Miten neuvot miestä? - Seksi

Yonda

Kertokaahan nyt kaikki "kokeneet" että millä tavalla miestä voi neuvoa, ilman että se kolahtaa hänen itsetuntoonsa?
Tarkoituksenahan on vain hyvä, auttaa toista ymmärtämään toisen tarpeita ja kuinka niitä tyydytetään. Mutta mitenpä sanoisit että nyt pitäisi tehdä näin, eikä noin ilman että mies joutuu häpeämään.
Itse olen mielestäni kokeneempi kuin nykyinen poikaystäväni, mutta en kyllä ole kehdannut hänelle mennä neuvoja antamaan(muuta kuin ylös päin, alemmas yms yms..) Tekisi mieli antaa hänelle esimerkiksi kunnono sormettamiskoulu, ja kaikkea muuta, mutta en haluaisi loukata. Olisiko hyviä neuvoja?
p.s Olen pahoillani jos tästä aiheesta on jo puhuttu, mutta äkkiseltään en löytänyt vastaavaa aihetta.

Sivut

Kommentit (16)

Lips_

Mäpä keksin hyvän idean. :wink: (Ainakin miun mielestä.. :roll: )

Sopikaa, että pidätte joku kerta opetustuokion, eli harrastatte normaalisti seksiä, mutta opastatte, ja kerrotte toisillenne mistä pidätte, ja mistä ette. Olettaen tietysti että molemmille tämä käy. :roll:

Miusta se vois olla ihan hauskaakin! :D

philia

niin... olen minäkin tuota miettinyt... olen pari kertaa neuvonut just tollai "ylös, alas" -tyyliin. ei ainakaan pistänyt silloin pahakseen, joten ajattelin ensi kerralla neuvoa vähän lisää.... :D

Abigail

Sinun ei välttämättä tarvitse sanoa mitään. Ohjaat vain itse miehen käden oikeisiin paikkoihin tai sitten hiplaat itseäsi hänen nähtensä. Luulisi siitä ymmärtävän vihjeen.

Jimmy KImmel
Yonda
Kertokaahan nyt kaikki "kokeneet" että millä tavalla miestä voi neuvoa, ilman että se kolahtaa hänen itsetuntoonsa?
Tarkoituksenahan on vain hyvä, auttaa toista ymmärtämään toisen tarpeita ja kuinka niitä tyydytetään. Mutta mitenpä sanoisit että nyt pitäisi tehdä näin, eikä noin ilman että mies joutuu häpeämään.

Kun alat neuvomaan/opettamaan, niin tähdennä nimenomaan tuota asiaa, joka on mustattuna. Kerro, että seksi on hyvää, mutta se voisi olla vieläkin parempaa parilla pikku jutulla. Valitettava tosiasia on se, että mies kyllä ymmärtää sen, että mikäli jotakin neuvot, niin joku mies on jo niin tehnyt ja näin ollen antanut sinulle häntä suurempaa nautintoa... Sille ei voi mitään! Sen yli pitää päästä. Asian hyvänä puolena on se, että vain todellinen dorka ei välitä naisensa nautinnosta! Kyllä meillä miehillä on pyrkimys ja vakaa aikomus tuottaa naisille mahdollisimman suurta nautintoa ja mielihyvää sekä maailmaa mullistavia orgasmeja. :D Ainoa vaan, että konstit, keinot ja kikat saattavat olla hakusessa. :cry: Hyvää me tarkoitetaan, mutta meitä pitää auttaa oikealle "polulle". :wink:

Eli rohkeasti vain opettamaan. Siinä teet palveluksen teille molemmille! Suoraa puhetta sekä sinun kannattaa itse näyttää, mitä toivot tehtävän. Itseään miellyttävä nainen on yksi maailman kiihkeimmistä näyistä! :wink: Eiköhän se oppi siitä rupea avautumaan... :D

alyssa

Lainaus:
Ainoa vaan, että konstit, keinot ja kikat saattavat olla hakusessa. Hyvää me tarkoitetaan, mutta meitä pitää auttaa oikealle "polulle".

tosi suloisesti sanottu :)

Jimmy KImmel
alyssa

Ei ole mahdollista, sillä se tuli kuitenkin Jimmyn suusta ja Jimmyhän on tunnetusti sovinistisika ja naistenalistaja... :wink:

Jimmy KImmel
alyssa
ei se ollu mitenkään ihmeellinen lause mut jotenkin vain kolahti :D

Tästä sitten voidaankin siirtyä luontevasti tuonne privan puolelle ja "kolahdellaan" vähän lisää... :wink:

sopuli
Jimmy KImmel
alyssa

Ei ole mahdollista, sillä se tuli kuitenkin Jimmyn suusta ja Jimmyhän on tunnetusti sovinistisika ja naistenalistaja... :wink:

Jimmyn herkkä puoli pääsi valloilleen :wink:

kivi

Neuvominen on joskus helkutin hankalaa! Enkä ole sitä useinkaan osannut tehdä oikein, sitten on tullut mielipahaa miehella tai mulle, kun ei tunnu hyvältä :cry:

Mun mies ei paljon vihjeitä ymmärrä, jos yritän siirtää hänen kättään, niin ei kuulema ymmärrä, mitä pitäisi tehdä. Suora puhekaan ei aina auta, jos sanon että "ylemmäs, vähän vasemmalle" jne niin voi olla, ettei siltikään mene oikeaan paikkaan. Mitäs siinä sitten voi tehdä?

Parhaiten meillä on menny asiat jakeluun, kun ollaan käyty oikein kunnollisia seksikeskusteluja muulloin, kuin seksin yhteydessä. Joskus vähän häiritsee keskustella seksistä, tuntuu että kyllä kai joidenkin asioiden pitäisi muutenkin luonnistua, mutta kun ei niin ei.

alyssa

Lainaus:
Tästä sitten voidaankin siirtyä luontevasti tuonne privan puolelle ja "kolahdellaan" vähän lisää...

hehheeh , ehkä pitäydyn omassa miehessäni niin houkuttelevalta kuin tarjous kuulostakin :lol:

Jimmy KImmel
alyssa
Tästä sitten voidaankin siirtyä luontevasti tuonne privan puolelle ja "kolahdellaan" vähän lisää...

hehheeh , ehkä pitäydyn omassa miehessäni niin houkuttelevalta kuin tarjous kuulostakin :lol:

Tarjous on voimassa ikuisesti... :wink:

papuna

kannattaa varmaan puhua miehelle,niinkuin hän tekisi koko ajan oikein,mutta kokeillaanko jotain mikä tuntuu paremmalta kuin mikään ennen...

ja tietysti miestä kannattaa kehua äänekkäällä huohotuksella ja voihkinnalla,kun hän viimein osuu oikeaan :wink:

ja sit jos edelleen ottaa aina vaan itseensä niin pienet keskustelut itsetunnosta olisi ehkä paikallaan. jottamies osaisi ottaa ohjeita vastaan pitää hänellä olla kyky ymmärtää ettei kukaan ole seppä syntyessään.eikä välttämättä vielä pitkän haroittelun jälkeen,jollei "valmennus" ole ollut sen mukaista :wink:

Toveh

Helppoa on kyllä antaa noita oikeita koordinaatteja. Neuvoa "vähän ylempää", "vähän hellemmin", tms. Hyvin ovat toimineet, ja siitähän mies vain innostuu lisää kun löytää JUURI oikean paikan. :wink:

Ja keskustelu kannattaa!

Merilyn

no itse lähinnä olen miehen käsiä vähän omillani ohjaillut, tai sitten sanonut jotain "vähän rauhallisemmin, ylempää, alempaa" jne. enpä oo koskaan edes aatellu että tuommoinen voisi käydä itsetunnon päälle.. kaikki naiset eivät kuitenkaan ole samanlaisia ja tykkäävät eri asioista joten mitä väliä sillä nyt on jos on aikaisemmin tottunut johonkin toisenlaiseen juttuun ja uusi kumppani haluuakin eri tavalla. Miksi sen nyt pitäisi itsetunnolle käydä. en itsekään ota sitä mitenkään pahalla jos mies itsekin kertoo mistä tykkää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat