kipua seksin aikana? - Seksi

nassukka

onko muilla ollut vastaavaa? yhdynnän aikana ollut vihlovaa kipua.. ennen kaikki onnistu vallan mainiosti mutta viimeaikoina tullut tämmöistä :? sama kumppani ollut kokoajan eikä kyseessä voi olla liika kuivuuskaan... ensi viikolla olen gynelle menossa asiasta, mutta olisi kiva kuulla onko muilla ollut vastaavaa ja miten olette saanut ongelman ratkaistua..

Kommentit (3)

rusinainen

mulla on viime aikoina esiintyny kans vihlomista varsinkin menkkojen aikaan. sillon ei voi kuvitellakaan että antais paukuttaa takaapäin... :cry: sattuu niin pirusti!
en usko että tää mun vihlominen on mitenkään vakavaa, enkä oo ratkassu asiaa, mutta jos sua helpottais ku on joku toinenki..

Femin

mulla on myös ollut vihlovaa kipua jos mies tulee takaapäin. se johtuu vaan jotenkin siitä asennosta, mutta nyt kun ollaan harrastettu sitä vähän enemmän, kun minä niin tykkään siitä asennosta :wink: niin kipu on hellittänyt. välillä ei vihlo edes ollenkaan.

nassukka

no hyvä :) ehdin jo pelästyä että tämä on jotain vakavaakin.. nyt kipu on onneksi muutenkin päässyt hellittämään.. vähän vielä aristaa seksiä kun pelkää sitä kipua..
Onneksi en ole ainoa jolla tämmöistä on n_n

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat