Reippaat otteet - Seksi

Sweet Cherry

Olen huomannut viime aikoina syttyväni miehen kovista otteista, siitä että itse tunnen olevani heikko hänen tehdessään aloitteen ja pitävän langat käsissään... En siis toki haaveile mistään raiskatuksi tulemisesta :shock: kamalaa, en... Mutta jotenkin sellainen pieni väkivalta ainakin sänkyyn mennessä kiihottaa... Onkohan teillä muilla samanlaisia taipumuksia kuin itselläni..? Itsellä tosin kaikki fyysinen vain haaveilun tasolla, valitettavasti...

Sivut

Kommentit (109)

angie

minulla vähän sama juttu. tykkään juuri tuollaisesta "väkisin" naimisesta, kunhan ei mene ihan liian rajuksi. se on just ihanaa kun mies vaan heittää sut siihen sänkyyn ja alkaa naimaan..

satuuh

Todellaki tuntuu upeelta, ku mies ottaa sillon ku haluaa. Lisäks minuu kiihottaa niinki pikku juttu ku hiuksiin tarraaminen kesken aktin. En tiiä mikä siin on, mut se saa miut ihan villiks!!

Himpula

Oi, se on mustakin ihanaa! Oli aluksi vähän hankala myöntää kullalle, että tykkäisin sellasesta, mutta näin jälkikäteen, onneksi tein niin! Se vaan on niin kiihottava tunne kun toinen vaan ottaa ohjat käsiinsä ja panee oikeen lujaa. Siinä touhussa täytyy vaan molempien tietää, että milloin menee liian rajuksi :shock: Vaikka meillä ei mitään ihan hirveän rajua harrastetakkaan :wink:

Sakurifai

Awwh! Mitä mä antaisinkaan että sais tuollaista vähän useammin.. on vähän kovakourainen, heittää sängylle nai niin lujaa ja kovaa kuin vaa osaa awhh! tahtoooo <3

hennuska
satuuh
Todellaki tuntuu upeelta, ku mies ottaa sillon ku haluaa. Lisäks minuu kiihottaa niinki pikku juttu ku hiuksiin tarraaminen kesken aktin. En tiiä mikä siin on, mut se saa miut ihan villiks!!

no kyllä, just noin! ^

tykkään kans tollasista asioista, ja kaikki sitomisjutut, ja sellaset "väkivaltaset" otteet :wink: aaw <3

arkadia

Joo, sama juttu täällä. Todellakin tykkään vähän kovemmista otteista ja semmosesta määrätietoisesta ja itsevarmasta miehestä, joka ottaa mut vaikka sit siin eteisen lattialla. 8) Huoh...
Harmi vaa, ettei näin sinkkuna pysty oikein toteuttamaan kaikkia toiveitaan. :roll:

marimma

meillä molemmat tykkää että toista aina viedään :)

joten siis jos minä saan tätä "kovempaa kohtelua" niin saa sitten jonain muuna kertana myös mies :)

Molempia kun himottaa ajatus siitä että toinen määrää tahdin, mutta kun se ei yhdessä aktissa onnistu, niin pitää antaa vuoro toiselle sitten toisella kertaa :)

SunLion
angie
minulla vähän sama juttu. tykkään juuri tuollaisesta "väkisin" naimisesta, kunhan ei mene ihan liian rajuksi. se on just ihanaa kun mies vaan heittää sut siihen sänkyyn ja alkaa naimaan..
Näinpä.

Eli aloittajalle...et ole epänormaali : )

Ladybird

Pakkohan minunkin on sanoa tähän että todellakin tuo on ihanaa... Tai pikemminkin olisi, siitä haaveilen..jos sitä joku kerta uskaltais paljastaa nuo salaiset toiveensa. :D Just sillai että mies vaikka painaa seinää vasten, eikä kysele mitään, ottaa vaan rajusti, niin aah :D

Afrodite

Tykkään. Ja paljon. Itseasiassa olen huomannut että mussa on vähän subin vikaa :wink: , on ihana tonne kun on jonkun armoilla. Hyvän maun rajoissa tietenkin.

Jzzu

Eipä täälläkään pahaksi pistetä jos kulta tukistaa hiuksista seksin yhteydessä, läpsiäkin saa tietyissä rajoissa ja ranteista saa ottaa kans napakasti kiinni. :wink:
Kullallekin sanon aina et en mie rikki mee vaikka vähän "kovistelisikin".

Rahel

Juu, samankaltaisia fantasioita täälläkin on... Ajattelin, että itsekseni voisin kokeilla jonkinlaisia lieviä masokismin muotoja, esim. nänninipistimiä ja muuta...

Abigail

Enpä ole saanut osakseni rajuja otteita, vaikka niistä pitäisinkin. Epäilen, että pienen kokoni takia miehet pelkäävät satuttavansa minua ja kohtelevat sen takia silkkihansikkain. En uskalla pyytää kovempaa käsittelyä, koska en halua, että minut ymmärretään väärin. En todellakaan nauti väkivallasta ja monesti hellä seksi on sitä kaikkein parasta.

elisha

Hmmm..Mä taas olen todella herkkä kovien otteiden suhteen; jos mies esimerkiksi yrittäis läpsiä tms niin varmaan potkasisin jalkoväliin..Ja kaikki leikit kyllä loppuis välittömästi, mulla vaan menee fiilikset tollasesta aivan täysin. Ehkäpä johtuu lapsuuden traumoista tai jotain, mutta e kiitos mulle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat