orgasmi - Seksi

samatha

ystävälläni sekä mulla on ongelma. Mistä tietää saaneensa juuri orgasmin? poikaystäväni hyväili minua sormillaan, ja tokihan se tuntui hyvältä. jossain vaiheessa kuitenkin aloin tärisemään kosketuksen voimasta.. varsinaista rentoutumista ei sen jälkeen tapahtunut. oliko tämä orgasmi? noloa ehkä kysyä, mutta eipä vastauksen saamiseksi muutakaan reittiä taida löytyä.
miltä siis ograsmi tuntuu ja miten sen tietää saaneensa..?

Sivut

Kommentit (22)

Jzzu

Lihakset alkaa supistella, tulee mahdollisesti nestettä ja toisinaan kuumia aaltoja.
Hyvin usein itselläni tunne on ihan koko kropassa sellaisena kihelmöintinä.
Jälkeenpäin on sellanen terve puna poskilla ja kaulalla, klitoris on myös herkempänä, mahdollisesti jopa kosketusarkana.

Yonda

Veikkaisin, että jos se olisi ollut orgasmi, se oli sellainen pienempi. Orgasmin jälkeen yleensä on tuntoherkkä, ja itse varsinkin tärisen jos joku menee klitorista koskemaan. Kokeileppa ite jos hyväilet ittees että miltä se orgasmi tuntuu, niin selviää että oliko se samantapaista :)

philia

mulla tulee ainakin sellainen voimakas kuuma aalto läpi kehon, lihakset jännittyy ja hengittäminen on pinnallista. ja sellainen hyvä olo tietty.

samatha

hyvä ehdotus kokeilla itse saada tuo orgasmi mutta mutta.. enpä usko että kovin helposti pystyn tuon edes itse itselleni tuottamaan. :?

en usko sen olleen orgasmi,mutta tokkopa sen väliä kun kerran muuten hyvältä tuntuu. tuskin kuitenkaan tohdin ukon intoa moisella totuudella pilata..

kisu_

minulla orgasmi tuntuu myös koko kehossa. yleensä saan orgasmin vain suuseksin aikana. kun saan orgasmin en oikein tiedä millaisessa asennossa olisin. se tuntuu niin hyvältä. lisäksi klitoris on kosketuksen arka mikä tietenkin haittaa jos kultani alkaa vielä jälkeenpäin käsin koskettelemaan. orgasmin jälkeen minulla on vielä kauan sellainen hyvän olon ja rentoutumisen tunne.

Nelli_

No mites kun ei koskaan saa.. ei mitenkään.. onko kellään mitään vinkkejä..? miten homman voisi itse hoitaa :roll: on jotenki hieman "tyhmä" olo kysellä tällasia.. mut kai sitä saa kysellä kun ei tiedä.. :/ kun ei vaan tuu. aina tuntuu hyvältä.. mut haluaisin joskus kokea myös sen loppuhuipennuksen.. :D

Jzzu
Nelli_
No mites kun ei koskaan saa.. ei mitenkään.. onko kellään mitään vinkkejä..? miten homman voisi itse hoitaa :roll: on jotenki hieman "tyhmä" olo kysellä tällasia.. mut kai sitä saa kysellä kun ei tiedä.. :/ kun ei vaan tuu. aina tuntuu hyvältä.. mut haluaisin joskus kokea myös sen loppuhuipennuksen.. :D

Aiheesta aiempaa:http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=864 Ei orgasmia sitten millään

Nelli_

no hitto ku mulla EI TUU MITÄÄN! v*tuttaa hieman.. :x
kuulin jossain jutun että jos sitä orgasmia liikaa ajattelee ja odottaa niin sitten ei tule niin helposti.. :? ehkä mä sit ajattelen sitä kasn vähä liikaa.. :roll: oon kyllä yrittäny olla ajattelematta.. mut ei oikeen onnistu.. noh.. kai mä koitan pärjäillä.. :roll:

marimma
TaskuMyy
Kattoko kukaan eilen G Pistettä?
Siellä sanottiin, että tupakoiva nainen saa orgasmeja enemmän kuin tupakoimaton?
Aika raju väite :o

Mut kuuluu varmaan kastiin kuristus-seksin-aikana joka tuottaa enemmän ja parempia orgasmeja kun estyy hapensaanti jonkun verran..

ave

Hei

En ole mikään hirmu, mutta toistaiseksi kaikki kumppanini ovat ainakin saaneet joskus. En harrasta yhden yön juttuja ja jos joku aluksi (promillet?) on jotenkin väärällään, paras kenties hoitaa homma myöhemmin. Hmm -rakkaudella jotain tekemistä asian kanssa?

ssep

Minulla on pienen mutoinen ongelma ja olisin kiitollinen jos voisitte hieman kertoa mielipiteitänne. Olen seurustellut vuoden kaikinpuolin ihanan miehen kanssa ja yksi asia on vaivannut minua lähes alusta saakka. Kun harrastamme seksiä, minusta ei tunnu miltään? ei hyvältä eikä myöskään pahalta. Olen yrittänyt etsiä tietoa aiheesta,mutta ei tunnu löytyvän. Harmittaa suunnattomasti sillä miehelle tuntuu tulevan usein paha mieli myös. Mistähän tälläinen "tunnottomuus" johtuisi? :oops: :(

Emmily_
samatha
ystävälläni sekä mulla on ongelma. Mistä tietää saaneensa juuri orgasmin? poikaystäväni hyväili minua sormillaan, ja tokihan se tuntui hyvältä. jossain vaiheessa kuitenkin aloin tärisemään kosketuksen voimasta.. varsinaista rentoutumista ei sen jälkeen tapahtunut. oliko tämä orgasmi? noloa ehkä kysyä, mutta eipä vastauksen saamiseksi muutakaan reittiä taida löytyä.
miltä siis ograsmi tuntuu ja miten sen tietää saaneensa..?

Kyllä sen sitten tietää saaneensa!!! :D Eli et varmaankaan ole saanut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat