babee

mulla on välillä sama tilanne. Välillä miestä vaan panettaa niin paljon ettei se jaksa mitään esileikkiä, koska mulla sitten taas kestää niin kauan (kostua)ja siinä ajassa miestä ei enää haluta. Olen kyllä sanonut ettei se tunnu ollenkaan hyvälle kun syljen kanssa koittaa vaan kostuttaa mut.

Välillä olen tähän sitten suostunut ja sitten kun ollaan tehty vähän aikaa ja muhun sattuu vieläki ni sit mies sanoo et ei meijän sit tarvii tehä jos suhun sattuu. En tajua sitä miksi se pitää sitten laittaa ees sisälle jos mies tietää et muhun sattuu, minkä takia se ei voi nähä ees vähän vaivaa et voitais tehä loppuun saakka sit?

Mistake

Minus ärsyttää kun seksistä on tullut meille niin rutiinin omaista, aina samat esileikit, aina samat asennot.. ja jos jotain uutta on aikaan saatu idea on aina ollut minun todella kyllästyttää miten mies ei tajua että saman tien kun ollaan sängyllä, nuollaan hetki pimppaa ja sitten hommiin... kaipaisin muuallekkin suutelua ja huomiota... ääh mitä mun pitäis tehä, kun teen kaikkea hänelle mitä toivoisin hänenkin tekevän minulle!! :evil:

kaisuliini

elikkä mitäs mieltä ootte kun mies haluaa seksiä ja tyyli on tämä: sisään vaan vaikka en olis valmis...? eli ei mitään pussailuja,hyväilyjä,nuolemista,ei mitään!! sille tuntuu olevan tärkeintä se että kun sillä seisoo niin se on pakko saada heti sisään vaikka olisin kuiva kuin korppu.. ja sitten se vielä valittaa että miksi en tee sitä tai tätä tai koska teen sitä tai tätä sille vaikkei sekään tee mulle mitään!?!? aina samamn kaavan mukaan;ensin ehkä korkeintan minuutti edestä,sitten käsketään pyllistämään ja tässä asennossa jatketaan hamaan loppuun saakka..olen todella kyllästynyt siihen!!! :evil: tuntuu että se ei halua kattella mua seksin aikana jotta se vois kuvitella jonkun muun siihen joka on parempi sängyssä kuin mä eikä sekään rohkase mua kokeilemaan uusia juttuja kun toinen sanoo että oon huono...sen takii se ei varmaan haluakaan ku kerran tai pari kuussa ku on pakko ja sillonki aina samassa asennossa ja ilman esileikkejä... :cry: vai oonko väärässä?

kivi

Kaisuliini, toi on todella törkeää hyväksikäyttöä!
Oletteko tosi nuoria? Nuorilla kundeilla ei taida aina olla oikein käsitystä siitä, mitä nainen tarvitsee.

Sano jätkälle suoraan, ettet nauti seksistä ja katso, mikä on reaktio. Jos jätkä välittää sinusta, niin tottakai se tahtoo muuttaa asioita, ja jos ei välitä, vaan pitää sinua pelkkänä panopuuna, kannattaako sellaisen kanssa olla yhdessä.

Santtu

Samaa mieltä kivin kanssa. Sano suoraan, että et enää halua, jos käytös on tuollaista. Sano, että et nauti ollenkaan ja jos tilanne ei muutu, niin turha tulla hakemaan enää. Missään nimessä et saa jäädä hyväksikäytettäväksi.

Jos mies ei moisesta hetkahda vaan vastasuudessakin ajattelee vaan itseään ja omaa saamistaan niin vaihda toiseen mieheen. On olemassa myös miehiä, jotka ottavat naisen huomioon, joka ikisen miehen kuuluisi toimia niin.

figaro

kaisuliini: Sinuna tekisin selväksi, että seksi on muutakin kuin vain housut pois ja menoksi. Ei irtoaisi minulta mitään tuolla tyylillä eikä tarvitse irrota sinultakaan :? Minulle tulisi hyväksikäytetty olo tuollaisesta... suoraan sanottuna.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat