69 - Seksi

Style

"69-reverse" ja "69-sidewinder" ovat paljon mieluisammat kuin originaali - eli mies päällä ja nainen alla sekä sivuttain (sivuttain on muutenkin helpompi, kun molemmat jaksaa kauemmin, ei esim. niska väsy). 69-reversestä pääsee myös hyvin jatkamaan yhdyntää erikoisella kamasutra-tyylisellä asennolla, jossa mies tosiaan on peppu naiseen päin ja nainen selällään jalat koukistettuina niin, että miehen nivuset ja reidet ovat tukena naisen reisien päällä ja mies pitää käsillään joko tukea sängystä kuin punnerrusasennossa tai sitten rintakehä sänkyä vasten ja kädet ojennettuina naisen lantiolle (jollei tästä ymmärrä, etsikää netistä piirroksia/vastaavia ohjeita). Vaatii todella notkeutta ja kärsivällisyyttä. Huom! Asento on ennemminkin kiusantekoa kuin nautintoa eli kisoittelee naista enemmän - myöskään mies ei kykene ko. asennosta järin helpolla tulemaan. Enemmältikin kikkailua. :D

Sivut

Kommentit (77)

Rasberry

Muuten tämä olis ihan jees, mutta itellä ainakin suihinotta "takaperin" on jotenkin todella vaikeaa :? ei sitä meinaa saada kunnolla suuhun tms. eli on lähinnä käteen vetämistä ja pientä nuoleskelemista mun työn osalta.
Henkilökohtaisesti taas nautin 69:stä O:)

Lumi~

mulle tuota on ehotettu mutta en innostunut.. jotenkin just tuntuu et ois siinä tilanteessa 1. vaikea kannatella itteään siinä päällä (mikä taas muuten tuntuis parhaalta asennolta) ja 2. vaikea keskittyä yhtaikaa miehen tyydyttämiseen ja omaan nautintoon..

Ninna

Mie olen nyt alkanut pitämään tästä paljon... On ihana painautua miestä vasten ja huomata kuinka mies nauttii. Nautin enemmän kun tehdään vain toiselle vuorotellen mutta tämä tuo mukavaa vaihtelua...

enkeli_

Onhan tuota 69 jopa kerran tullut kokeiltua. :wink: Aluksi se olit tietenkin vähän outoa kun ite halus vain jäädä nauttimaan,eikä suoda nautintoa toiselle, mutta sitte palasin maahan ja tein tarvittavaa työtä. :lol: Se on vaikeaa, jos on enemmän vastaanottavia henkilöitä kuin antavia. :P

kurkku

Itse tykkään kyllä tästä, se toimii vaikka välillä kyllä keskittyminen miehen tyydyttämiseen herpaantuu mutta ei ole näyttänyt häntä se haittaavan 8) tässä on mukava antaa miehellekin oikein nautiskellen suikkari, kun en ole siinä niin kamalan hyvä, joten mies ei pysty edes katselemaan mitä kaikkea teen :lol: itse saan melkein joka kerta kun tätä harrastamme, mmm.. :)

Annie the Pooh

Esim mies käy selälleen ja nainen sitten "istuu" sen naamalle jalat miehen pään molemmin puolin, kasvot miehen alapäätä kohti, kumartuu ja ottaa pikkuveitikan suuhunsa laskien samalla ahterinsa sen verran alas että mies ylettyy lipsuttelemaan siellä kivaa...

vaikka noin.... :roll: :wink:

marimma

En jotenkin tykkää tästä asennosta ollenkaan.

Hankalaa on olla ottavana ja saavana samaan aikaan. Ja kun suuseksi on vielä muutenkin yleensä niin paljon voimakkaampaa kuin sitten se itse seksi.
Helposti kun joku tuntuu hyvältä, sitä unohtaa sen toisen ja sama toisinpäin, joten loppujen lopuks voi käydä niin että molemmat vaan odottaa saavansa toiselta, ja kun kumpikaan ei muista mitä oli tekemässä, tai mikä idea oli.. sillonhan sitä mennään ristiin ja odotetaan vaan tekemättä mitään

Shandy

Mä en kans tykkää tästä kauheesti.. En pysty keskittymään miehen miellyttämiseen samalla jos itellä on kivaa ;) mieluummin tekee sitten niin et eka toinen ottaa suihin ja sen jälkeen toinen..pystyy keskittymään paremmin.

Jimmy KImmel
Annie the Pooh
Esim mies käy selälleen ja nainen sitten "istuu" sen naamalle jalat miehen pään molemmin puolin, kasvot miehen alapäätä kohti, kumartuu ja ottaa pikkuveitikan suuhunsa laskien samalla ahterinsa sen verran alas että mies ylettyy lipsuttelemaan siellä kivaa...

Parastahan tuo noin päin on. 8) Mutta kiva variaatio asiasta on olla toisin päin eli mies päällä. Siinä pääsee kivekset ihan uudelle tasolle, kun ne roikkuu rouvan otsalla... Rohkeasti hypistelemään vaan! :lol:

marimma

Helposti kun joku tuntuu hyvältä, sitä unohtaa sen toisen ja sama toisinpäin, joten loppujen lopuks voi käydä niin että molemmat vaan odottaa saavansa toiselta, ja kun kumpikaan ei muista mitä oli tekemässä, tai mikä idea oli.. sillonhan sitä mennään ristiin ja odotetaan vaan tekemättä mitään

Tuo on kiihottava hetki, kun huomaa tytön unohtavan "miehen miellyttämisen" eli tämä seisahtuukin nauttimaan. Siinä kanssa jotenkin konkretisoituu naisen nautinto! :D Niin kivaa, että tämä unohtaa miellyttää miestä. Yleensä pikku tönäisy auttaa tytön taas "sorvin ääreen". :wink:

Jzzu

Plääh, miekään en tykkää kuusysistä just noista edellämainituistakin syistä et ei siinä oikeen pysty keskittymään sekä nauttimiseen että nautinnon antoon.

Meillä hoidetaan noi hommat ihan yksi kerrallaan eli joko mie annan kullalle poskihoitoa tai istahdan sen naamalle hoitoa saamaan mikä muuten on oikeesti tosi kiva asento verrattuna ihan makuullaan nuoltavana olemiseen. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat