Orgasmin saaminen kestää.. - Seksi

Milkshake

En ainakaan heti katsottuna löytänyt aiheesta keskustelua.

Tämä häiritsee minua, kun poikaystävän kanssa orgasmin saaminen kestää joskus todella kauan. Tai ainakin minun ja poikaystävän mielestä, tuntikin siinä saattaa mennä. Poikaystävä on usein kovin turhautunut, kun luulee ettei osaa. Suuseksi ja sormilla hyväily tuntuu hyvältä, mutta tuleminen vain kestää oudon kauan. Itse puuhaillessani tulen kyllä nopeasti.

Toisinaan jään kokonaan ilman orgasmia, kun poikaystävä ei vaan jaksa räpeltää ja nuolla ikuisuuksiin asti. Joskus yhdynnän aikana hyväilen myös itse itseäni.

Ainut vaihtoehto jota oon miettinyt, on että näyttäisin jotenkin miehelleni miten itse hyväilen? Olen kyllä puhumalla kertonut joitakin tapoja, tuntuu todella hyvälle mutta tuleminen kestää jokatapauksessa kauemmin kuin itsetyydyttäessäni.

En ole näissä tilanteissa ollenkaan jännittynyt, monesti tuntuu että olis ihan tulossa ja sit poikaystävää harmittaa kun en tuukkaan ja taas saa jatkaa.

Voisiko tämä olla ehkä jotenkin myös pään sisäinen juttu? Jos kokoajan mietin, et mies varmaan ajatteelee et tulis nyt jo ja mikä kestää yms. niin sit tosiaan vaan kestää.

Toivottavasti en selitä tätä ihan liian sekavasti, haluaisin kuulla onko muilla samanlaista tilannetta. Ja tämä "ongelma" on ollut myös aiempien seurustelukumppaneiden kanssa.

Sivut

Kommentit (46)

kivi

Ihan sama ongelma. Olen yrittänyt neuvoa ja näyttää, mutta jostain syystä miehen kanssa kestää kauan, itsekseni saan tyydytyksen muutamassa minuutissa.

Ei tohon varmaan muu auta, kuin antaa ajan kulua, jotta oppii tuntemaan toistensa aistimuksia paremmin, ja relata vaan, ei ottaa asiasta stressiä. Helpommin sanottu, kuin tehty.

arkadia

Mä tulen kans todella harvoin varsinaisessa yhdynnässä.

Orgasmin saaminen on tosiaan hyvin todennäköisesti pään sisäinen juttu, ainakin mulla. Monesti oon alkanut silleen odottamaan ja jännäämään kesken kaiken sitä, tulenko vai enkö tule. No - silloinhan on äärimmäisen vaikea virittyä "nauttimisfiiliksiin" ja saada. :D Pitäis vain unohtaa koko juttu, rentoutua ja tyytyä siihen, että orgasmi tulee jos on tullakseen. Ei se jännittämällä tule! Mulle se orgasmi ei ainakaan ole seksin päätarkoitus.

blue

Joo, on huomattu. Vielä en ole varsinkaan suuseksissä saanu orgasmia, tuntuu että se on ihan siinä, kohta laukee mut ei. Kestää niin kauan et jätkä enää jaksa yrittää. ite kun saa todellakin muutamassa minuutissa. Ehkä on tottunut vähän kovempiin otteisiin vaikka se hyvältä tuntuukin.

Miltzu

Tunnen itseni epänormaaliksi lukiessani tätä keskustelua. Mä sit taas saan neuvoa miestäni, että miten hänen tulisi tyydyttää minut, jotta kestäisin mahdollisimman pitkään :o Muilla samantyyppistä ongelmaa? :?:

kivi
Milkshake
Unodin mainita, että itse en siis tule muuten kuin juuri klitorikseen kohdistuneesta hyväilystä.

En minäkään.

Tämä on vasta hiljattain muodostunut pieneksi ongelmaksi, mies kun ottaa paineita. Itse yritän olla ottamatta, mutta tottakai tilanne vaivaa minuakin, koska tiedän, että se vaivaa miestä. Hassua, että ennen tulin miehen kanssa helpommin, nyt yhtäkkiä se tuntuu olevan niin vaikeaa.

Milkshake
Miffy
Mikä tossa on se ongelma?

Se, että mies tuntee itsensä jotenkin osaamattomaksi kun ei saa minua tulemaan läheskään niin nopeasti kuin saan itse. Ja se, että tuleminen kestää hiton kauan vaikka melkein kokoajan tuntuu siltä että olisi ihan tulossa.

Miffy

Milkshake, mä osotin ton kysymyksen Mltzulle :)

Mutta siis, en mä kyllä oikeastaan sinänsä näe ongelmaa myöskään tuossa, että orgasmin saaminen kestää... Mä oon kyllä tästä vähän huono puhumaan; tietyssä asennossa saan tosi nopsaan jos vain haluan. Pystyn säätelemään sitä itse. Ja kyllä se klitoris on se avainsana, siit ei kannata murehtia :)

Destinova

Kyllä tuo on varmaan osittain myös päänsisäinen juttu. Jos sitä varsinkin juuri niiden puuhailujen aikana koko ajan miettii, että "voi hitto tulisinpa jo ettei ton tarvis tossa enää räpeltää, eihän se varmaan edes enää jaksa", niin ei kyllä varmasti saa. Ei kai sitä voi kunnolla rentoutuakaan, jos koko ajan vain ajattelee sitä, että täytyy saada.

gimuli

Mä kans.. Saan kyllä aina nopeesti.. mutta välillä on miehen kanssa oikein ihanat parin tunnin sessioit.. kun taas meillä päin mies ei saa niin helposti.. vaikka nauttii joka hetkestä.. Suuseksissä se tulee nopeammin.. ja sit itselle tulee olo et mikä meni pieleen tai mitä tekis toisella tapaa kun ei mies vaan saa.. :(

Milkshake

Ääh, neuvoin vähä miehelle tapaa jolla itse hyväilen itseäni. Tuntui todella hyvältä, mutta en vain tullut!

Harmittaa, kun mies tekee kaikkensa ja yrittää parhaansa.

kivi
Milkshake
Ääh, neuvoin vähä miehelle tapaa jolla itse hyväilen itseäni. Tuntui todella hyvältä, mutta en vain tullut!

Harmittaa, kun mies tekee kaikkensa ja yrittää parhaansa.

On mullekin noin käynyt. Ei se kuule auta, kuin yrittää vain unohtaa ne suorituspaineet, vaikkei se helppoa olekaan.

Meillä on tilanne onneksi vähän parantunut viime aikoina, mutta kai noita "vaikeasti tultavia" kausia vaan joskus on.

happy

Orgasmin saaminen on niin henkilökohtaista, että toisten on ehkä vähän hankala neuvoa tuollaisessa tilanteessa...
Itse saan aina jos haluan (klitoriksesta) miehen käyttäessä sormia ja/tai suuta, mutta se on paljon sieltä pään sisältä kiinni..jos ei tilanteeseen keskity tarpeeksi niin en kyllä tule saamaan..
Tietysti suorituspaineet ovat aina pahasta molemminpuolin... :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat