Poikaystävä on liian pehmo - Seksi

Emilie

Ongelmani on yksinkertainen, poikaystäväni on liian pehmo. Rakastan kyllä sitä miten hellä hän on ja miten hän kohtelee minua kuin aarrettaan. Hän on huomaavainen, hyvä kuuntelemaan, mutta myös ujo ja hiljainen. Itse taas olen "tulisempi" tapaus ja kova puhumaan, sikäli on siis hyvä että rakkaani tasoittaa välillä kovemmatkin kipinät rauhallisella asenteellaan. Viime aikoina itseäni on tosin alkanut kyllästyttämään tämä piirre, ei muuten mutta sängyssä. Välillä olisi ihana astua ovesta sisään hänen kämppäänsä ja saada raivoisa tiikeri kimppuuni :D Sen sijaan sängyssä makoilee pehmoinen ja pörröinen nalle karhu. Välillä sitä kaipasi raivoisaa ja tulista toimintaa. Tahtoisin että hän välillä nai minua, ei rakastele :D

Totesin hänelle eilen, että haluaisin rajuutta peliin. Hän yritti ja sanoin sitten leikkisästi että:"Et sinä osaa olla raju", niin siitä hän sitten kimmastuikin ja otti liekkiä alleen. Mutta lopputulos oli että hän ei todellakaan osaa olla raju, ei kiihottavasti. Välillä on ihanaa että seksi on hellää ja rauhallista, mutta joskus tahtoisi vähän muutakin. Olemme seurustelleet vasta vähän aikaa, ehkä hän ei siksi uskallaakkaan olla seurassani raju, koska kyseessä on kuitenkin luonteeltaan ujo ihminen (villejä arvauksia). Mutta olisiko teillä jotain vinkin tapaista miten saada rakkaani raivoisampi puoli esiin, en panisi nimittäin pahakseni :D

Kommentit (14)

koeputkilapsi

En minä keksi ainakaan mitään muuta kuin puhuminen ja kertominen omista haluistaan. Ja tietenkin aika.

Itse ainakin avaan suuni, kun ei miellytä - oli asia mikä tahansa - ja keskustellen ollaan saatu mukavia hetkiä. Hetihan parannusta ei tule, vaan se aika.

eMaria

Musta tuntuu, että tuo sun toivoma tulisuus tulee ajan kanssa, toki kannattaa myös kertoilla mistä tykkäisit.
Mulla oli aluksi sama ongelma ukkoni kanssa, mies oli tosi hellä ja mua alkoi, noh, vähän jo tympiä. Kerroin hänelle millaista toimintaan makuuhuoneessa kaipaisin ja, alun ujostelun jälkeen, seksi on enemmän kuin tyydyttävää.. :)

Murehtija

Kyllä mulle ainakin tollanen hellä poikaystävä kelpaisi. Ei ainakaan tarvitsisi pelätä yhdyntäkipuja kun ei toinen ole heti survomassa sitä sisään kun ovesta astuu. En ymmärrä mikä siinä muka vois olla "vikana". Dubyamoan kanssa samaa mieltä. Musta ainakin tuntuis pahalta jos musta joku puhuis noin..."Se on muuten ihana mut ihan liian pehmo sängyssä".

Tuntuu kuin se olis jokin vika että haluaa olla toiselle hellä.

koeputkilapsi

Murehtija

Lainaus:
Musta ainakin tuntuis pahalta jos musta joku puhuis noin..."Se on muuten ihana mut ihan liian pehmo sängyssä".

Ei kyse ole mistään tuollaisesta, vaan yksinkertaisesti siitä, että toinen tykkää mustikoista ja toinen ainakin mansikoista ja ehkä mustikoista. Toiset tykkäävät rajusta ja toiset eivät, tokkopa aloittajalla on tarkoitus loukata.

antagonismi
koeputkilapsi

Ei kyse ole mistään tuollaisesta, vaan yksinkertaisesti siitä, että toinen tykkää mustikoista ja toinen ainakin mansikoista ja ehkä mustikoista. Toiset tykkäävät rajusta ja toiset eivät, tokkopa aloittajalla on tarkoitus loukata.

Näinpä ^^ :)

Emilie
Murehtija
Tuntuu kuin se olis jokin vika että haluaa olla toiselle hellä.
Emilie
Välillä on ihanaa että seksi on hellää ja rauhallista, mutta joskus tahtoisi vähän muutakin.

Ei siinä siis mitään vikaa ole. Tässä asiassa poikaystäväni ja minun mieltymykset eivät vain kohtaa. Mutta pitänee yrittää toistamiseen huomenissa juttelemista ja katsoa joskos hän rohkaistuisi (:

Murehtija
koeputkilapsi
Murehtija
Musta ainakin tuntuis pahalta jos musta joku puhuis noin..."Se on muuten ihana mut ihan liian pehmo sängyssä".

Nii ei varmaan olekaan mutta sen saa helposti kuulostamaan siltä kuin toisessa olis jotain vikaa. Voi herranjumala sitä sotkua kun yritin exälle selittää että voisko se olla vähän hellävaraisempi kun muhun otti yhdyntä kipeää ja muutenkin olin ihan masiksessa kaikesta ja ehdotin et voisko olla jonkin aikaa ilman yhdyntää ja kokeilla kaikkea muuta että ei niin jännittäis niin voi helvata sitä kiukkupuuskaa. Ja 2 vkon päästä oltiin kuin ei mistään ois koskaan puhuttu. Erohan siinä lopulta tuli :roll:

Ootkos Emilie tuuminut sitä että jos itse kokeilisit tehdä jotain vähän hurjempaa sille poikaystävälles? En osaa selittää sitä kovin hyvin mut jos se ei ite ole räväkkää tyyppiä niin kai sille nyt sentään "vastaanottaminen" luulis kelpaavan? :lol: Ehkä se vois itekkin vähän rohkaistua...

koeputkilapsi

Murehtija: kuulostaa enemmänkin siltä, että poikaystäväsi ei ollut valmis keskustelaan kanssasi ja oppimaan harrastamaan seksiä juuri sinun kanssasi. Eikö seksin toimivuus ja hyvyys ole kuitenkin kumppanikohtaista - tarkoitat, että toisen kanssa voi onnistua mutta toisen kanss ei.
En tarkoita, että toisen tulisi täysin muuttua ja tehdä sellaista mistä ei pidä, mutta kyllä se yhteinen sävel löyty, jos oikeasti haluaa

Miffy

Mä kans vähän mietin tota. Että mitä sitä voi toiselta vaatia - ainakaan ilman että sille toiselle tulis paha mieli ja alemmuuskompleksi.

Emilie

Uskon itse ainakin tällä hetkellä että rajuutta saattaisi löytyä, kun hän oppii luottamaan minuun enemmän. Tällä hetkellä ongelmana on mm. se että entisen suhteen kuviot polttelevat vielä hänellä takaraivossa. Hän luotti entiseen tyttöystäväänsä kuulemma aivan liikaa ja joutui petetyksi joten ei vielä kykene täysin luottamaan minuunkaan. Sääli : / Tälläkin rajuus ongelmalla saattaa juuret olla hiukan syvemmällä, hän ei siis ehkä luota minuun tarpeeksi uskaltaakseen olla villimpi.

Kaikenlaiset perinteiset asennot menevät, mutta jos yritämme vähänkin jotain erikoisempaan kultani erektio saattaa mennä sen sileän tien. Hän on sanonut sen johtuvan pitkälti suorituspaineista, murehtii orgasmiani (jota en aina kykene saamaan, riippuen tietysti ihan mielialasta) sekä haluaa olla minulle mahdollisimman hyvä. Kummallakin on vielä opittavaa toisistamme, suurin osa ongelmistamme tuntuu olevan korvien välissä. Välillä onnistuu sängyssä, välillä ei. Rajuus saattaisi antaa minulle sitä tyydytystä mitä kaipaisin, mutta antaako se rakkaalleni yhtään mitään? Ehkä ajan kanssa hän oppii rajuksi tai itse opinkin nauttimaan enemmän rauhallisesta menosta (:

koeputkilapsi
Dubyamoa
Toinen tykkää mustikoista ja mansikoista, ja jos toiselle rajuus ei seksiin kuulu niin ei se siitä mustikoiksi muutu vaikka kuinka yrittäis. Mun mielestä kaikki neuvot on täällä sarjaa "kyllä se siitä muuttuu kun vaan vähän puhut tai pehmität tai houkuttelet". Jos asia oliskin toisinpäin, että mies olis vaatimassa jotain tytöltään mitä tämä ei halua tai mikä ei itselle tunnu luonnolliselta niin olispa ääni kellossa toinen!

Ei ei ei, en missään nimessä tarkoita tätä.
Yritän vain hakea sitä, että keskustelemalla ja kertomalla mistä tykkää molemmat voisivat löytää yhteisen sävelen ja seksistä voisi tulla molemmille nautittava kokemus. Yritin aikaisemminkin sanoa, että ei tietekään mitään mistä itse tykkää - ei edes miehellä.
Kuitenkin kokeilemalla ja toista huomioon ottamalla löytyy se yhteinen sävel, ilman että tarvitsee tehdä mitään mistä ei itse pidä.

Murehtija
koeputkilapsi
Murehtija: kuulostaa enemmänkin siltä, että poikaystäväsi ei ollut valmis keskustelaan kanssasi ja oppimaan harrastamaan seksiä juuri sinun kanssasi. Eikö seksin toimivuus ja hyvyys ole kuitenkin kumppanikohtaista - tarkoitat, että toisen kanssa voi onnistua mutta toisen kanss ei.
En tarkoita, että toisen tulisi täysin muuttua ja tehdä sellaista mistä ei pidä, mutta kyllä se yhteinen sävel löyty, jos oikeasti haluaa

No niinhän se kyllä tais olla. Voisin sanoa niinkin ilkeästi että exä oli aika kakara silloin. Mutta nyt mä meen sivuraiteille :-#

koeputkilapsi
Dubyamoa
Jos seksistä ei pysty nauttimaan ilman sitä rajuutta, kyseessä on silloin fetissi. Jos se on vain fantasia jonka haluaisi toteuttaa silloin tällöin tms, luulisi että sitä pystyisi elämään ilmankin jos toinen ei sitä tahdo. Pointtini oli että aina keskustelemalla ei saa toista rajummaksi, eikä se ole luottamuksesta kiinni. Kaikki eivät vain ole sellaisia.

Mutta omista haluista kertomalla ja näin ollen keskustellen löytyy se yhteinen sävel= kompromissi. EI auta mitään jos toinen vain esittää aina tykkäävänsä hellistähetkistä, vaikka haluasi vaihtelua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat