Seksijutuista ensikertaa puhuminen - Seksi

Svenna

Jep, näin juuri. :) Siinäpä se tulikin k87 sanoi tuon että sinä voisit tyydyttää miehen, suihinottamalla tai muuten..ja jos hän tulee se on vielä parempi, sitten uskallus kasvaa hänelläkin ;)

Kommentit (10)

gollum

Ite varmaan odottelisin vielä, jos ei sit oo hirvee tarve jo päästä puhumaan... :) Kun ei kerran oo kiire, niin antaa mennä omalla painollaan. tätä mieltä mä siis oon.

k87
Svenna

Ja mitenniin " kuúlostaa siltä ku oisitte jostain maalta??"
Mitähän se tähän asiaan vaikuttaa jos saa kysyä? ei se muuta asiaa mitenkään!!
tätä mäkin mietin :roll: asuinpaikalla ei oo mitään väliä uskalluksen kanssa :!:

menee kokemattomuuden piikkiin. edetkää vaan hitaasti. jos alotatte silleen, että sä tyydytät pojan joko käsin tai otat suihin. jospa se sen jälkeen ois vähän rennommin :wink:

mun entinen poikaystävä ei ees antanu mun koskee munaansa :shock: mä olin aika yllättyny! suhde kestikin sit sen viis kuukautta. eikä loppuminen johtunu em. seikasta :lol:

lily

Totta kai jokainen on epävarma seksiin liittyvistä asioista, jos niistä ei ole paljoa kokemusta. Ja vaikka olisikin niin se eka kerta uuden kumppanin kanssa mietityttää aina, vaikka olisikin tuntenut jo pidempään.
Ja totta, että asioista olisi hyvä puhua, mutta ei missään nimessä suunnitella sitä yhteistä ekaa kertaa, vaan antaa sen tapahtua kun on tapahtuaakseen.
Jos pojalle on vaikeaa puhua asiasta, niin kirjoita hänelle vaikka kirje, jossa kerrot hänelle sinua mietityttäviä asioita seksin suhteen. Hän voi sitten miettiä asioita rauhassa ja vastata vaikka samalla tavalla, jos se tuntuu helpommalta.

Tuo kirje saattaa kuulostaa typerältä, mutta mulla se ainakin toimi. Mua kalvoi eräs asia(tosiin ei seksiin liittyvä) josta halusin miehen kanssa puhua, mutta aina kun yritimme en saanut sanaa suustani, koska ajatukseni olivat ihan sekaisin. Kirjoitin sitten ajan kanssa tuntoni paperille ja jätin miehen luettavaksi. Kun mies oli paperin lukenut, hänellä oli käsitys ajatuksistani ja sen jälkeen pystyimme puhumaan asiasta ihan naamatusten ja saimme sen selvitettyä.

Tsemppiä teille asian kanssa :wink:

Ladybird

Me oltiin poikaystäväni kanssa myös toistemme ensimmäiset, kun alettiin seurustelemaan ja meni kauan, ennen kuin eka kerta tuli. Sitä ennen vain kosketeltiin toisiamme ja puhuttiin asioista ja siitä tulevasta ekasta kerrasta. Molempia jännitti. Eikä tuo odottaminen yhtään jälkeenpäin harmita, sillä opittiin tuntemaan toisemme paremmin sitä kautta ja pystyttiin myös olemaan rennommin.

Luulenpa siis, että kyse on on ihan siitä uuden asian jännittämisestä tai häntä ehkä nolottaakin puhua seksiasioista, kun ne ovat niin uusia juttuja. Odottakaa vielä, teillä ei varmastikaan ole mikään kiire. Kyllä ne asiat siitä selkiintyvät sitten kun aika on oikea.

Julianna

[color=darkblue] Tää onkin mun ensimmäinen viestini...:oops:

Mä ja poikaystäväni ollaan oltu yhessä jo aika kauan, mut ollaan edetty ihan rauhallisesti eikä olla vielä seksistä vakavasti puhuttu. Ollaan molemmat aika kokemattomia ja seurustellaan molemmat vasta ekaa kertaa vakavasti, eikä oo tuntunu viel ajankohtaselta. Ja mä itse oon siis 17, ja poikaystävä 18.

Eli täs joku aika sitten peuhailtiin sängyllä ja molemmat ilmeisesti aika kiihottuneita, koska olin tuntevinani et pojalla alko seisoon. Ei kuitenkaan niin selvästi, et oisin ollu varma ja musta jotenki tuntu et se yritti peitellä sitä, koska sen jälkeen se ei oikein halunnu olla mun päällä ja ehdotti pian et jos lähdettäs ulos.

Mä sit kysyin siltä tänään, en tosin suoraan vaan vähän kierrellen ja se vähän naureskeli eikä vastannu suoraan kysymykseen, vaan sano ettei oikeestaan haluu puhuu siitä. Mä sit sanoin siihen jotain ettei tarvii vastata, jos et halua ja pusuttelin, ja vaihettiin puheenaihetta. Nyt mua vaan rupes harmittaa et menin ees kysyy siitä koska se selvästi ei oikein tykänny ..:(

Onkohan kellään muulla ollu tän kaltasta erityisesti ekan suhteen kanssa? Mä itse ainakin olisin jo valmis puhuu jostain tämmösestä, mut poikaystävä selvästi kaipaa viel lisää aikaa. Pitää varmaan jatkaa tätä ihan rauhassa etenemistä..:roll:
Mut ois kiva kuulla kommentteja tai neuvoja joiltain, joilla on jotain fiksua sanottavaa, ja kiitti jos jaksoitte lukea! :wink: [/color]

Svenna

Niin, aluks kaikki voi tuntuu tuommoselta, että se olis arka aihe puhua.. Mutta puhumisestahan kaikki lähtee. Että ei suoraan toimintaan.. :) Sun kannattas rohkaista poikaystävääsi puhumalla, koska voi käydä niinkin että hän haluaa puhua mutta ei uskalla aloittaa keskustelua, tai häntä ujostuttaa puhua asiasta. Sepä onkin muuten hyvä kun molemmat on kokemattomia, yllättävän helppo puhua keskenään. :)

Lainaus:
Mutta miksi helv***ä et voinut kysyä mitä noloa siinä on jos seisoo?? niin normi juttu että, kauan ootte ollu yhes?? kuulostaa siltä että ootte jostain maalta kun ton ikäsenä nolottaa yms tollaset niin normaalit juttut??? Voi elämä Very HappyD ehdotan tosin että pitkitätte pitkästi seksin alottamista ja muuta jos kerran pelkkä puhuminen noista asioista on noin helv*** vaikeeta Shocked

En menisi sanomaan noin, kuulostaa aika loukkaavalta. Kaikkihan on joskus ollut ujoja, eivätkä uskalla puhua kaikesta.. ns. aroista asioista, koska ne ovat vielä uusia juttuja.

Ja mitenniin " kuúlostaa siltä ku oisitte jostain maalta??"
Mitähän se tähän asiaan vaikuttaa jos saa kysyä? ei se muuta asiaa mitenkään!!

Rasberry

Voi myös yksinkertaisesti olla niin, ettei hän ole vaan vielä valmis seksiin, eikä kehtaa myöntää sitä. (nykymaailmassa en yhtään tätä ihmettelisi, kaikki on niin seksi-keskeistä.)
Olisi kyllä mahdottoman hyvä jos pääsisitte asiasta puhumaan.. ehkä kannattaa asioiden kuitenkin edetä oman tahtinsa mukaan. Seksi tulee sieltä parhaiten luonnostaan ja spontaanisti, kuin sopimalla.

Mistake

No jos ootte kokemattomia? niin eikös tämä ole harvinaisen normaaalia, mutta kannattaa alkaa pikku hiljaa puhua asioista niinden oikeilla nimillä koska ei kannata siirtyä seksiin jos ei voi näisä asioista puhua. Tai sitten poika ei ole valmis tai kuulostaa että on aika epävarma luonteeltaan? koska itse en ole tälläiseen törmännyt..

Ehkä seksi ei olekkaa teillä vielä sittenkään ajan kohtaista tai siltä ainankin kuulostaa, koska ennen kui siirtyy seksii on hyvä tutustua omaan ja kumppanin kehoon esim, kun olette puhuneet niin voi alkaa siirtyä siihen että vedät häneltä käteen ja otat suihin ja muuta kivaa.

Mulla oli semmonen seksitön suhde 16 vuotiaani, siis kaikkea muuta teimme, hyväilimme ja rukkaseimme ja vaikka mitä mutta seksi ei tullut puolen vuoden seurustelumme aikana olenkaan ajan kohtaseksi.

Mutta miksi helvetissä et voinut kysyä mitä noloa siinä on jos seisoo?? niin normi juttu että, kauan ootte ollu yhes?? kuulostaa siltä että ootte jostain maalta kun ton ikäsenä nolottaa yms tollaset niin normaalit juttut??? Voi elämä :DD ehdotan tosin että pitkitätte pitkästi seksin alottamista ja muuta jos kerran pelkkä puhuminen noista asioista on noin helvetin vaikeeta :shock:

Svenna

Niin, ekaa kerta tuskin on tarvetta sopia. Se menee omalla painollansa, ja jos poikaystäväsi ei suostu puhumaan, ei välttämättä kannata kehottaa häntä puhumaan, se voi pelästyttää poikaa enemmän, ja hän ajattelee että miksi sillä olisi niin kiire, ja jos häntä ahdistaa puhuminen nyt, hän varmasti tulee puhumaan siitä sinulle kun aika koittaa.

MyFace

Mun ja mun poikaystävän eka juttutuokio seksistä oli niin yksinkertainen että kun maattiin päällekäin sängyllä niin poika kysyi että "ootko sä koskaan ajatellu SITÄ kun ollaan maattu näin?" ja sit tunnusti miettivänsä, millaiselta tuntuisi tehdä se mun kaa.
Sä voit kokeilla ihan samaa keskustelunavausta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat